Haha bedankt voor jullie antwoorden, heb er wel wat aan juist! Ik heb een relatief slanke taille, wel heupen en bil maar ben juist bang dat ie af gaat zakken idd (wil ermee hardlopen). Vaak zitten leggings te strak bij bovenbenen en te los in taille. Denk toch dat ik voor S ga, bedankt 
Oh das niet mijn ervaring, heb eentje van stronger (maat M) en h&m (maat S) zonder koordje en nergens last van. En ik zoek heel specifiek naar een seamless legging omdat ik steeds schuurplekken krijg van de naden tijdens lange duurlopen dus vandaar dat ik bij gymshark uitkwam!
Edit; oja sorry dit is het fitnesstopic 🥲 maar had ook al zoiets gevraagd in het hardlooptopic maar nog geen bruikbaar antwoord
Het zal wel aan die heupen liggen, blijft die legging mooi op hangen 
Ik wil graag fitter worden maar heb geen geld voor de sportschool. Zat te denken aan HIIT training buiten in de tuin. Hebben jullie tips om dit op te bouwen?
Ik vind zelf de 20 minuten filmpjes van Natasha Oceane heel fijn. Je hebt er geen spullen voor nodig en je kan het zo zwaar of mild maken als je zelf wil door heel veel herhalingen in de tijd te proppen of juist iets rustiger aan te doen!
7m app vind ik fijn. Maar ook fitify of filmpjes van fitnessblender.
Ik baal ervan dat ik mijzelf momenteel zo slecht kan motiveren om te gaan…
Ik was gisteren helemaal gemotiveerd om in de avond te gaan sporten, maar ja: Eunice en de vele bomen onderweg waren niet echt een fijn vooruitzicht om de deur uit te gaan. En vandaag kan ik me dan ook weer totaal niet motiveren om van de bank af te komen
Iemand ervaring met de sportkleding van het merk Cotton On Body? Beetje goede kwaliteit?
Bij mij is het juist andersom. Tricep pushups, geen probleem, hoeveel wil je er hebben? Gewone pushups kan ik op mijn knieën amper. Heel raar.
Beter die onderste!
Ik zou voor stoffen banden gaan. Stoffen banden blijven bij mij beter zitten en lubberen minder dan plastic banden. Plastic banden gaan bij mij ook vrij snel kapot, in mijn sportschool heb ik er al zeker 5 laten knappen.
Plus ze rollen niet om
Squats, step up, deadlift, lunge, calf raises, split lunge squat deadlift,
Je sport thuis toch? Heb je toevallig een step in huis? Als je dan je handen aan de smalle kant van de step zet heb je gelijk de goede houding. Misschien dat dat nog helpt!
Hebben jullie tips voor wat ik sochtends voor het sporten kan eten? Ik doe circuit training en eet ervoor eigenlijk niet maar ben soms best duizelig en sowieso is het denk ik niet heel gezond?
Een banaan hoor ik vaak, vanwege de suikers en koolhydraten. Ik eet zelf altijd soja yoghurt (250 gram) met havermout (40 gram) 1 kleine banaan, pompoenpitten (5 gram) en 100% pindakaas (10 gram). Dit is eigenlijk mijn standaard ontbijt in de ochtend. Vind het zelf niet een te zwaar ontbijt.
Check Sterkher op Instagram! Ze is heel erg gericht op postnataal herstel, maar juist daarom wel geschikt als je echt beginner bent denk ik