Fitnesstopic

Die hiptrust opzetten is al een workout opzich.

2 likes

Jaa ik heb dit echt nodig. Nja heb nu wel uit luiheid zwaardere gewichten gepakt omdat ik niet helemaal wou rondlopen haha.

2 likes

Voor iedereen die gymshark leggings via vinted wil kopen, niet kopen bij yulia_j. Verkoopt nepperds
 zelf helaas erin getrapt en vinted doet niks!

3 likes

Ik heb deze een keer geprobeerd maar ik vond die rugsteun zo hoog? Je moet dan met die barbell van de grond afkomen en jezelf dan omhoog wigglen op dat bankje, dat kan toch niet als je weet ik hoeveel kg wil thrusten? En toen had ik allemaal matjes op de grond gelegd zodat mijn schouderbladen op de goede hoogte zaten, kwamen mijn benen natuurlijk ook hoger waardoor de barbell er niet meer overheen kon. Zouden jullie hier dan gewoon nog plates onder leggen ofzo? Hoe doen jullie dit?

Kan je dat bankje niet omlaag doen?

2 likes

Geen idee, het is hetzelfde als op dat plaatje en lijkt gewoon vast te zitten

1 like

Wat stom eigenlijk. Want niet iedereen kan hetzelfde bankje gebruiken.

Als een bankje te hoog is zit ik weleens met mijn billen op een 20kg schijf of op een laag stepje. Dan hoef je niet zo moeilijk omhoog te komen.
Of ik doe het op een bench press bank die je op decline zet en je er zo beter bij kan.

1 like

Dit doe ik ook! Dus vlak voor het bankje een stepje plaatsen, scheelt weer in afstand. Bij mijn sportschool kunnen die bankjes idd ook niet in zijn geheel omlaag
 echt stom.

1 like

Ik ben nog een noob in de gym . Maar ik vind het zo leuk om apparaten die ik nog niet ken uit te testen. Het is net alsof je een puzzel aan het oplossen bent. En dan tiktok erbij pakken voor tips en de juiste vorm enzo. Helemaal leuk.

3 likes

@En_17_Anderen ik ben 170 maar blijkbaar een korter bovenlijf want mijn schouderbladen komen net niet boven het bankje uit als ik zit waardoor als ik een hipthrust maak ik alleen met de bovenkant van mijn rug op het bankje lig en niet met mijn hele schouderblad.

Eigenlijk zoals op deze foto:

Het is blijkbaar gewoon goed, maar ik vind het niet fijn dat alleen de bovenkant op het bankje steunt. Als ik kijk naar dit plaatje hieronder dan zie je dat deze persoon hoger zit en de onderkant van haar schouderbladen op het bankje uitkomen:

@anon42887991 maar als je dan op een schijf zit, hoe krijg je dan de barbell over je benen gerold? :sweat_smile: Leg je die dan ook nog weer op 2 schijven aan de uiteindes?

Nja ik doe het meestal als het rustig is haha. Maar ik vind het ook niet erg als iemand het ziet. Mijn sportschool is niet zo groot en er zijn allemaal vriendelijke mensen die gewoon helpen enzo.

2 likes

Zelfde hier. :sweat_smile: Meestal probeer ik het af te kijken bij anderen.

Vandaag wel een paar nieuwe apparaten gedaan :relaxed: En afgelopen vrijdag voor het eerst gekickbokst.

4 likes

Ik heb de afgelopen tijd dit topic helemaal gelezen en vindt het zo leuÄ· hoe iedereen steeds met elkaar meedenkt en elkaar motiveert! :heart_eyes::clap:t2: Ik ben zelf deze week begonnen in de sportschool (vandaar het lezen haha).

4 likes

Ik kwam er vandaag achter dat mijn favoriete broek opeens heel erg doorschijnt, denk dat ie een beetje op is. :rage:

Afgelopen week ook al nieuwe schoenen gekocht, echt geen zin in om dan ook weer een dure broek te moeten kopen. Maarja dit is ook geen gezicht

image

Yes u guyz, weer tijd voor mijn favoriete oefening :roll_eyes:

4 likes

Wejow ik ben hier echt te on soepel voor.

3 likes

Same :’)

1 like

Haha ik zie mezelf al zo op mijn rug rollen in de kamer, dan blijf ik lekker liggen. Is dit een soort variatie op een burpee?

Ik zit er weer lekker in, bijna weer waar ik gebleven was. En na mijn training kon ik nog 30 Push-ups, dat is wel een record! :partying_face:

9 likes