Nee! Niet doen! Bedenk hoeveel beter je je weer gaat voelen als je een ritme te pakken hebt!
Neee je hebt gelijk! Ik ben gegaan en holy shit wat viel dit me weer zwaar. Hoop snel weer verbetering te merken
Ik loop mega achter met Caroline, maar kom weer beetje in een flow en ook met het rondom mān werk heen plannen
Ik merk het ook enorm met mān motivatie. Struggle er echt mee na deze lockdown! Ik ga wel, maar wel met veel tegenzin. Je voelt je wel aaaaltijd beter erna, maar toch. Irritant.
ik ga vanmiddag weer Vorige keer kon ik echt amper functioneren na de training, dus ik bereid me mentaal vast voor.
Ja @Kauai het moet gewoon weer een gewoonte worden, dan is het minder vervelend erheen te gaan. En inderdaad, als je je hebt voorgenomen om te gaan sporten kun je maar beter gaan, want anders voel je je de hele avond schuldig dat je niet gegaan bent. Anders misschien 's ochtends een optie?
Ik ga wel hoor en inderdaad zo min mogelijk tijd ervoor om erover na te denken en gewoon doen haha. Gaat nu alweer beter! Dankjewel
Ik ben vandaag ook weer voor het eerst sinds tijden gaan sporten met mijn vriend en moest bijna kotsen, omdat het zo zwaar was en ik kon de training ook niet helemaal afmaken hahaha. Bizar hoe snel dat achteruit gaat inderdaad. Hopelijk snel weer een ritme te pakken en terug naar mijn oude sport body
Welke spiergroep vinden jullie het leukst om te doen? Ik lees vaak dat mensen benen/billen leuk vinden, maar ik vind dat de meest verschrikkelijke groep om te doen. Altijd het gevoel alsof ik doodga. Doe mij maar borst haha.
Ik ben de laatste tijd (half jaar) echt lekker bezig met rug trainen!
Ja rug is ook mijn favo!
Ik had in de ochtend gesport (Crossfit) en ik ben de hele dag niks waard geweest. Ben echt meer een middagsporter eigenlijk.
Had wel een vraag: ik merk dat ik graag direct I ets zou eten na mān Crossfit lessen, maar ik eet normaal gesproken niks of nauwelijks uit pakjes/zakjes etc dus een proteĆÆnereep voelt heel onnatuurlijk voor mij. Terwijl dat wel het perfecte handzame en voedzame is wat ik zoek. Iemand een alternatief?
Zelfgemaakte repen of dadel & noten balletjes? Makkelijk te maken en super lekker.
Ja misschien was ik niet heel duidelijk, maar wil eigenlijk wel het liefst iets met eiwit eten na het sporten. Met een dadelreep of zoiets is dat toch wel minder denk ik. Zat al te zoeken naar recepten maar dan wordt er toch vaak eiwitpoeder aan toegevoegd.
Gewoon kwark of skyr meenemen in zoān reisbeker, evt met wat rood fruit voor de antioxidanten?
Pff ik ben ook weer geweest en lig er helemaal af. Taaie sessie weer! Duurt nog wel een paar weken voordat het helemaal weer is zoals voorheen.
Oh ik kan me trouwens zo storen aan mensen die tijdens de workout (doe groepslessen) gezellig aan het keuvelen zijn. Echt, je struggles op het werk kunnen me al niet schelen en nu al helemaal niet, moet gewoon stilte, harde muziek en afzien
Oooo vind borst en schouders zo vreselijk juist. Ik verzuur dan zo erg.
Ik vind biceps / triceps wel heel erg leuk. En af en toe benen/ billen maar ligt aan mijn vorm van de dag.
Ik ben zo blij dat ik weer een routine heb, morgen weer aan de bak en hopelijk snel weer wat resultaat want voel mij echt een slappe pop in verhouding tot wat ik was.
Heeft iemand hier een fijne app om je schema bij te houden? Of een andere fijne manier?
In de oude app van Basic Fit kon je best chill bijhouden hoeveel herhalingen met welk gewicht je had gedaan en kon je je trainingen in de app zetten. Maar die nieuwe app lijkt die functie niet meer te hebben helaas.
Ik ga binnenkort een tijdje op pad en kan dan niet in mān standaard gym trainen. Ik ben op zoek naar tips voor workouts die je zelfstandig en zonder gewicht kan doen. Ik wil graag een schema maken zodat ik elke dag iets kan doen en daar niet teveel over hoef na te denken. Ik heb wel diverse bandjes en een springtouw.
Ik gebruik de app Strong (voor iPhone) en vind die fijn, heeft ook de opties die je noemt
Misschien kun je de schemaās gebruiken van reddits /r bodyweightfitness? Staan allerlei varianten op, van minimalistische beginnersroutines tot meerdaagse splitschemaās (geloof ik). En met allerlei variaties om oefeningen makkelijker en moeilijker te maken afhankelijk van je niveau.
Voor krachttraining / echt vervanging van de gym: https://bell-coaching.com/training/thuis-trainen-fitness-oefeningen/
Heb hier zelf heel veel aan gehad bij thuis trainen door de lockdowns. Veel informatie, maar ook veel voorbeeld oefeningen en voorzetjes voor schemaās.
Weet niet of dit is wat je zoekt?