Fitnesstopic

Bij mij helpt het om m’n schoenen uit te doen!

1 like

Ik zorg ervoor dat ik als ik split squats doe dat ik me licht ergens vast kan houden. Dit scheelt echt enorm!

1 like

Bij een lunge is het fijn als je achterste been niet alleen naar achteren staat, maar ook een stukje opzij. Dan sta je veel stabieler!

2 likes

Heb gisteren een volwaardige pull up gedaan en ik was zo blij haha. Ben sowieso wel echt happy met het sporten, merk dat alles een stuk makkelijker gaat (en ik werk op de ic en moet zware mannen soms tillen, gaat ook een stuk beter :’) )

19 likes

Het leuke van warm weer is ook wel dat je meer met je spieren kan flexen :rofl:

4 likes

Ik wou dat ik spieren had, ben pas net begonnen :stuck_out_tongue:

Je benen verder uit elkaar doen! Echt heupbreedte.
Ik heb dan echt veel betere balans.
Volledig platte schoenen werkt ook beter.
En bij bulgarian niet te ver van het bankje staan. Manier om juist afstand te vinden: op het randje gaan zitten en je benen naar voren leggen. Tot waar je benen komen, moet je je voorste voet zetten.

2 likes

Kan iemand alvast een kist voor me bestellen :sob:

5 likes

Push op burpees. Omg welke satan heeft dat bedacht.

3 likes

oefenen oefenen oefenen!! beginnen met lichaamsgewicht en als dat goed gaat pas gewichten toevoegen. Je wordt vanzelf beter!

1 like

Wat eten jullie nou voor een morning workout? Ik deed voorheen altijd een appel eten, maar dacht dat een proteïne reep misschien toch beter is? Wat is jullie ervaring?

1 like

Niks. Altijd direct daarna. Anders voelt het echt als een baksteen op mijn maag.

3 likes

Ligt eraan hoe laat die is. Vanochtend om 08.00 conditietraining gedaan en dat eet ik een banaan en drink ik een kop koffie. Als het later en meer kracht is, dan ook wat koolhydraten in de vorm van crackers met beleg oid.

2 likes

Altijd een bakje kwark met 1 stuk fruit en een kopje koffie.

3 likes

Haha deze was echt doodgaan, alhoewel ik altijd na haar workouts denk hoe de fuck heb ik dit overleefd😅

Ik kwam foto’s tegen van vorige zomer waarin ik echt afgetraind was. Laatste half jaar (mss zelfs langer) ben ik een beetje aan het aanmodderen en dat zie je ook. Nu langzaam weer het sporten opgepakt, maar meh ik wou gewoon dat ik het leuk vond of motivatie had. Nu gaat alles zo moeizaam, en ik houd dus alleen vrij korte video’s vol.

Ik weet gewoon dat als ik resultaat zie dat dat motiveert maar ik heb gewoon geen ruggengraat. Helpt ook niet dat nu natuurlijk ook alles overdreven pijn doet en ik altijd beetje flauwig ben/ buikpijn krijg omdat mijn lichaam na 3 x 20 minuten krachttraining denkt dat ik moet eten als de Hulk.

En ik heb me nog steeds niet aangemeld bij de sportschool. En dan mopperen dat m’n kleding niet leuk zit, echt wat een zeikwijf.

Hoe zijn die filmpjes op de Caroline girvan app? Lang/ kort? Meer zoals Iron? Of juist meer hiit? (Doe nl al genoeg cardio met wandelen).

1 like

@En_17_Anderen @Lula @KipTokTok @anon42887991 thanks voor jullie reacties! Ik sport om half 8 sochtends en sta dan om 7 uur op om even snel wat te eten. Ik sport ongeveer een uur en doe circuit training (mix van cardio en krachttraining). Helaas val ik flauw als ik niks eet en word ik licht in mijn hoofd haha :joy: Heb het 1 keer geprobeerd zonder iets te eten en dat ging echt niet goed. Ik heb een boterham met pindakaas geprobeerd maar was volgens mij toch te kort van tevoren, want werd alsnog licht in mijn hoofd. Een appel werkt voor mij tot nu toe het beste, en banaan heb ik nog nooit geprobeerd, dus dat is misschien ook nog wel een idee. Ik dacht misschien heeft proteïne reep meer voordelen? En ook kan ik nog even in bed liggen terwijl ik dat opeet haha. Kwark heb ik ook een paar keer gedaan en dat was idd ook wel te doen!

1 like

Nu doen anders word ik boos op je.

1 like

Het Beastmode programma (de huidige in de app dus) is zo’n 40-45 min en 1 dag in de week hitt en de rest kracht.

1 like

Bedankt! Ik heb trouwens nooit meer dan 3x kunnen sporten per week, anders krijg ik dus echt snel last van flauwte/ moeheid etc. Alsof mijn metabolisme dat niet aan kan. Ik wandel nog wel veel elke dag dus mss ligt het daar aan. Of ik ben gewoon zwak.

@Soy.peor misschien volgende week