Ik heb 1x pre workout genomen, maar holy balls, misschien was het specifiek die ik toen dronk, maar ik vond het echt best heftig spul. Ik kreeg het helemaal warm, echt zo vanaf mn tenen tot mn kruin en begon helemaal te trillen, knetterharde hartkloppingen alles. Nou drink ik nooit koffie, dus misschien dat de hoeveelheid caffeine die erin zat gewoon écht teveel was, maar goed dat dus echt nooit meer!!
Verder gebruik ik wel eiwitshake, voor na het trainen. Soms ook op een dag dat ik niet getraind heb, of een extra shake op een dag dat ik wel getraind heb, als ik niet dmv mijn normale voeding voldoende eiwit binnen heb gekregen.
Ik heb echt allemaal soorten geprobeerd de afgelopen 7 a 8 jaar, maar ik vond eigenlijk bijna allemaal veeel te zoet 
Als je van zoet houdt, en dan bedoel ik echt zoet, dan vind je ze denk ik bijna allemaal wel lekker, maar als je daar niet zo gek op bent kan ik echt de gold standard whey van optimum nutrition aanraden. Heel licht en zacht van smaak, makkelijk te combineren in een shake met bv wat fruit en havermout voor ontbijt oid, gewoon geen overheersende smaak.
De whey poeders die ik echt geprobeerd heb en echt veel te zoet vond zijn die van myprotein, body & fit en xxl nutrition. Vaker hier en daar wat zakjes geprobeerd van het een en ander, weet de namen niet meer precies, maar nooit was iets zo lekker als die van optimum nutrition.
Verder gebruik ik qua supplementen niet veel bijzonders, dagelijks lijnzaadolie, multivitamine (van xxl nutrition) en magnesium. Ik heb zeker toen ik na een tijdje weinig trainen weer begon met veel krachttraining gemerkt dat ik extra magnesium nodig had, kreeg veel last van kuitkrampen snachts en ook tintelingen in handen en voeten (gewoon gedurende de dag of tijdens het trainen).

Maar die deadlifts gaan je lukken joh! Desnoods deel je het op 4+3+3 of zelfs 5x2. Of moet je het per se ubroken doen?
wel blij met de rest hoor. Stuk nu.