Squats, step up, deadlift, lunge, calf raises, split lunge squat deadlift,
Je sport thuis toch? Heb je toevallig een step in huis? Als je dan je handen aan de smalle kant van de step zet heb je gelijk de goede houding. Misschien dat dat nog helpt!
Hebben jullie tips voor wat ik sochtends voor het sporten kan eten? Ik doe circuit training en eet ervoor eigenlijk niet maar ben soms best duizelig en sowieso is het denk ik niet heel gezond?
Een banaan hoor ik vaak, vanwege de suikers en koolhydraten. Ik eet zelf altijd soja yoghurt (250 gram) met havermout (40 gram) 1 kleine banaan, pompoenpitten (5 gram) en 100% pindakaas (10 gram). Dit is eigenlijk mijn standaard ontbijt in de ochtend. Vind het zelf niet een te zwaar ontbijt.
Check Sterkher op Instagram! Ze is heel erg gericht op postnataal herstel, maar juist daarom wel geschikt als je echt beginner bent denk ik
Yeahhhhh!!! Laatste dag van Epic endgame!
Wordt sporten ooit leuk? Ik heb elke keer zoân tegenzin om te gaan. Ik doe het wel hoor, want voel me beter, fitter, vrolijker, blabla. Maar dat is na die tijd, erheen gaan is elke keer zoân strijd met mezelfâŠ
- Wordt beter
- Nee, ik heb nog steeds nooit zin
0 stemmers
Oke ik wil niet de Arie Boomsma gaan uithangen, maar is er dan niet een sport die je leuk(er) vindt? Weet natuurlijk niet wat je doet maar je hoeft echt niet saai te trainen in de sportschool of alleen maar EPIC programmaâs te doen om te sporten! Dansen, skaten, yoga-en etc, is ook gewoon goeie beweging!
Ja maar je moet wel iets vinden wat bij je past! Ik zelf ben heel sociaal en heb externe motivatie nodig dus ik ga graag naar een bootcamp met andere mensen. De sportschool in mân eentje maak je mij niet blij mee.
Ik heb ook echt groepslessen nodig, kan mezelf gewoon niet motiveren. Vantevoren heb ik er meestal echt geen zin in, maar bij mijn sportschool moet je minimaal 4 uur vooraf afzeggen en daarvoor is het dan al te laat. Daarbij weet ik dat ik het als ik eenmaal bezig ben wél leuk vind, en erna voel ik me altijd fantastisch. Dat weten motiveert me dan vooraf genoeg om toch te gaan.
Ha, nou, ik doe groepslessen, en als ik er ben vind ik het meestal ook wel leuk. Ik houd wel van dat korte explosieve. En ik vind het heel fijn dat je er sterker door wordt, zit na sporten oprecht beter in mijn vel. Maar elke keer er weer heen gaan pfff.
Het beginnen is bijna altijd kut (vind ik) maar de activiteit op zich wordt wel leuker/beter
Behalve hardlopen daar heb ik al een paar keer een begin mee gemaakt maar dat vind ik zoooooooooooooooo saai en kut
Pfff hardlopen vind ik echt zoân ellende, ik heb mezelf beloofd (na de laatste 5k die ik van mezelf moest doen, om fit te worden, 29-02-2020) het echt nooit meer te doen.
So far so good!
Ik ben nu een tijd in het buitenland en totaal uit mân sportroutine (bewust wel), maar mezelf net even opgemeten en ik ben 10% in omtrek kwijt in mân quads en bovenarmen. Janken dit! Als ik weer thuis ben (dat is bijna) keihard aan de bak weer.
Wat is jullie lekkerste workoutmuziek? Ik zoek inspiratie
Goeie kneiters van Rihanna en Beonce.
De enige plek waar ik dat luister
Dua lipa, Tupac, Notorious B.I.G. Eigenlijk alles met een goede beat.
Ligt aan de workout⊠cardio het liefst op een beetje upbeat popmuziek. En dingen optillen doe ik het beste op hip hop en rap uit de zeroes