Fitnesstopic

Ja balen is dat he! Ik heb laatst elastieken besteld om pull ups te doen, was toen wel helemaal verbaasd dat het wel lukte haha.

Heb sinds dat ik boven een bepaald gewicht squat en deadlifts doe echt last van mn rug (deed ze sowieso niet tegelijkertijd in mn training). Ik zie niet echt of ik iets verkeerd doe als ik t film, dus train nu eerst maar verder mn onderrug (die is echt heel erg zwak haha). Vind wel ruk want zijn echt mn favo oefeningen :joy:.

Oooo clear shake is echt zoooo lekker! Of ja vond het 1000x beter dan de hele tijd die melkachtige shakes haha. In de periode dat ik nog echt veel sportte (9x p/w zoiets) dronk ik dat echt elke dag, handig voor de eiwitten, maar wel duur haha

wut

4 likes

Nou ik heb iets gekocht bij Holland & Barrett, had al op het internet gelezen dat het heel smerig was, maar die vrouw in de winkel ‘neeee deze is echt het meest neutraal hoor!’. Nou toch gekocht, SPIJT. Wat een gore gorigheid zeg, het lijkt wel alsof ik kartonnen krijt aan het drinken ben. In mijn havermout ook niet te doen. Probeer nu een halve portie door de havermout te doen (dat gaat prima) en dan een halve portie met een hoop water weg te tikken (met mijn neus dicht).

Het was ook nog eens 1+1 gratis dus heb 2 zakken, het is deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-premium-rijstproteine-poeder-6100143981

Doe het niet lieve mensen, doe het niet. Volgende keer ga ik die kleine verpakkingen bestellen zoals me hierboven werd aangeraden :rofl: :rofl:

1 like

Kun je die dichte verpakking niet terugbrengen? Of ruilen voor iets anders wat misschien ook in de aanbieding valt

1 like

Hoe is die guide van Natacha Oceane? Vind haar zo’n topvrouw! Twijfel dus heel erg om haar workout guide aan te schaffen maar idk vind het toch best veel geld voor iets wat ik mss zelf ook kan. Heeft het jou echt goede resultaten gebracht?

Ja ik denk eerlijk dat ik ze allemaal smerig vind, smaak of geen smaak, maar vooral die korrelige textuur die je vaak hebt vind ik akelig. Maar neus dicht en dan atten werkt op zich ook :rofl: Extra water er bij :joy:

-weg ivm herkenbaarheid-

Oohhhh poeh wat knap!

1 like

Noten, rijstwafels met pindakaas of zelf havermout koekjes of een bananenbrood bakken (op basis van havermout, ei en banaan) in het weekend en dan invriezen zodat je er elke dag een kan meenemen?

1 like

Nou mijn eiwitpoeder is nog best te doen als ik het gewoon in de blender gooi met mijn havermout, pindakaas en een banaan. Gelukkig maar :rofl:

Vorig jaar heb ik heel weinig krachttraining gedaan en nu ik weer ben begonnen én meer op mijn proteine let merk ik echt al een verschil na een paar weken! Ik begin weer beginnende blokjes te krijgen (nou moet ik zeggen dat ik van nature een vrij platte buik heb/daar als laatste vet komt en er het eerste weer af gaat, dus dit zegt nog niet megaveel), motiveert wel echt :smiley:

1 like

Haha ja ik heb vaak een mini bakje met een schep pindakaas erin en dan dip ik de rijsttafel er gewoon in voor onderweg of achter m’n bureau haha

1 like

Ipv bananenbrood kun je ook courgettecake bakken met huttenkase, dit recept is 17 g eiwit per portie

Ik eet vandaag: Courgettecake met hĂŒttenkĂ€se Courgettecake met hĂŒttenkĂ€se recept - Allerhande | Albert Heijn

Wel de courgette heel goed uitknijpen in bijv een schone theedoek want het duurde bij mij eeuwen voor de cake niet meer nat was in de oven

3 likes

Hij was al genoemd hierboven maar als je poeders op zijn kan ik ook die soy protein van myprotein aanraden! Vind de chocola het lekkerst, vanille is ook goed te doen! Niet zo korrelig en ook niet zo lobbig/dik als andere.

2 likes

Ja als deze op zijn ga ik daar eens wat dingen uitproberen! Thanks!

1 like

Bij de Lidl hebben ze zakjes met snackboontjes die ik lekker vind om te mixen met een zak ongezouten noten. Ik eet er dan ongeveer een handje ofzo van dus als je echt veel honger hebt schiet je hier niet veel mee op, maar voor snackdrang is het perfect.

Volgens mij heb jij weleens gepost dat je eiwitpoeder met koffiesmaak koopt en daar dan ijskoffie mee maakt. Welk poeder gebruik je daarvoor en heb je tips voor de lekkerste ijskoffie daarmee?

1 like

:smiling_face: Ik kom me hier eens melden! Ik ga sinds 1.5 week naar de sportschool en ik blijk het leuk te vinden. Ik, die altijd een hekel aan gym had op school. Moet nog wel mijn weg vinden wat ik wel en niet leuk vind en wat gaat ivm een knieblessure na een val. Die knieblessure is waarschijnlijk iets met een pees (?), maar de fysiotherapeut en de huisarts weten het nog niet precies en uit de röntgenfoto kwam ook niets. Heb de fysiotherapeut overigens ook gevraagd of er dingen zijn die ik wel en niet moet doen, maar dat is niet het geval. Enige is dat ik niet door de pijn heen moet gaan en het op moet bouwen :slight_smile:

Ik heb totnutoe vooral cardio gedaan (loopband, fietsen, roeien, crosstrainer), al heb ik vandaag ook even de leg press gebruikt. Verder 2 groepslessen gedaan: dance (mix van allerlei dansen en dat vond ik echt heel erg leuk) en BRN (vond ik ook leuk, maar dat zorgde wel voor spierpijn, haha). Beide ga ik zeker vaker doen, vooral dance vond ik erg leuk om weer te doen na meer dan 20 jaar geen dansles te hebben gehad.

Voor nu is mijn hoofddoel om het vooral te doen voor mijn mentale gesteldheid en de interne onrust die ik de laatste tijd ervaar, maar afvallen is zeker ook wel een doel.

3 likes

Wat betekent die ‘je hebt x aantal MOVEs gemaakt’ op die apparaten? Want dan doe ik 10 herhalingen en dan staat er bijvoorbeels 6 MOVEs

Ik kon net thuis met enkel de muziek de hele vorige release van bodypump doen haha. Dit was de eerste release die ik echt elke week heb gevolgd dus ‘t zat er helemaal in.

2 likes

Ik heb dit nog nooit gezien maar staan je aantal herhalingen er ook op? Anders zou het misschien kunnen zijn dat je apparaat misschien of niet goed telt of je herhaling niet als volledig ziet.

Ik ben helemaal dol op mn glutes trainen. Dat brand zo lekker en de spierpijn erna is ook best chill hahah.