Ja redelijk normaal idd. Ik heb twee MP leggings en ik vind ze okay maar niet geweldig. Ik heb ze allebei in maat xs en ze zijn redelijk low rise waardoor ik ze nu nog pas ookal ben ik 5+ kg aangekomn. Leggings stretchen wel goed haha
Ik vind de leggings klein vallen, heb ze gehad in een maat groter dan de maat die ik heb bij Nike en Reebok. Maar alsnog vond ik ze niet fijn zitten, de vorm paste niet goed bij mijn lichaam. Ik had het âPowerâ model. Edit: ik heb grote billen en redelijke heupen, en de legging sneed in mijn taille.
Uch vanavond weer voor het eerst geweest en de 1e oefening die ik deed (bench press) moest ik mijn normale gewicht al van de stang halen . Dat wordt weer opbouwen
Thuis sporten ging echt niet en gisteren ben ik weer voor het eerst in de sportschool geweest. Rug gedaan en werd vanmorgen wakker met zieke spierpijn. Vandaag benen gedaan en ben nu al bang voor morgen
Iemand tips voor eiwitshakes? Ik heb nu deze (aardbei, keuze van mn vriend ) maar word elke keer kots misselijk na die shake.
Niet los drinken maar een schepje bij je groente/fruit/yoghurtshake. (En er dan achterkomen dat daar al zoveel proteĂŻne inzitten dat je dat schepje niet meer nodig hebt.)
Het is hier al vaker langskomen, maar qua eiwitshake drink ik alleen clear whey van myprotein. Dat is meer een soort limonade en oprecht lekker. Peach tea en rainbow candy zijn mijn favoriete smaken
Ik vind de vegan blueberry van my protein heel lekker. Maar ik doe het altijd in een smoothie met veel fruit, los drinken vind ik ook niet lekker.
Edit: oh ik zie deze niet meer op de site staan dus denk dat hij uit het assortiment is
Ja ik vind (of nou ja vond) shakes altijd heel handig na het sporten omdat ik vlak na het sporten niks anders naar binnen krijg dus dit was makkelijk. Maar nu word ik dus steeds misselijk na het sporten en ik gok dus van die shake.
Misschien idd blenderen met fruit, dat dat nog een idee is. En kleinere slokjes las ik ook ergens, ga ik ook maar eens proberen ipv atten
Ik weet ook nooit hoe die fitnessboys dat doen die 's avonds nog pre workout nemen. Ăls ik het al neem, neem ik het sowieso niet na 15.00, anders kan ik ook de hele nacht niet slapen.
Ik had dit vroeger ook vaak. om welke sport gaat het?
Bij mij was het een combinatie van hitte (zorg dat je goed kunt afkoelen. In mijn geval vooral je hoofd, ik gooide er soms gewoon een plens water overheen)
En bij sporten waar je veel kracht moet zetten moet je er op letten dat je nek ontspannen blijft en dat je niet met je kaken klemt.
Hopelijk helpt dit, echt vervelend dat je hoofdpijn krijgt van sport
Ik gooi het altijd door mân havermout heen! En ik zou aanraden een neutrale smaak te nemen zoals vanille, dan kan je het zelf mengen en op smaak brengen met wat je lekker vindt.
Ik doe bij een intense les vaak wat zout in mijn water, dat helpt echt heel erg! Of een flesje kokoswater na afloop
Thanks voor je reactie! Met name bij rocycle maar ook wel eens met gewoon fitness. Nek probeer ik idd op te letten als ik op de fiets zit, dat lijkt het niet te zijn.
@California goeie tip dat ga ik eens proberen! Heb wel al eens geprobeerd zout te eten na een les maar dat helpt niet echt.
Heb het idee dat het met name gebeurt bij hoge inspanning in korte tijd. Maar dat vind ik juist wel de fijnste trainingen wellicht is eens een coach in de gym aanspreken of hij nog tips heeft
Ik ga vanmiddag ook weer, na een week alles afzeggen. Moet echt weer in mijn systeem komen merk ik, pff voor de lockdown was ik écht lekker bezig met 4x in de week sporten. Voelde me sterk, fit, en nu na een maand bankzitten is dat helemaal weg.
Herken dit zo! Ik moet het ook weer helemaal in mijn systeem krijgen en baal daar zo van! Ik weet dat ik mij toen veel beter voelde, maar toch is het nu even een drempel.
ja! Veel energieker, vrolijker, fitter. Maar vandaag voor mezelf geen smoesjes weer, ik moet er echt heen!
Misschien plantaardig eiwitpoeder nemen? Wij hebben nu soja eiwit omdat mân vriend niet tegen lactose kan en vind die echt beter dan andere eiwitpoeder die ik heb gehad! Ik zou alle fruitsmaken sowieso laten staan, dat lijkt me echt vies haha. Ik vind de vanille en de chocolade lekker van deze:
Eerste keer sporten na de lockdown was echt een fiasco maar vandaag voor de tweede keer en zit er weer helemaal inâ:muscle:. Hopelijk snel weer helemaal op oude niveau, echt bizar eigenlijk hoe snel dat achteruit gaat.
haha, heel goed! Ik zit alweer smoesjes te verzinnen om af te zeggen zometeenâŠ