Nou ik had me dus opgegeven voor een soort mini introductiecursus krachttraining van een paar weken, omdat ik nooit weet wat ik moet doen en een beetje een stok achter de deur zocht. En afgelopen woensdag hebben we dus een training gehad in het teken van pull-ups, met dus van die elastieken dan ook want no way dat ik het zonder zou kunnen haha. Maar de spierpijn is echt niet oke?? De trainer zei al dat ik ook wat schuin ging ofzo en meer met mn rechterarm trok of iets. Maar ik kan dus ook sinds gisteren mn rechterarm gewoon NIET volledig strekken 
Zit ik hier zo steeds mn twee armen voor me uit te steken en naar het verschil te kijken, haha. Maar zal wel vooral de eerste keer zijn met specifieke nieuwe oefeningen en dat het daarna minder wordt? Ik ging laatst ook voor het eerst een keer boulderen en ook dagen last gehad van mn onderarmen en dat zelfs knijpen in mn shampoofles moeilijk was, haha
Ergens lijkt t me wel leuk dit te blijven doen maar om echt resultaten te zien moet je waarschijnlijk wel consistent gaan en het liefst meerdere keren per week? Maar ik wil ook hardlopen en yoga en andere dingen en zoveel krijg ik allemaal niet in een week