@bicepslikebriggs
@anniethorisdottir
@karasaundo
@sarasigmunds
Die zijn ook heel erg leuk. Samantha Briggs en Sara Sigmundsdottir zijn echt mijn favoriete CrossFit-vrouwen. Zo lekker down to earth en meeeega sterk.
De mannen zijn ook leuk om te volgen trouwens, vooral Brent Fikowski, die is echt suuuuper grappig.
Ik zwom veel en daardoor heb ik bredere schouders gekregen. Ik heb van mezelf ook redelijk dikke/gespierde bovenarmen in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Ik ben verder slank/heb vrij smalle heupen en amper een kont waardoor (in mijn ogen) brede schouders/armen nog meer opvallen. Weet iemand welke oefeningen ik kan doen om minder breed te worden bij mijn schouders/bovenarmen? Zwemmen doe ik nu sowieso al minder dus ik hoop dat dat al wat helpt haha. Ik heb al wat gegoogled maar als ik arm oefeningen doe die ik op google heb gevonden heb ik alsnog het idee dat mijn biceps getrained worden (en dat wil ik juist niet denk ik?) Als ik het goed begrijp wil ik ‘langere’ spieren? (slaat dit ergens op??) Sorry ik weet hier echt niks van af
Maar als iemand advies/tips heeft, graag! 

Op dit moment volg ik een krachttraining-programma voor beginners. In de eerste fase bestaat die uit 2 dagen gewichten en 1 dag cardio per week. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar CrossFit en die HIIT Box lessen, dus ik ga het inderdaad gewoon een keer proberen.