Dank je wel! Nu ik weet hoe ik de band überhaupt om krijg ga ik het eens proberen
Heeft iemand hier barre gedaan? Heb morgen mijn eerste les om te kijken of het wat voor mij is. Ik heb een bindweefselaandoening en heb daardoor niet altijd door wanneer ik overstrek, dingen zoals yoga mag ik daardoor ook niet doen van mijn fysio. Normaal doe ik pilates en krachttraining maar mijn instructeur vandaag zei dat barre ook wel goed zou zijn voor de stabilisatiespieren. Ben heel benieuwd!
En hoe was het? Ik ken eigenlijk alleen yoga barre, is dit hetzelfde?
Ik heb gisteren 90 kg deadlift gedaan !!
(En 2 hilarische pogingen om 80 kg te squaten waarbij ik niet meer omhoog kwam, safety rack to the resque!)
Ik heb nog nooit yoga barre gedaan want ik blesseer mezelf heel snel met yoga en dat gevoel (soort van angst dat ik mijn gewrichten pijn ga doen door bepaalde oefeningen) had ik totaal niet tijdens de les. Dus ik denk niet dat dat hetzelfde is? Ik vond het echt heel leuk, intenser dan dat ik had verwacht maar op een hele fijne manier! Mijn lichaam voelde ook echt heel goed toen ik naar huis liep, een beetje hetzelfde effect als wat ik krijg bij Pilates maar intenser. Meer cardio dan Pilates ook. Ben er zeker fan van maar weet niet zo goed hoe deze les gisteren in mijn routine qua herstelling valt (heb wat meer tijd nodig dan normaal) - als dat geen probleem zou zijn zou ik zo weer een les boeken!
Hoe bevalt jou die creatine?
Goed! Heb wel t idee dat ik mede daardoor wat sterker word.
Ik was begonnen met egym maar doordat ik niet goed kan zitten moet ik daar mee stoppen. Ik wil wel graag verder sporten maar weet even niet hoe of wat. Ik ben op zoek naar fitness schema’s, om mee te beginnen. Waar kan ik die vinden? De sportschool heeft half januari pas plek voor een afspraak.
Ik ben toch maar weer gestopt met creatine. Houd echt van het effect op m’n prestaties, maar schrok wel toen ik de foto’s van een fotoshoot terugkreeg: zonder dat het me was opgevallen enorm veel vocht in m’n gezicht vastgehouden en dus nogal een bol hoofd inclusief onderkin
Als jij lichamelijke klachten hebt zou ik het zelf op internet zoeken naar laten voor wat het is en die afspraak in de sportschool afwachten en misschien wat fietsen/wandelen in de sportschool wellicht.
Ik heb vroeger wel intensief gesport dus weet wel een en ander, was ik even vergeten te vermelden.
Na hoelang was dat? Als het goed is zou dat na een paar weken ook weer af moeten nemen, toch?
Ik heb een onefit abbo genomen en nu ga ik straks kerst rocyclen (zo lang geleden dat ik niet meer naar binnen durf) en morgen krachttrainen in een groepje. Echt benieuwd!
Is CrossFit niks? Meeste plekken hebben coaches die heel goed mee kunnen denken en sowieso veel oefeningen waarbij je niet hoeft te zitten. En als er wel zoiets op het programma staat is het zo aangepast voor je.
Adventkalender
Heb twee workouts overgeslagen omdat ik zo verkouden was en overal al spierpijn had.
En zie zojuist dat we vanaf 8 januari weer verder gaan Weer 6 weken onder de pannen.
Mooie ballen
Hahaha ja sorry
Ik heb vorige week pre workout gekocht van MP en omg ik hield eindelijk mijn cardio goed vol. Was nog goed te doen qua smaak ook.
Ik heb er ‘gewoon’ 1 van h&m, van drymove, die is prima maar wel wat stevigere stof, weet niet of je dat zoekt? Hij zit wel lekker