Wel incl stang hoor! En dan aan beide kanten dus 30kg. En mijn benen zijn ook wel veel sterker dan mijn bovenlichaam, komt denk ik door het type sport dat ik van mijn 4e tot 20e heb gedaan. Bovendien heb ik 6 jaar geleden ook een paar maanden best intensief kracht training gedaan, dus wellicht scheelt dat ook met opbouwen/bekend zijn met bepaalde oefeningen? Iedereen moet ergens beginnen toch!
Die zitten daar niet op. Zo slecht!
Iedereen is klein begonnen! Dat vind ik ook zo mooi van fitness. Je weet dat iedereen klein is begonnen en door die periode heen moet/is gegaan van geen idee hebben hoe en wat naar meer opbouwen, sterker worden, slimmer liften, kennis opdoen. Je kunt geen kracht kopen, werken moet je ervoor
Vind ik echt een leuk aspect!
Ja ik was echt supertrots! En na verloop van tijd zal het beter gaan waarschijnlijk
Ik zie regelmatig fitness reels & tiktoks voorbij komen die het hebben over een âpump coverâ. MaarâŠ. Dat is gewoon een (oversized) T-shirt? Waarvan ze vaak de achterkant nog proppen onder hun sport bh? Of mis ik wat revolutionairs?
Booty gains laten zien (if you got it, flaunt it)
Ja die snap ik dus ook niet. Iemand nog een tip voor fijne leggings?
Ik vind die van MyProtein fijn! Zijn echt een van de weinige die op een goede manier strak zitten haha maar niet afzakken. En als je influencer kortingscodes gebruikt, krijg je altijd wel iets van korting (KATERYNA of DANIQUE bijvoorbeeld).
Girlfriend collective! Perfecte hoogte, schijnen niet door en en blijven na miljoen keer wassen nog mooi.
Mijn lievelings is Lululemon, maar super duur. Daarnaast draag ik OELA (nederlands merk), maar die website zijn ze aan het verbouwen, dus kan nog niet bestellen en Gymshark.
Je hebt dus van die leggings dat tussen je naad zon elastiek genaaid zit. En ik zag laatst zon filmpje dat iemand squatte en dat doen dat elastiekje knapte haha.
Hahahahahaa kan dit nu niet meer ontzien.
O god, ja ik nu ook niet meer
haha ja is een groot shirt, ik vind het wel cute eigenlijk. Net als van die hele grote hoodies met moeilijke prints zoals
Heeft iemand een tip voor een fijne fitnessapp? Ik wil graag een app gebruiken om mân progress te tracken Ă©n als het kan ook workouts mee te maken.
âpump coverâ maar wel de booty laten zien
Zwetigere katoenen t-shirts zijn het.
Dit is toch niet fijn met sporten? Binnen 5 minuten ben je warm.
Jefit!
Is dat niet net een beetje zoals dat je extra kleding draagt tijdens een warming up, en als je warm bent, dat je dat dan uit doet?
Nu met TikTok etc is de trend wel echt natuurlijk ook meer dat het echt is om je âpumpâ te showen, maar eerst een extra laagje kleding over je sportkleding dragen vind ik niet heel gek? Dat heb ik ook bij andere sporten wel gedaan bij de warming up. Denk dat het ook daarvandaan komt deels.
Ik heb vandaag 2 uur lang gesport omdat ik wat uitleg wou over glute workouts.
Nou ik wist niet dat er zoveel spieren in je kont zaten meine geute.