Fitnesstopic

Ik gooi het altijd door m’n havermout heen! En ik zou aanraden een neutrale smaak te nemen zoals vanille, dan kan je het zelf mengen en op smaak brengen met wat je lekker vindt.

1 like

Ik doe bij een intense les vaak wat zout in mijn water, dat helpt echt heel erg! Of een flesje kokoswater na afloop

2 likes

Thanks voor je reactie! Met name bij rocycle maar ook wel eens met gewoon fitness. Nek probeer ik idd op te letten als ik op de fiets zit, dat lijkt het niet te zijn.

@California goeie tip dat ga ik eens proberen! Heb wel al eens geprobeerd zout te eten na een les maar dat helpt niet echt.

Heb het idee dat het met name gebeurt bij hoge inspanning in korte tijd. Maar dat vind ik juist wel de fijnste trainingen :sweat_smile: wellicht is eens een coach in de gym aanspreken of hij nog tips heeft

1 like

Ik ga vanmiddag ook weer, na een week alles afzeggen. Moet echt weer in mijn systeem komen merk ik, pff voor de lockdown was ik écht lekker bezig met 4x in de week sporten. Voelde me sterk, fit, en nu na een maand bankzitten is dat helemaal weg.

1 like

Herken dit zo! Ik moet het ook weer helemaal in mijn systeem krijgen en baal daar zo van! Ik weet dat ik mij toen veel beter voelde, maar toch is het nu even een drempel.

1 like

ja! Veel energieker, vrolijker, fitter. Maar vandaag voor mezelf geen smoesjes weer, ik moet er echt heen!

1 like

Misschien plantaardig eiwitpoeder nemen? Wij hebben nu soja eiwit omdat m’n vriend niet tegen lactose kan en vind die echt beter dan andere eiwitpoeder die ik heb gehad! Ik zou alle fruitsmaken sowieso laten staan, dat lijkt me echt vies haha. Ik vind de vanille en de chocolade lekker van deze:

Eerste keer sporten na de lockdown was echt een fiasco maar vandaag voor de tweede keer en zit er weer helemaal in​:muscle::muscle:. Hopelijk snel weer helemaal op oude niveau, echt bizar eigenlijk hoe snel dat achteruit gaat.

4 likes

Na 43 interne motivatie speeches eindelijk in de sportschool beland vanmiddag :muscle:

9 likes

haha, heel goed! Ik zit alweer smoesjes te verzinnen om af te zeggen zometeen…

1 like

Nee! Niet doen! Bedenk hoeveel beter je je weer gaat voelen als je een ritme te pakken hebt!

1 like

Neee je hebt gelijk! Ik ben gegaan en holy shit wat viel dit me weer zwaar. Hoop snel weer verbetering te merken

2 likes

Mochten jullie hierna niks meer van me vernemen op FF, ben ik bezweken aan die 100 Bulgarian lunges van CG.

10 likes

Ik loop mega achter met Caroline, maar kom weer beetje in een flow en ook met het rondom m’n werk heen plannen

1 like

Ik merk het ook enorm met m’n motivatie. Struggle er echt mee na deze lockdown! Ik ga wel, maar wel met veel tegenzin. Je voelt je wel aaaaltijd beter erna, maar toch. Irritant.

2 likes

ik ga vanmiddag weer :muscle: Vorige keer kon ik echt amper functioneren na de training, dus ik bereid me mentaal vast voor.

Ja @Kauai het moet gewoon weer een gewoonte worden, dan is het minder vervelend erheen te gaan. En inderdaad, als je je hebt voorgenomen om te gaan sporten kun je maar beter gaan, want anders voel je je de hele avond schuldig dat je niet gegaan bent. Anders misschien 's ochtends een optie?

2 likes

Ja die routine is voor mij heel belangrijk. Laatst met die lockdown zat ik weer 4 weken thuis. Dan is het opstaan, stofzuigen, sporten en dan de rest van de dag. Zodat ik in ieder geval nog een beetje in een ritme blijf.

1 like

Ik ga wel hoor en inderdaad zo min mogelijk tijd ervoor om erover na te denken en gewoon doen haha. Gaat nu alweer beter! Dankjewel :hugs:

Ik ben vandaag ook weer voor het eerst sinds tijden gaan sporten met mijn vriend en moest bijna kotsen, omdat het zo zwaar was en ik kon de training ook niet helemaal afmaken hahaha. Bizar hoe snel dat achteruit gaat inderdaad. Hopelijk snel weer een ritme te pakken en terug naar mijn oude sport body :skull:

Welke spiergroep vinden jullie het leukst om te doen? Ik lees vaak dat mensen benen/billen leuk vinden, maar ik vind dat de meest verschrikkelijke groep om te doen. Altijd het gevoel alsof ik doodga. Doe mij maar borst haha.

2 likes

Ik ben de laatste tijd (half jaar) echt lekker bezig met rug trainen!

2 likes