Ik gebruik ze wel. Inderdaad om de eeltplekken tegen te gaan want dat vind in zo hinderlijk.
Ik vind het dus een beetje dubbel. Ik gebruik ze niet, omdat ik de grip (en bijbehorend eelt) zie als onderdeel van de fitness. Maar ik vind het in het dagelijks leven wel naar dat ik van die eelt plekken heb :’).
Handschoentjes zijn vaak wel slecht voor je techniek en grip idd, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat voor oefeningen je doet. Eeltplekken zijn het bewijs van je harde werk!
Ik train zonder! Vind dat fijner en heb niet heel veel last van die eeltplekken ofzo. Weet je iig dat je goed bezig bent
Even een late reactie, maar ik ben wel benieuwd naar jouw eiwitshake ervaringen. Ik deed vroeger altijd aan bootcamp bij een trainer die bij HerbaLife aangesloten was. Daar kreeg je na afloop van de bootcamp standaard een eitwitshake en ik vond dat voor herstel altijd heel erg fijn.
Nu sport ik daar al een aantal jaar niet meer en heb ik sinds dien ook geen shakes meer gedronken, maar nu ik meer ga krachttrainen wil ik dat eigenlijk wel weer.
Ik hou niet zo van zoet, ik vond toen die koffie-achtige smaken altijd wel lekker. Dus iets van mokka, cappuccino, machiatto etc. Heb jij toevallig ervaring met deze smaken van andere merken, of iemand anders?
Ik ben wel benieuwd of jullie aanraders weten, want bij HerbaLife zit je gelijk met dat rare pyramidesysteem en daar heb ik dan weer geen zin in
Zonder handschoenen, maar echt helemaal in het begin wel omdat ik soms een dumbbell niet eens vast kon houden, en toen ook voor chin ups. Had van die handschoentjes met een soort gel/padding erin en leer voor grip. Werkte heel fijn maar inmiddels al heel lang niet meer in gebruik. Die grip komt vanzelf wel maar als je echt niks qua spier hebt is het in het begin wel handig is mijn ervaring. Gebruik overigens wel straps met deadliften, dus moet zeggen dat ik niet heel veel eelt heb.
Heb zelf niet zo’n last van vieze mannetjes in de sportschool trouwens, gelukkig, voel soms wel blikken maar ik kan er best schijt aan hebben. Alleen dat ongevraagde “advies” vind ik wel echt hatelijk… meestal ook van die halfgare types die zelf gekke dingen doen en dan mij een “tip” willen geven: rot op!
@George: je vraagt het mij niet maar ik bemoei me er toch even tegenaan haha
Ik gebruik die van Personal Protein, het chille daar vind ik dat je met een squeezer zelf een smaakje kunt toevoegen. En ik vind het dus super lekker haha, kijk er elke keer weer naar uit! #nospon
Ik vind de frozen cappuccino-smaak van Body & Fit Smart protein best wel lekker.
Ik heb nu voor het eerst de Whip 'n Whey bars van B&F en oh my god wat zijn ze lekker. Sowieso de beste reep qua smaak en structuur. Wel duur helaas. Heb hem nu op Singlesday gekocht.
Oh dat ziet er ook interessant uit! Welke ‘‘standaard’’ protein gebruik jij dan en waarom?
Ik gebruik orangefit vanille en ben echt te spreken erover. Zelfs met alleen water is die “romig” en vol.
Jaaaa dat is echt mijn grootste irritatie op m’n werk.
Laatst was ik een meting aan het uitvoeren bij een cliënt, maar ze had gewoon een slechte week gehad, ongezond gegeten en niet gesport dus haar vetpercentage en gewicht waren wat omhoog. Dus ik zei iets van: he balen joh, waar ligt het aan blablabla.
Komt er zo’n kereltje bij staan: “nou kilo’s zeggen niks hoor!!! Let BMI slaat nergens op!!”
Goh thanks Einstein
Het hele woord BMI heb en kilo’s heb ik niet eens in Mn mond genomen. Bemoei je met je eigen zaken man.
Ik heb die ook, vind hem lekker maar mijn plas ruikt daarna wel naar koffie? Haha
Ik gebruik nu de Pure whey! Wil miss hierna de Pure Whey Isolate proberen
En ik maak ze overigens met magere melk. Met water is het wel te doen maar toch minder lekker
Thanks voor de tip! Ik ga eens wat bestellen
Dit topic is ver weggezakt zeg! Was op EGF met vlagen actief in dit topic. Ik train(de) gericht voor powerliften. Dus echt om zo sterk mogelijk te worden in squat/deadlift/benchpress. Maar door een permanente blessure mag ik geen klassieke squats meer doen. Was van plan wedstrijden te gaan doen maar helaas. Daarna nog wel lekker getraind maar toch de motivatie wel meer kwijt geraakt en werd het steeds moeilijker om mezelf écht te motiveren.
Ennn inmiddels ben ik 14 weken zwanger. Eerste weken erg ziek geweest en dus niet gesport en zo’n 4 kg afgevallen. Dus van m’n spieren en kracht is nog maar weinig over.
Gelukkig voel ik me sinds deze week echt een stuk beter en wil ik weer gaan sporten. Met een ander doel, want wil gewoon een sterk en gezond lijf voor de bevalling etc straks. Oh ja en ik wil mn rug en spierballen terug haha! Dus ik ga zo lekker de sportschool in. Eens kijken wat er qua kracht en zwangerschap nog goed haalbaar is.
Er is af en toe een middelbare schoolklas in mijn sportschool, die doen dan fitness ipv gym. Zooo irritant, lijkt wel een soort apekooien. Groepjes hypere kids die vlak langs je rennen met hun wapperende a4tjes met opdrachten. Voorzie dat ik er binnenkort per ongeluk eentje een hoek geef met een dumbbell
Hoe zijn de les mills (en dan met name body pump) lessen bij FFF/Basic Fit??
De barebells repen zijn in de aanbieding bij Body en Fit, nu 32,90 voor 2 dozen ipv 25 voor 1
Geniet ervan! Hoop dat het oplucht. Ik word altijd lekker rustig van een beetje duwen en trekken in de gym.
Ik wil thuis weer met oefeningen beginnen, hebben jullie tips? Ik deed best vaak die blogilates video’s dus iets in die richting lijkt me wel wat!