Ik erger me eigenlijk zo erg aan elke aflevering lijkt wel of RTL het heeft overgenomen, gewoon een beetje scoren met apartere types. Vind de Engelse versie zoveel leuker maar ik wil deze afleveringen ook leuk vindennnn.
Aaawhhhh deze man
Haha die piet en die andere man.
Tut tut tut
Heel leuk deze twee
Hahaha ja. Die wat meer kalende zou zo in een Nederlandse film kunnen spelen. Moet echt om ze lachen.
Hahaha ‘uit groningen’
Hahaha, ik heb een keer met Siedo gedate. Grappig om hem dan zo terug te zien :’)
Het klonk mij negatief in de oren…
Wie is Siedo? Die met het staartje?
Vet grappig lijkt me dat!!
en hoe was jullie date???
Zei ze nou over hem dat ze eerst dacht van ‘iew nee’??
@Evi-lena Met dat staartje inderdaad!
@supermercado Leuke jongen wel, maar hij vindt zichzelf nogal speciaal en heeft het ook graag over zichzelf. Maar verder wel een prima jongen haha
Hahahaha geniaal dit. Hierom hou ik van het forum
Dit is geen match tussen de man met beperkt zicht en die vrouw
Wel gezellig, maar voelde niet echt een spark en na twee biertjes vond ik het eigenlijk wel mooi geweest omdat hij dus vooral over zichzelf praat. Maar hij hield wel netjes de deur open en was ook wel echt aardig, dus het was wel leuk! Alleen dus niet echt voor herhaling vatbaar haha
Aha dit dus
Haha ging hij ook zichzelf in z’n telefoon checken bij jou?
Hahahaha
Sommige mensen kramen zulke stomme shit uit dat ik echt begin te denken wat Nederland van mij zou denken als ik bij een first date op tv zou komen volgens mij ook echt landelijke cringe
Wat voor accent heeft hij?