Waar erger je je aan? #15

Door een fout van bmw heb ik blijkbaar 2 maanden zonder verzekering rond gereden :smiling_face_with_tear: echt een wonder dat ik daar geen bekeuring voor heb gekregen

3 likes

Ik heb een week geen reuk en mis echt zoveel. Parfum? Stink ik? Hoe ruikt de yoghurt? Waarom smaakt alles anders/niet?

2 likes

Ik heb een gezin en ik snap dit ook nooit. Tenzij we een vakantie gepland hebben kunnen we altijd eigenlijk. Of er moet een bruiloft ofzo zijn, maar hoe vaak komt dat voor? Voor de jaarlijkse familiedag is het ook altijd zo’n drama, dan hebben we volle twee maanden aan zaterdagen en zondagen staan en dan lukt het nog niet. Mijn nicht kon bijvoorbeeld alleen op zondagen want ze heeft een kind dat voetbalt op zaterdag :roll_eyes:

2 likes

Dat die paar cent rente op het spaargeld maandelijks wordt bijgeschreven waardoor het telkens geen ronde bedragen zijn in m’n spaarpotjes.

11 likes

Dat ik koude armen krijg omdat de tafel waar m’n laptop op staat en waar ik m’n armen dus op leg iets te hoog is :’)

3 likes
5 likes

Ik vind dat gevoel van onbelangrijkheid heel kut. Ik snap dat mensen druk zijn, dat ik niet de enige vriendin ben, maar ik voel mij wel echt rot erover soms. En ja, iedereen heeft zijn (soms goede) redenen. Maar je kan ook kiezen.

10 likes

Ik heb van de week ook weer € 49,27 over moeten maken naar m’n spaarrekening om er weer een rond bedrag van te maken, irritant altijd.

4 likes

Haha ik heb nu een apart potje geopend dat rotzooi heet en daar zet ik die centen steeds op zodat andere potjes wel ronde bedragen hebben :joy:

6 likes

Mensen die continu tegen je aan blijven praten terwijl het overduidelijk is dat ik er nu geen zin in heb. En dan vooral over mijn zieke vader. Zo ook mijn collega die over hem praat alsof hij nog hele dagen in de Efteling met ons kan spenderen en met ons in de auto naar Spanje kan. Vind het lief van hem hoor, maar ik vind het ergens ook van die toxic positivity waar ik slecht tegen kan. Die man kan dat gewoon allemaal niet meer opbrengen, laat hem gewoon. En ook vertraagt dat gewoon het proces van acceptatie naar mijn mening. Ja ik ben een Debbie Downer misschien, I know.

8 likes

Thuiskomen van een lange dag op werk en dan een pak parelcouscous op de grond laten vallen :sob:

2 likes

nou ja als je niet participeert in het bevolkingsonderzoek en er blijkt wel iets aan de hand te zijn dan komt dit vanzelf wel goed hoor

14 likes

Kennie wachten

2 likes

Ja @Soy.peor van de week was je nog 26 :lying_face:

Huh nee dat zeg ik niet ik dacht gewoon dat ik ruim 10 jaar ouder was miss door haar tiktok kennis ofzo haha nergens op gebaseerd

3 likes

Ik heb maandag de huisartsassistente gebeld voor iets wat ze die middag zou mailen (een formulier zodat ik uiterlijk vanochtend een onderzoek kon laten doen), toen heb ik gisterochtend opnieuw gebeld, en zei ze “ik ga het vanmiddag mailen, en anders moet je morgen weer even bellen”, que? Je kunt ook gewoon, ja ik zeg maar iets geks, doen wat je gezegd hebt te gaan doen? Moet ik anders een reminder in je telefoon komen zetten of wat?

15 likes

Haha ik snapte je grap

2 likes

Hahaha ik was juist super blij toen ik die kreeg! Voelt echt alsof ik er nu bij hoor!

Ben alleen al wel 3 dagen 30 en de officiële uitnodiging is nog niet binnen. :disappointed_relieved:

Oh en ik mag volgende week ook mee doen aan een 30+ tennis toernooi! Echt de wereld gaat open als je 30 wordt :heart_eyes:

8 likes

Het was van mij ook een grap… :eyes:

1 like

Ik snap geen 1 grap ? Welke grap