Gewoon google translate het laten uitspreken en jij (en die ander) weten hoe het moet
Het is wel bell anders was het wel als dumble en barble geschreven
Zelfs de Amerikaanse uitspraak is met e
Haa, ik ga het hem laten horen!!
Ik ga sinds een maand twee keer in de week naar de sportschool. Ik wou eerst kijken of het wat voor mij zou zijn dus ik had goedkopere sportkleding gekocht. Ik heb twee sportleggings van de Scapino maar ik merk dat ze nu al heel erg afzakken. Wat zijn de fijnste sportleggings?
Ik vind de meeste dingen van Nike en de Curve leggings van MyProtein heel fijn!
Sinds ik ben verhuisd sport ik minder omdat er weinig leuke sportschooltjes in de buurt zitten. Voorheen had ik Onefit en ging ik naar allerlei leuke lesjes. Ik houd van krachttraining/ HIIT in groepsverband zoals de ‘functiononele training’ die sommige scholen aanbieden en High 45.
Nu zit ik bij een nogal spartaanse sportschool zonder echte begeleiding, maar met dumbells, barbells en dergelijken.
Zou iemand een leuk fitnessschema willen delen?
Ik wil voornamelijk mijn billen weer rond trainen en verder gewoon sterker worden.
Ik zweer bij sweaty betty. Bij zalando te verkrijgen.
Voor mij is het womens best, die heeft een grote band voor je buik die ik prettig vind. Daarnaast loopt de zoom/naad niet precies door het midden van je kruis heen maar overdwars, dat vind ik prettig. Ook schijnt het niet door (ik heb ze echter wel in het zwart en grijs dus die schijnen denk ik al minder snel door). De stof laat zweet goed door en laat geen plekken achter.
Girlfriend collective leggings vind ik het aller fijnst! Schijnen niet door, super mooie pasvorm en na duizend keer wassen nog net zo goed als in het begin!
Bedankt voor alle tips! Ik ga me erin verdiepen
Hebben jullie ook tips voor fijne shirtjes om in te sporten?
Decathlon heeft fijne!
Ik heb met hip thrusts elke keer het probleem dat de rand van het bankje/step nogal pijn doet aan mijn rug/schouders als ik naar beneden zak. En daardoor pak ik ook veel minder snel meer gewicht omdat het gewoon heel oncomfortabel is.
Iemand die dit ook heeft gehad en weet wat ik verkeerd doe? Zit ik dan te hoog of juist te laag met m’n rug, is het bankje/step te hoog of laag? Of ben ik gewoon een aansteller en hoort dit haha?
Oh ja die incline bench is wel een goed idee inderdaad. Ga ik proberen deze week!
Zou ook zeker even een trainer vragen om met je mee te kijken naar je vorm!
zit echt lekker in mn nieuwe fitness lifestyle maar heb altijd al zwakke knieen gehad en ben zo bang dat ik ze beschadig :((( vind lower body ook echt het leukst om te trainen maar is wel tricky zo
Ik denk dat training je knieën en alles eromheen juist sterker maakt? Tenzij je techniek en opbouw heel erg verkeerd is
Net dead hang van 1 minuut 10 volgehouden!!! Bijna mijn eerste tijd verdubbeld
Wat vinden jullie leuke oefeningen voor je schouders? Ik wil ze graag sterker trainen.