Fitnesstopic

Deze houtjetouwtje set-up :rofl: had lang niet meer gehipthrust want gezeik met klaarzetten en ik vind die apparaten meestal niet zo chill. Twee weken geleden weer eens voor het eerst gedaan en vandaag in 5 sets opgebouwd naar 80 kg 5 reps, dik PR :partying_face:

9 likes

Wat grappig ik zat vanochtend dit topic door te lezen. En toen zag ik een post van jou dat er een nieuw hiptrust apparaat was bij jouw sportschool haha. Maar die vind je dus niet zo fijn?

Haha grappig! Geen idee welke gym dat was, maar ik vind ze meestal niet heel chill nee. Heb onefit dus ik ga naar een paar verschillende sportscholen (en nu toevallig naar de Basic met mn vriend z’n pas). Die van TechnoGym is nog wel te doen, maar ik heb het idee dat ik gewoon een beetje te lang ben voor de BootyBuilders en andere apparaten (1.86m).
Haha wel echt een oude post dan trouwens!

1 like

Huh het lijkt qua platen nog een veel hoger gewicht? Of tel ik verkeerd hahaha.
Heel nice iig!!

Waaauuw 80 kilo is echt nice! Mijn max is 40 haha.
Ik zat deze avond op 220 kg legpress en 65 kilo squat, daar echt wel trots op! Het gaat nog steeds lekker!

8 likes

2x5 en 2x10 aan elke kant + 20kg barbell maakt 80! Ben steeds met 10 omhoog gegaan dus zitten geen grotere platen tussen

2 likes

Na heel lang alleen maar groepslesjes via Onefit gedaan te hebben, ga ik zometeen voor het eerst zelf trainen in de sportschool! Heb de afgelopen dagen dit hele topic doorgelezen ter inspiratie haha :sweat_smile: spannend maar ook wel heel veel zin in

4 likes

Gisteren avond weer gesquat en 1x 67,5 gedaan, echt trots hier op. Het doel is samen met mijn gymbuddy om aan het einde van dit jaar 100 kg te kunnen als het lukt!

6 likes

Hier ook echt lekker in m’n flow, sinds tijden weer echt de discipline en doorzettingsvermogen om te groeien. Sinds december train ik nu echt minstens 4x per week en maak ik elke dag een lange wandeling.

Mijn rug begint langzaam aan ook wat vorm te krijgen…:star_struck: Kleine stapjes, maar dit motiveert echt! Ik ben ook niet meer gefocust op gewicht, maar echt op wat ik in de spiegel zie en hoe ik daar het meest effectief aan kan werken etc. Echt een fijne mindset gekregen. Ik kan steeds zwaarder gaan, mijn lichaam gaat er beter uitzien, mijn conditie is sterk verbeterd… en dat allemaal in m’n thuis’gym’ haha!

15 likes

Welke oefeningen haten jullie echt? Renegade rows zijn serieus mijn vijand. Burpees vind ik trouwens best leuk.

Lunges haat ik echt intens. Alle varianten. Het duurt zooooo lang omdat je allebei de kanten moet doen en het is altijd zo zwaar waardoor ik helemaal buiten adem raak.

7 likes

Dumbbelll Bulgarian split squat. Doe hem nu wel weer vaker, maar blijft een rot oefening

3 likes

Oh die vind ik dan weer niet zo erg. Want ik ben altijd trots op mezelf als ik niet halverwege ter aarde stort omdat ik uit balans ben :rofl:

@Ohappyday heb net deze gedaan. Ik raad ā€˜m je sterk af!

Jaa ik haaat lunges ik val ook elke keer om.

4 likes

Geef mij deze burpees maar :smile:

1 like

Love burpees
Haat hip trusts. Altijd pijn bij mn heupen. Je ligt nooit lekker. Nee bah.

1 like

De overhead tricep extension met een schijf. Iedere bodypump zit hij er weer in en ik vind dat ZO’N kutoefening.

1 like

Ongevraagde tip: je hoeft je benen niet per se precies voor elkaar te zetten of in dezelfde breedte als hoe je normaal zou lopen. Je hebt veel meer stabiliteit als je je lungestap breder maakt.

1 like

Ohh ik haat lunges ook inderdaad. Ga na een aantal ook altijd wiebelen (ook als ik mn benen inderdaad verder uit elkaar zet).

Haaaat aan burpees. En aan side planks, de horror. Als die in een workout zitten verzin ik gewoon een andere oefening, ik sport voor mn lol doei.

2 likes