Misschien kun je wat dingen proberen als een single leg legpress/curl/extension? Of dropsets zijn ook makkelijker op apparaten ipv gesjouw met gewichten!
Ik gebruik deze van Domyos, gekocht in de Decathlon.
Echt heerlijk dat ik de grond niet meer voel
oh ja goeie! ga het proberen
Glijd deze weg op een gladde vloer?
Op onze laminaat glijdt die niet weg, dus ik vermoed van niet
Top! Dankjewel. Heb er nu een die blijft wegglijden heel irritant
Hebben jullie tips voor eiwitpoedee dat niet zo gruwelijk naar kunstmatige zoetstoffen smaakt? Ik meng het met melk/banaan/ander fruit, maar alsnog trek ik dat chemische niet zo. Ik vind kunstmatige zoetstoffen in andere producten ook altijd vies.
Is naturel te doen als je het mixt met melk en fruit?
Ik heb vaker naturel gemixt inderdaad en dat is prima te doen. Vind de (na)smaak van zoetstoffen in zerodrankjes bijv ook echt niet lekker
@vitaminwater vandaag zo lekker getraind door je tips! Mijn benen zijn nu wel echt gaar mijn god
Yes wat leuk! Succes met spierpijn morgen
Ik vind orangefit vanille heel goed te doen!
Die heb ik weleens op maar vond ik ook heel vies
Ugh, ik heb mijn pols geblesseerd en uiteraard was ik te ongeduldig met wachten en ben ik weer te snel begonnen. Dus we laten de gewichten maar voor wat het is en ik ben van ellende cardio workouts gaan doen waar ik mijn pols niet mee belast. En ik HAAT cardio met een passie.
Ik ga proberen om mijn dead hang te verbeteren. Net voor het eerst gedaan (mid workout) en kon 2 keer 40 seconden blijven hangen Dus plak m nu achter iedere workout, kijken of ik kan verbeteren
daar ben ik toevallig ook mee bezig, geïnspireerd door TikTok. Valt echt tegen hè, lijkt zoveel makkelijker!
Dat PT diploma krijg je tegenwoordig ook bij een pakje boter hè?
Ja? Waarom denk dat?
Ik zie in verschillende sportscholen wel vaker halfslappe trainingen gegeven worden door personal trainers. Trainees met een slechte vorm, die een halfbakken squat doen zonder parallel te komen, trainers die op hun telefoon zitten, you name it.
was bij mijn gym juist tegenovergesteld verbaasd, alle PTs hebben een volledig (universitair zelfs) fysiotherapie diploma
Ik durf te wedden dat de meesten van die trainers alleen Fitness Trainer A of B hebben Geen NASM certificaat ofzo.