Mijn ontbijt:
250 gr lactosevrije kwark
30-40 gr havermout (afhankelijk of ik wel/niet sport die dag)
15 gr 100% pindakaas
Appeltje snijden en 1,5 min in de magnetron met wat kaneel. Alles mengen en mmmmm Vult ook genoeg voor mij, ik kan erop teren tot de lunch!
@Ohappyday moest aan je denken.
https://www.instagram.com/reel/CqZvf1HPs8A/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ook een ongevraagde tip: maar ik start elke dag met zo’n flesje HiPRO proteinedrink. Is lactosevrij en ook prima lekker! (Niet de citroen, die smaakt naar afwasmiddel
@L.C tips zijn altijd welkom!
Heeft iemand nog een tip voor een, liefst plant based (gezien whey ook op zuivel is gebaseerd las ik ergens?) proteinepoeder die of gewoon makkelijk te maskeren is met bijv. kaneel of gewoon echt wel een okee smaak heeft? Ik wil het anders misschien in mijn havermout doen, maar ik vind vanillesmaken vaak zo nep en chocolade ook een beetje raar. Maar misschien is er nog 1 die echt goed is
Heb ooit deze geprobeerd maar die vond ik echt niks lol Pulsin Erwteneiwit Chocolade kopen bij Holland & Barrett
Ik vind van deze de vanille en witte chocola & kokosnoot lekker: https://www.bulk.com/nl/vegan-proteine-poeder-eiwitshake-1099409964.html?view=ppc&pid=9271&gclid=Cj0KCQjw8qmhBhClARIsANAtboeqOcCFZwYqNC0EW9KpUxSQJFHRdvCwMdQ7HOamKxFRCe4GemKV4l8aAhBPEALw_wcB
En van deze de koffie & walnoot en chocolate salted caramel: Koop Vegan Protein Blend | Eiwitsupplementen | MYPROTEIN™
Ik eet het zelf wel alleen door de havermout/baksels/smoothiebowls, dus nooit als shake op zich. Maar denk echt dat bij eiwitpoeders smaken ook gewoon best veel verschillen. Bij sommige merken kun je soms proef samples aanvragen, want het is zo shit als je dan meteen met een hele zak zit die je niet zo lekker vindt he…
Oh die zien er wel goed uit, betaalbaar ook!
Ik ben uiteindelijk voor iets van Holland & Barrett gegaan omdat ze een actie hadden, iets zonder smaakje wat hopelijk een beetje in mijn havermout kan met een lading kaneel. To be continued
Heb vandaag ook deze geprobeerd als toetje (een halve bak, blijkbaar is zo’n bak 1 portie?? zoveel! al is het maar 200 gram haha) en het was wel okee.
Hoop dat dat poeder wel een beetje okee is want ik kom ook nu nog tekort en dan koop ik al expres kipstuckjes (vegaslager) waar veel eiwit inzit en dat toetje, huttenkase als ontbijt, pindakaas bij mijn havermout met chiazaad… had laatst ook linzenchips, ik voel me geobsedeerd door eiwitten maar ik zit nu vandaag nog maar op 62 gram
Maar goed wel een goede uitdaging om daar eens bewuster van te worden!
Ik vind de soy vanille van myprotein heel erg goed te doen en niet chemisch vanille. Ik drink 'm alleen nooit met alleen water/melk, maar altijd met koffie/banaan of bladgroenten en fruit.
En deze zijn écht lekker, vooral met bruiswater. Maar erg duur en lager in proteïne
Je kan bij myprotein ook proefverpakkingen bestellen, dan kan je wat smaken proberen
Oh wat grappig die clear shake, is het dan een soort water met smaakje o.i.d.? En goede tip van die proefverpakkingen, ga ik eens naar kijken
Ja, een soort ranja!
Ik moest vandaag met mijn nieuwe schema assited pull-ups en dips doen en ik voel me zoooo slap. Dacht dat ik minder counter gewicht nodig zou hebben
Ja balen is dat he! Ik heb laatst elastieken besteld om pull ups te doen, was toen wel helemaal verbaasd dat het wel lukte haha.
Heb sinds dat ik boven een bepaald gewicht squat en deadlifts doe echt last van mn rug (deed ze sowieso niet tegelijkertijd in mn training). Ik zie niet echt of ik iets verkeerd doe als ik t film, dus train nu eerst maar verder mn onderrug (die is echt heel erg zwak haha). Vind wel ruk want zijn echt mn favo oefeningen .
Oooo clear shake is echt zoooo lekker! Of ja vond het 1000x beter dan de hele tijd die melkachtige shakes haha. In de periode dat ik nog echt veel sportte (9x p/w zoiets) dronk ik dat echt elke dag, handig voor de eiwitten, maar wel duur haha
wut
Nou ik heb iets gekocht bij Holland & Barrett, had al op het internet gelezen dat het heel smerig was, maar die vrouw in de winkel ‘neeee deze is echt het meest neutraal hoor!’. Nou toch gekocht, SPIJT. Wat een gore gorigheid zeg, het lijkt wel alsof ik kartonnen krijt aan het drinken ben. In mijn havermout ook niet te doen. Probeer nu een halve portie door de havermout te doen (dat gaat prima) en dan een halve portie met een hoop water weg te tikken (met mijn neus dicht).
Het was ook nog eens 1+1 gratis dus heb 2 zakken, het is deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-premium-rijstproteine-poeder-6100143981
Doe het niet lieve mensen, doe het niet. Volgende keer ga ik die kleine verpakkingen bestellen zoals me hierboven werd aangeraden
Kun je die dichte verpakking niet terugbrengen? Of ruilen voor iets anders wat misschien ook in de aanbieding valt…
Hoe is die guide van Natacha Oceane? Vind haar zo’n topvrouw! Twijfel dus heel erg om haar workout guide aan te schaffen maar idk vind het toch best veel geld voor iets wat ik mss zelf ook kan. Heeft het jou echt goede resultaten gebracht?
Ja ik denk eerlijk dat ik ze allemaal smerig vind, smaak of geen smaak, maar vooral die korrelige textuur die je vaak hebt vind ik akelig. Maar neus dicht en dan atten werkt op zich ook Extra water er bij
-weg ivm herkenbaarheid-
Oohhhh poeh wat knap!
Noten, rijstwafels met pindakaas of zelf havermout koekjes of een bananenbrood bakken (op basis van havermout, ei en banaan) in het weekend en dan invriezen zodat je er elke dag een kan meenemen?