Ik had een fitnessbreak van zo een 3 weken rond de feestdagen. Ik heb denk ik 4/5 dagen niet normaal kunnen lopen/ zitten. Dus sterkte hahaha.
Ik had eergisteren een hamstringdag. Wat extra gewicht erop geknald āwant ik voelde niet zoveelā. Ik nu:
Doe jij nog steeds Caroline thuis? En met hoeveel/ wat voor gewichten? Ik zit echt te twijfelen om me weer aan te melden bij de sportschool zodat ik voor mijn benen en rug apparaten kan gebruiken. Vind benen zo kut thuis.
Tnx voor je reactie! Ze hebben meerdere zwarte zie ik. Dus die met minste uitstulpingen, maar niet die helemaal glad is?
Ben een beginnende foam roller-roller
Hoe hebben jullie pull-ups geoefend? En na hoe lang oefenen konden jullie het ongeveer? Ik heb verder geen doelen met fitness (en dat wil ik ook niet) want doe het vooral om minder lichamelijke klachten te krijgen na een heup operatie. Maar pull-ups is het enige wat ik echt graag wil kunnen. Alleen het is zo zwaar en heb het idee dat ik niet vooruit kom haha. Dus misschien heeft iemand hier goede tips of motiverende woorden?
Ja maar het verschilt echt per oefening hoeveel. Vroeger in de sportschool vond ik benen altijd het leukst maar thuis haat ik het ook.
Kom ik weer met mijn Meg-plug, maar dit vond ik een informatieve video. Ben zelf aan het oefenen met elastiek en aandacht aan de negative, en met lat pull down sterker worden evenals grip strength verbeteren met dead hang. Will report back als het ooit lukt
Ik zou dat doen inderdaad
@quarterlife met elastiek! je kan beginnen met een dik elastiek met 2 benen erin en langzaam afbouwen. En ook wide pull-ups en chin-ups oefenen helpt ook
Ik ben begonnen met chin-ups eerst een dik elastiek en daarna steeds dunner. Toen ik dit eenmaal kon ben ik begonnen met pull ups. Ook met elastiek begonnen en steeds een dunner elastiek.
Hoe smaller de greep hoe lichter het is. Vond het zelf fijn om met chin-ups te beginnen, omdat ik dan sneller progressie zag.
Dit deed ik op advies van een PT.
Ik heb vooral met andere oefeningen mijn rug en armen sterker gemaakt. Een hele tijd geen pullups geprobeerd en toen ineens (nou ja, na maanden trainen en een kleine bulk) kon ik er 3! Wel met neutrale grip, dat is echt de minst zware. Nu doortrainen voor wide grip
Top dankjewel allemaal voor de tips! Ga het uitproberen en zal het laten weten als het is gelukt over een tijd!
Ik heb thuis ook zoān bar in een deurkozijn hangen, altijd als ik er langs loop probeer ik me even op te trekken. Verder staat er bij mij in de sportschool ook een assisted pull up machine, dus die doe ik ook op een dag dat ik mijn armen train.
__
Ik heb gisteren de tiktok hit 12/3/30 gedaan en ik vind het wel heel chill. Normaal fiets ik alleen een kwartiertje als warming up voor krachttraining en doe ik niet zo veel aan cardio, dus dit was wel heel fijn! Het idee is dat je een half uur gaat lopen op een loopband, met een helling van 12% en op 3 mph (4.8 km per uur). Door de helling ben je toch wel flink aan het werk, maar omdat je niet aan het rennen bent is het fijner voor je knieƫn. Ik ga hem erin houden!
Ik heb deze. Mooi stevig, makkelijk in elkaar te zetten. Je kan er schijven aanhangen van 30mm. Ik heb er zelf een Olympische barbell bij en een los bankje.
Wauw leuk! En mooie PR!
Ik zag dat ze bezig zijn met een programma voor 3 dagen, daar wil ik denk ik wel aan mee gaan doen
Thanks voor de tip! Belastbaarheid maar 75 is wel vrij laag, of is dat heel conservatief ingeschat?
Hij kan wel meer aan. 120 kan ook nog goed!
Ik train nooit mijn buikspieren los aangezien je die eigenlijk sowieso al meepakt, maar ik dacht ik doe eens gek.
Al 3 dagen lang voel ik me een oma, zelfs als ik mān buik aanraak doet het pijnš het is nu eindelijk voorbij en ergens heb ik zin om het nog eens te doen haha
Iemand tips voor een fijn pilateskanaal? NL zou fijn zijn maar hoeft niet! Bij gebrek aan een goede school hier in de buurt
move with nicole
Ja ik ben ook fan van move with nicole, van haar heb ik echt elke vidoe gedaan haha. Daarnaast doe ik regelmatig pilates videoās van Dansique fitness, growingannanas, Kaylie Daniels, fitness_kaykay, Madfit, PilatesbodyRaven, Action Jacquelyn (ook veel barre).
Is wel allemaal Engels trouwensā¦