Top dankjewel allemaal voor de tips! Ga het uitproberen en zal het laten weten als het is gelukt over een tijd!
Ik heb thuis ook zo’n bar in een deurkozijn hangen, altijd als ik er langs loop probeer ik me even op te trekken. Verder staat er bij mij in de sportschool ook een assisted pull up machine, dus die doe ik ook op een dag dat ik mijn armen train.
__
Ik heb gisteren de tiktok hit 12/3/30 gedaan en ik vind het wel heel chill. Normaal fiets ik alleen een kwartiertje als warming up voor krachttraining en doe ik niet zo veel aan cardio, dus dit was wel heel fijn! Het idee is dat je een half uur gaat lopen op een loopband, met een helling van 12% en op 3 mph (4.8 km per uur). Door de helling ben je toch wel flink aan het werk, maar omdat je niet aan het rennen bent is het fijner voor je knieën. Ik ga hem erin houden!
Ik heb deze. Mooi stevig, makkelijk in elkaar te zetten. Je kan er schijven aanhangen van 30mm. Ik heb er zelf een Olympische barbell bij en een los bankje.
Wauw leuk! En mooie PR!
Ik zag dat ze bezig zijn met een programma voor 3 dagen, daar wil ik denk ik wel aan mee gaan doen
Thanks voor de tip! Belastbaarheid maar 75 is wel vrij laag, of is dat heel conservatief ingeschat?
Hij kan wel meer aan. 120 kan ook nog goed!
Ik train nooit mijn buikspieren los aangezien je die eigenlijk sowieso al meepakt, maar ik dacht ik doe eens gek.
Al 3 dagen lang voel ik me een oma, zelfs als ik m’n buik aanraak doet het pijn😅 het is nu eindelijk voorbij en ergens heb ik zin om het nog eens te doen haha
Iemand tips voor een fijn pilateskanaal? NL zou fijn zijn maar hoeft niet! Bij gebrek aan een goede school hier in de buurt
move with nicole
Ja ik ben ook fan van move with nicole, van haar heb ik echt elke vidoe gedaan haha. Daarnaast doe ik regelmatig pilates video’s van Dansique fitness, growingannanas, Kaylie Daniels, fitness_kaykay, Madfit, PilatesbodyRaven, Action Jacquelyn (ook veel barre).
Is wel allemaal Engels trouwens…
Heeft iemand tips voor plussize sportbh’s die echt alles goed op zijn plek houdt? Ik heb best grote borsten en mastopathie dus het is belangrijk dat de bh echt goede support geeft. Ik doe cardio en kracht.
Superbra heeft sport bhs.
Geprobeerd een progressiefoto te maken met zoveel mogelijk dezelfde omstandigheden. Zie wel wat vooruitgang na ongeveer 2 mnd (en dus begonnen met creatine 1,5 mnd geleden)
Duidelijk verschil! Mooie vooruitgang in twee maanden.
Dank je!
Nou ik had me dus opgegeven voor een soort mini introductiecursus krachttraining van een paar weken, omdat ik nooit weet wat ik moet doen en een beetje een stok achter de deur zocht. En afgelopen woensdag hebben we dus een training gehad in het teken van pull-ups, met dus van die elastieken dan ook want no way dat ik het zonder zou kunnen haha. Maar de spierpijn is echt niet oke?? De trainer zei al dat ik ook wat schuin ging ofzo en meer met mn rechterarm trok of iets. Maar ik kan dus ook sinds gisteren mn rechterarm gewoon NIET volledig strekken
Zit ik hier zo steeds mn twee armen voor me uit te steken en naar het verschil te kijken, haha. Maar zal wel vooral de eerste keer zijn met specifieke nieuwe oefeningen en dat het daarna minder wordt? Ik ging laatst ook voor het eerst een keer boulderen en ook dagen last gehad van mn onderarmen en dat zelfs knijpen in mn shampoofles moeilijk was, haha
Ergens lijkt t me wel leuk dit te blijven doen maar om echt resultaten te zien moet je waarschijnlijk wel consistent gaan en het liefst meerdere keren per week? Maar ik wil ook hardlopen en yoga en andere dingen en zoveel krijg ik allemaal niet in een week
Ik heb me aangemeld, werd zo enthousiast van de nieuwe macrocycle. Ben benieuwd!
Ik wil graag grotere schouders en nu heeft mijn trainer een mini schema gemaakt die ik 2x per week ga doen (naast de 2 crossfit wods en 1x olympisch gewichtheffen in de week). Ik ga dan 1x per week extra naar de open gym en ik kies 1 van de al geplande trainingsdagen om het na de training te doen. Ik kijk dan bij welke workout het minst schouders worden gedaan. Ben heel benieuwd! Vanavond even een voorfoto maken en dan over 10 weken een na-foto.
@DaintyDream jouw post herrinnerde me aan dat ik nog een ‘arm-foto’ wilde maken om te vergelijken met 1.5 maand geleden. Heel veel aan mn pull ups gewerkt, doel dit jaar is chest to bar pull ups/bar muscle ups dus hoop werk aan de winkel!Niet ontevreden;
Ik wilde deze maand beginnen met een nieuw trainingsschema maar nu ben ik gisteravond voor het eerst in mijn leven door mijn rug gegaan, onder de douche nog wel toen ik shampoo pakte kan wel jenken