Fitnesstopic

Ha ja ik was ook zeker niet van plan die te kopen :rofl: Maar benieuwd naar wat het zo populair maakt! Ben wel echt groot voorstander van investeren in kwaliteit is het waard, maar ik vind dat ik sportkleding daar veel te weinig voor draag (te weinig uren etc.). Dat slijt bij mij al nauwelijks, ongeacht de kwaliteit.

Ja jammer, ik ben echt op zoek naar flared (of ‘straight’, iig niet skinny) omdat ik hele dikke kuiten heb (in verhouding met de rest) en daardoor maar blijf heisen bij mijn tights, word er niet goed van!

Heb overigens alsnog die van decathlon besteld, ben benieuwd of het een beetje te doen is qua kwaliteit. Ik squat iig alleen in een donkere groepzaal (vaak alleen ook nog) dus ik heb hoop dat het te doen is :rofl:

2 likes

Ik ging nav jouw vraag even op vinted kijken en er staat wel een lululemon flare op voor 40 euro, wel maat L en in het blauw maar misschien toch een tip :slight_smile:

2 likes

Oh goeie, ga ik opzoeken thanks!

2 likes

Ik heb sportbroeken van Gymshark die ik meerdere keren per week draag en al ruim 5 jaar heb, zien er nog prima uit.

1 like

ik gebruik de app Hevy, waar ik tevreden over ben. heb schema’s van internet afgeplukt en zelf erin gezet, maar er staan ook bestaande workouts in.

3 likes

Ik heb veel leggings van Gymshark, sommigen al jaren. Laatst ging er eentje stuk die ik al een paar jaar heb, een gat aan de binnenkant van mijn bovenbeen, naad versleten, maar die heb ik gewoon gefixt onder de naaimachine met een nauwe zigzagsteek en hij gaat inmiddels alweer een paar maanden goed mee haha.

Overigens nog nooit een Gymshark-legging voor de volle mep gekocht. Ik wacht altijd op sale. Koningsdag om 9.00 uur is er weer eentje, misschien zit de flared er dan ook tussen.

4 likes

Volgens mij heeft Blogilates ook een flared!
Wil denk ik ook wel wat van haar eens bestellen!

1 like

Nou die flared leggings van Decathlon zijn zoals naar verwachting iig 3x niks :rofl:

Maar! Ik heb wel die 1e zak smerige proteinepoeder op woehoe! Ik doe het nu als ontbijt in een havermoutsmoothie met banaan en pindakaas
 en dan is het wel te doen.

1 like

Ik heb deze besteld, maar ik vond de stof vrij dun. Scheen ook een beetje door in mijn normale maat, dus ik heb hem weer teruggestuurd.

2 likes

Oh jammer! Ik heb hem ook net besteld en nog wat andere dingen in de sale :see_no_evil: Ik ga zien of ik hem wel fijn vind.

1 like

Sluit ik me wel bij aan. Zit heerlijk, daar niet van, maar wel een erg dun stofje.

2 likes

Pssst
 de app is te downloaden! (Caroline Girvan) :raised_hands:t2:

4 likes

Wat vinden jullie van de app?

Ik vind het zelf mwa.

Ben ff losgegaan met de komingsdagkorting laatst. Vond miniverpakkingen heel duur soms dus heb het er gewoon op gewaagd. Heb 1 minizakje choco soy poeder. De grote zak is salted caramel en ruikt iig wel lekker! De choco chew repen zijn best prima.

Ik eet elke dag chips dus die probeer ik te vervangen voor kleinere zakjes met proteine dan krijg ik iig nog iets nuttigs binnen :rofl: Vind die vaak wel lekker maar zo duur, ben benieuwd naar deze!

3 likes

Ik ben zelf nu heel erg gemotiveerd door de lancering van het nieuwe programma dus kan er nog niet helemaal objectief naar kijken😅

Die extra info in de app en recepten etc. hoeft van mij niet zo, ik volg haar alleen voor de workouts dus wat mij betreft was dat lekker op YouTube gebleven. Ik vind haar workouts het geld wel waard, dat dan weer wel. Maar het is even wennen.

2 likes

Oeh die choco-salted-caramel-proteinepoeder is megalekker :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Ik ben vanochtend lekker op tijd naar de sportschool gegaan, het was heerlijk rustig waardoor ik eindelijk een keer met een halterstang (nog zonder extra gewicht) durfde te squatten en heb ook rdl’s gedaan. Voelde gelijk mega verschil qua intensiteit in mijn bilspieren vergeleken met de oefeningen die ik meestal doe dus hoop dat ik het volgende keer ook weer durf en dan kan opbouwen qua gewicht :sweat_smile: Wat voor oefeningen doen jullie nog meer met een halterstang?

3 likes

Hiptrust! Dat is een van mn favos haha.
Ik heb trouwens ook vaak dat die stangen enzo hier bezet zijn. Maar dan doe ik rdl of squads gewoon met een ketle bel of die andere gewichten waar ik de naam niet van weet haha.

2 likes

Ohja goeie, niet eens over nagedacht terwijl ik die weleens doe gewoon met zo’n los gewicht. Ja doe ik indd ook maar nu ik het met een stang heb gedaan merk ik dat die intensiteit veel hoger ligt, misschien dat ik dan een betere houding heb ofzo geen idee, thanks!

1 like

Barbell rows, deadlifts (romanian, stiff leg, sumo), bench press. Waarschijnlijk is de oefening ook intenser omdat het wat zwaarder is dan met gewichten die je normaal pakt? De barbell weegt meestal zo’n 20 kilo.

2 likes