Ik heb deze besteld, maar ik vond de stof vrij dun. Scheen ook een beetje door in mijn normale maat, dus ik heb hem weer teruggestuurd.
Oh jammer! Ik heb hem ook net besteld en nog wat andere dingen in de sale Ik ga zien of ik hem wel fijn vind.
Sluit ik me wel bij aan. Zit heerlijk, daar niet van, maar wel een erg dun stofje.
Pssst⦠de app is te downloaden! (Caroline Girvan)
Wat vinden jullie van de app?
Ik vind het zelf mwa.
Ben ff losgegaan met de komingsdagkorting laatst. Vond miniverpakkingen heel duur soms dus heb het er gewoon op gewaagd. Heb 1 minizakje choco soy poeder. De grote zak is salted caramel en ruikt iig wel lekker! De choco chew repen zijn best prima.
Ik eet elke dag chips dus die probeer ik te vervangen voor kleinere zakjes met proteine dan krijg ik iig nog iets nuttigs binnen Vind die vaak wel lekker maar zo duur, ben benieuwd naar deze!
Ik ben zelf nu heel erg gemotiveerd door de lancering van het nieuwe programma dus kan er nog niet helemaal objectief naar kijkenš
Die extra info in de app en recepten etc. hoeft van mij niet zo, ik volg haar alleen voor de workouts dus wat mij betreft was dat lekker op YouTube gebleven. Ik vind haar workouts het geld wel waard, dat dan weer wel. Maar het is even wennen.
Oeh die choco-salted-caramel-proteinepoeder is megalekker
Ik ben vanochtend lekker op tijd naar de sportschool gegaan, het was heerlijk rustig waardoor ik eindelijk een keer met een halterstang (nog zonder extra gewicht) durfde te squatten en heb ook rdlās gedaan. Voelde gelijk mega verschil qua intensiteit in mijn bilspieren vergeleken met de oefeningen die ik meestal doe dus hoop dat ik het volgende keer ook weer durf en dan kan opbouwen qua gewicht Wat voor oefeningen doen jullie nog meer met een halterstang?
Hiptrust! Dat is een van mn favos haha.
Ik heb trouwens ook vaak dat die stangen enzo hier bezet zijn. Maar dan doe ik rdl of squads gewoon met een ketle bel of die andere gewichten waar ik de naam niet van weet haha.
Ohja goeie, niet eens over nagedacht terwijl ik die weleens doe gewoon met zoān los gewicht. Ja doe ik indd ook maar nu ik het met een stang heb gedaan merk ik dat die intensiteit veel hoger ligt, misschien dat ik dan een betere houding heb ofzo geen idee, thanks!
Barbell rows, deadlifts (romanian, stiff leg, sumo), bench press. Waarschijnlijk is de oefening ook intenser omdat het wat zwaarder is dan met gewichten die je normaal pakt? De barbell weegt meestal zoān 20 kilo.
Ik ga even googlen want ken niet alle termen haha. Ja denk ik wel hoor, toen ik hem pakte dacht ik ook oei zwaarder dan ik dacht. Dankjewel!
Ik kan bijna 1 volledige pull-up, ik ben zo trots op mijn lichaam!
Een strict pull-up? Super goed, ik wil het ook graag kunnen, heb je er specifiek op getraind?
Oh jaaa die is ook lekker.
Hoe gaat je SBTD progressie? Ik ben dit jaar voor het eerst echt gaan barbell bench pressen, heb vijf kilo op kunnen tellen bij mān training max en echt mega excited om dat dit blok te gaan verhogen.
Squat is met 6 kg omhoog, deadlift met 15 kg, overhead press met 7 kg, hip thrust met 20 kg.
Ook @Branko
Wat niet is de vraag! Je kan echt veel met een halter. Heeft jouw sportschool toevallig bodypump lessen? Dan is dat ook leuk om aan mee te doen voor wat inspiratie (dat is een les waarbij je alle spiergroepen traint en bij bijna alles gebruik je een barbell).
Als het specifiek om je onderlijf gaat zijn lunges ook nog fijn om te doen.
Ja hebben ze en heb er al heel vaak over getwijfeld maar vind de drempel te hoog ofzo. Dat zijn van die dingen waar je je echt even overheen moet zetten i know haha⦠misschien als ik een goeie basis heb en mijn conditie wat beter is dat ik het dan wel aandurf. Wel een goeie tip trouwens, ik ga op youtube eens wat filmpjes kijken voor oefening inspiratie.
Ik moet zeggen dat ik vaak meer voorkeur heb voor dumbells of kettlebells waar anderen de halter noemen. Lunges of deadlifts vind ik daarmee bijvoorbeeld fijner. Ik krijg snel last van mijn schouders bij boven mijn schouders dingen vastpakken, losse gewichten zijn dan stuk beter!
Ik vind het moeilijk om te zeggen of ik progressie maak. Ik heb wel meerdere keren overal mijn training max verhoogd, maar dat was vooral omdat ik heel rustig aan was begonnen. Maar heb onlangs voor het eerst sinds jaren weer meerdere herhalingen gedeadlift met + 100kg, dus ik denk eigenlijk dat ik wel progressie heb gemaakt, al bleef ik de weken erna weer rond de 90 steken. Het fluctueert nogal bij mij heb ik het idee. Hoop dat ik over een paar maanden echt kan zeggen dat ik consistent overal vooruit ben gegaan.