Ik kom me hier eens melden! Ik ga sinds 1.5 week naar de sportschool en ik blijk het leuk te vinden. Ik, die altijd een hekel aan gym had op school. Moet nog wel mijn weg vinden wat ik wel en niet leuk vind en wat gaat ivm een knieblessure na een val. Die knieblessure is waarschijnlijk iets met een pees (?), maar de fysiotherapeut en de huisarts weten het nog niet precies en uit de röntgenfoto kwam ook niets. Heb de fysiotherapeut overigens ook gevraagd of er dingen zijn die ik wel en niet moet doen, maar dat is niet het geval. Enige is dat ik niet door de pijn heen moet gaan en het op moet bouwen 
Ik heb totnutoe vooral cardio gedaan (loopband, fietsen, roeien, crosstrainer), al heb ik vandaag ook even de leg press gebruikt. Verder 2 groepslessen gedaan: dance (mix van allerlei dansen en dat vond ik echt heel erg leuk) en BRN (vond ik ook leuk, maar dat zorgde wel voor spierpijn, haha). Beide ga ik zeker vaker doen, vooral dance vond ik erg leuk om weer te doen na meer dan 20 jaar geen dansles te hebben gehad.
Voor nu is mijn hoofddoel om het vooral te doen voor mijn mentale gesteldheid en de interne onrust die ik de laatste tijd ervaar, maar afvallen is zeker ook wel een doel.