First Dates

Woooo ik zou echt geen 2 biertjes met deze man kunnen drinken. Met zijn “Made for each other”

1 like

Straat

2 likes

Dat niet! Hij vroeg toen wel hoe ik zijn haar vond, net als bij haar hahahhaa. En hij doet wel interessant over zijn werk in het speciaal onderwijs maar hij is klassenassistent en dus geen ‘echte’ hulpverlener of leerkracht (wat hij mij dus destijds probeerde wijs te maken).

10 likes

Hahahahaha

1 like

Ik vind het altijd zo zielig als de een het niet ziet zitten en de ander wordt teleurgesteld. dan zit ik echt zo voor de tv :cry:

2 likes

hahaha typisch ook weer

Aaaaaaa geef allemaal even je opa of oma op please voor die tulpenman en die vrouw

1 like

Wooow die fitnessboy is echt irritant en ook zo gemeen dat alle vrouwen niet auto kunnen rijden

2 likes

Ja en dan over 30 jaar zo’n typisch anwb stel met eenzelfde ‘hippe’ fiets en even lekker gek doen = 1 wijntje drinken om 14 uur smiddags :speak_no_evil:

Hahah dat zie ik dan voor me

Wij hebben een keer gedate?

Infiltratieeeee

2 likes

9 likes

Hahahaha, It is.

1 like

Love this reaction🤣

1 like

Hmmmjaja. En waarom precies had de “echte” Siedo behoefte om naar dit topic te komen?

Ik vind hem wel een type dat zichzelf na de uitzending heeft gegoogled om te kijken wat mensen over hem zeggen :face_with_hand_over_mouth:

20 likes

Als je “first dates siedo” googlet staat dit topic best hoog in de lijst (dat in combinatie met wat @holographic zegt)

hahahah omg siedo :joy:

Dat wilde ik hem zelf laten zeggen :yum: vind het een beetje apart.

2 likes

Hahaha, geloof je het zelf :joy: