Fitnesstopic

Dankjewel voor de reacties! Ik vind het wel echt lekker om vandaag te voelen dat ik gisteren gesport heb haha. Ik heb nu voor een maandelijks abo gekozen, zodat ik het wat langer kan gaan uitproberen. En gelijk weer een lesje ingepland.

Nieuwe mijlpaal. Ben sinds begin mei met deze app bezig geloof ik. Oh en die 70 stappen kloppen helaas want ik ben ziek :sweat_smile:

19 likes

Welke app is dit? Beterschap!

Ik heb in het begin training schemas door mn sportschool laten maken. En ik heb een keer met een vriend samen gesport. En zo heb ik veel dingen geleerd over mn houding en over veel apparaten. Als ik nu weer even iets niet weet of even hulp nodig heb vraag ik het aan de trainers op mn sportschool.
En soms zoek ik dingen op op youtube en tiktok maar dat is ook veel tegenstrijdige info.

1 like

Ik heb een trainingsschema van ChatGPT :sweat_smile: maar dat komt omdat ik er mee aan het kloten was voor werk en het toen voor de grap invulde en er best een fijn schema uit kwam.

En qua houding idd veel filmpjes kijken en ik vraag heel soms aan een fitness instructeur/pt’er of ik iets goed doe.

4 likes

Thanks voor jullie tips allemaal! Ik heb voor nu een (dure) strippenkaart bij de lokale sportschool gekocht, om voorlopig zo laagdrempelig mogelijk te houden. Vrees echt dat ik gedemotiveerd raak in een veel te hippe zaal vol fitfluencers. Van het schema wat ik de vorige keer kreeg ben ik ook direct van afgeweken, kon bijvoorbeeld onder begeleiding van een personal trainer die daar rondliep 20kg meer deadliften dan afgelopen keer lol.

Ik zag ook dat je bij sportcity een abonnement hebt dat je een paar keer per maand iemand kan meenemen, misschien doe ik dat wel en neem ik mijn vriend af en toe mee.

Hebben jullie nog lekkere uptempo nummers voor mn workout playlist? Het sleept me echt de cardio door maar ben ook snel muziek zat dus wil een lange playlist haha.

Work Bitch van Britney sleept me altijd door de laatste loodjes heen haha

1 like

Blood // water van grandson
Dirty van grandson

Zijn sowieso echt topnummers, maar voor dat extra beetje power echt fantastisch :star_struck:

2 likes

Beast Mode op Spotify! Normaal echt totaal niet mijn muziek, maar met sporten heel chill.

1 like

Agnes - Release me
Armin van Buuren - This I vow
Dynoro, Gigi D’Agostino - In my mind
Broiler, RAVVEL - Wild Eyes
Tritonal, Brigetta - Born Yesterday (deze vind ik echt heeeel chill als je net extreem aan het afzien bent)

4 likes

Ik kwam via de zoekfunctie op jouw berichtje uit.
Ben je nog steeds blij en tevreden met deze walkingpad van Dreaver? Ik twijfel tussen deze en een ander model van een ander merk.

1 like

Ja, erg tevreden. Geen mankementen of rare dingen. Wel met de kanttekening dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.

1 like

Als je op Les Mills Bodyattack zoekt op Spotify vind je veel tracks met een hoog tempo :slight_smile:

3 likes

Omgg ik eet nu een caramel choco soft protein bar van barebells en het is echt net een milky way, zo lekker. Aanradertje!!

2 likes

Die met hazelnoot is ook zooo lekker!

2 likes

Haha :joy:

2 likes

Ik had een veel te drukke dag vandaag en zo geen zin, maar toch naar PT geweest. Dit voldane gevoel is dan wel weer heel chill!

2 likes

Fuck my life man

5 likes

Waaarom doe je jezelf dat aan?!

2 likes