Fitnesstopic

Ah jammer! Heb je Vinted ook al geprobeerd?

Ik ben ook echt met een onmogelijke zoektocht bezig. Voor mijn gevoel heb ik iedere site en zoekterm al gehad haha. Dus mocht iemand een tip hebben houd ik me aanbevolen.

Ik wil een mouwloze witte hooggesloten en aangesloten midi crop top, dus hij moet niet super kort zijn. Een beetje zoals deze tops qua model. Maar dan dus in het wit.

Vinted is echt geen doorkomen aan, want ieder gekleurd shirt met een wit logootje staat als wit op de site. En ik heb er twee gevonden bij Lululemon die voldoen, maar die zijn 68 euro en dat vind ik echt een hoop geld voor een sporttopje.

2 likes

Ze hebben deze nu niet in het wit, maar de kleuren veranderen wel door het jaar heen dus misschien dat er in het voorjaar wel een witte in de collectie komt.

3 likes

Oh die is heel mooi inderdaad! Ik ga eens kijken of ik hem op vinted kan vinden.

2 likes

En dit model van girlfriend is ook langer dan een sportbh, dus afhankelijk van hoe kort/lang je hem wilt zou het misschien ook nog een optie zijn.

2 likes

Oh Vinted is nog een goeie, nog niet aan gedacht!

1 like

@George

2 likes

Is er iemand die Classpass heeft en even voor mij zou kunnen kijken hoeveel credits een maand onbeperkt trainen bij de Trainmore in A’dam is? Zo irritant dat je het aantal credits pas kunt zien als je een abonnement hebt. En zelfs met een proefabonnement kun je nog niet zien hoe duur alles is.

Yes! Ik heb gekeken en per ‘les’ oftewel per sessie open gym is 6 credits. Unlimited is 38 credits.

1 like

Ughhhh ik ga zo slecht baar de sportschool de laatste tijd. Gelukkig wel wat thuis workouts gedaan. Maar heb sinds vorige week een garmin sport/smarthorloge en nu kan ik allerlei challenges aangaan voor december en heb ik weer motivatie. Irritant hoe ik alleen aanga op statistiekjes

1 like

Ik heb net dag 1 van de advent kalender van Caroline Girvan gedaan. Viel me goed mee, behalve de finisher
1 minuut around the world :hot_face:

1 like

hahaha ik deed net voor het eerst cable kick backs en dacht dat dit een makkelijke set ging worden :skull::skull::skull::skull: echt bijzonder geklapt

4 likes

Ff een humble brag, of niks humbles maar beetje biechtwaardig. Mijn armen ontwikkelen super snel altijd (dont ask about mijn buikspieren, onbestaand) en dat ben ik ff aan het uitbuiten met een kerstfeest binnenkort op de agenda :’). Alles op die biceps/triceps regio :sweat_smile: (nee doe de rest ook wel, maar ik wil wel eens armoefeningen overslaan, maar nu dus echt niet.)

6 likes

Haha, lekker flexen met die armen :grin:

1 like

Same, heb ook binnenkort een kerstfeest en baal dat de 2 jurken die ik eigenlijk aan wil mouwen hebben.

3 likes

En @ellegirltalk kom even hier flexen dan! Ik wil jullie gespierde armen wel zien :fire:

4 likes

Oké ik begin wel hahaha. Zijn echt groot voor mijn doen sinds m’n creatine!

19 likes

Nu wil ik ook creatine :flushed:
Hoe vind jij het om te gebruiken? Wat merk je naast spiergroei aan voor- en nadelen, moet je veel water drinken?

2 likes

:heart_eyes_cat: Nou, zover zijn de mijne nog niet hoor. Ik heb Asian spieren, dus ik zal nooit echt bulky worden, maar vind ze nu wel veel mooier gevormd. Plus veel meer definitie dan eerst,m voor Caroline Girvan, had toen echt van die skinny fat armen.

Edit: heb trouwens nul ervaring met creatine, eiwitshakes etc. Hoe voel je je met creatine?

3 likes

Eindelijk een plek om mn armspieren te showen :stuck_out_tongue:
Ik doe overigens nooit armoefeningen, ik wil niet weten hoe het eruit gaat zien als ik ze wel ga trainen…

15 likes

Oeh ik zou eiwitshakes wel echt aanraden, of iig zorgen dat je zo rond je lichaamsgewicht zit in grammen. Dat heeft bij mij wel echt bijgedragen aan spiergroei, merk ook verschil als ik er beter op let.

@Kauai ok heb nog even mijn vriend gevraagd, die gebruikte het blijkbaar vroeger ook en raadde het ook aan, dus er is een pot onderweg :partying_face:

Ook nog maar even een foto van mijn bescheiden bicep (pre-creatine era :crazy_face:)

14 likes