Fitnesstopic

Ik heb er eindelijk weer een beetje een ritme in. Voorgenomen om deze maand te gebruiken om dit vast te houden. Hopelijk zit het er dan weer goed in😁

2 likes

Sorry voor het inbreken, het lijkt onmogelijk om dit te vinden. Kent iemand een legging/shorts met lengte net boven knie of lengte maat 8/10 met zakken aan de zijkant en waarbij de naad niet in het kruis zit?

Zoals hieronder en dan t liefst nog ietsje langer

https://www.decathlon.nl/p/mp/mygainz/mygainz-dena-biker-shorts-met-zakken-zwart/_/R-p-2af6c68a-4cd5-4cf9-bf2a-59237a73e920?mc=2af6c68a-4cd5-4cf9-bf2a-59237a73e920_c1&channable=02893b736b7569640039363335363461612d666430632d343832622d616463622d366264626339636430366232b7&gclid=CjwKCAjw4ZWkBhA4EiwAVJXwqVxvYKNhKPPPcJZKNm128Ki0ztkDjkNRyOnAYtkBE1eY8dWYclYe6RoC4vcQAvD_BwE

1 like

Deze zijn ongeveer even lang als die van je voorbeeld. Ik weet niet of je die langere lengte had gewild vanwege schurende bovenbenen, maar daar heb ik met deze in ieder geval geen last van! En dus ook met zakken en zonder naad in het kruis, het broekje zot mega lekker en ik draag mijn normale broekmaat.

2 likes

Dank! Ik vond hem er op het plaatje zo kort uitzien maar ik ga hem gewoon bestellen en proberen :).
Gaat inderdaad om schurende bovenbenen.

Het lijkt alsof die van Decathlon wel langer zijn dan die van Gymshark.

Deze zijn nog langer en lijken ook geen naad aan de voorkant te hebben: AM2.0 Active Short – Ninepine

2 likes

Deze ziet er fantastisch uit dankjewel! Ga ik bestellen

1 like

Sorry als dit al een aantal keer is gevraagd.

Zijn er ( mag gerust betalende ) apps voor kracht training in de fitness? Dus niet voor thuis…

Zoek eens op het woord app in dit topic

1 like

Ik heb de broek binnen en hij zit echt fantastisch, lengte is ook perfect. Ik ga er morgen de eerste wandeling mee maken.

2 likes

Duurde dus 5 dagen voor het binnen was? Ik wil dit nu ook (de 20 cm dan) maar moet het dan woensdag al hebben…

Hij was gister binnen gekomen en had hem denk ik een dag later besteld. Je had meerdere bezorg opties en ik had budbee gekozen.

1 like

Random hoor, maar soms zou ik echt fitfluencer willen zijn. Dat je dan elke dag sport want dat Ć­s je baan. Je hoeft niet te denken shit ik zit nu te lang in de sportschool (en thuis wacht werk en het huishouden en je moet op tijd thuis zijn want bedtijd) want het is allemaal voor het goede doel. Wel nog je filmpjes editen bij thuiskomst natuurlijk.

Maar die Guusje bijvoorbeeld. Die showt echt alleen maar en maakt reclame. Geen moeite qua filmpjes met uitleg of haar volgers echt iets bijbrengen. Wat een leven. Lekker betaald sporten.

8 likes

Ja echt de droom!!

2 likes

Soms vind ik het wel zielig voor al die mensen op Instagram/youtube die wel enorm hun best doen met vorm uitleggen en schemaatjes enzo en dan amper volgers hebben :sweat_smile:
Duidelijk is dat je dus ook heel knap moet zijn anders werkt het niet zoals bij G

4 likes

Ja uiterlijk speelt echt zo’n belangrijke rol! Vind Danique Hosmar daar ook zo’n goed voorbeeld van. Superleuke meid hoor, maar zij maakt ook helemaal geen inhoudelijke content en heeft vooral zoveel volgers omdat ze ontzettend knap is.

Vind het wel bizar dat zij dan echt 350.000 volgers heeft en Kateryna (waar ik mega veel aan heb qua info) dan bijvoorbeeld maar 61.000.

2 likes

Hebben jullie nog favo fitfluencers? Ik bedoel dan niet zoals die Danique maar echt mensen die of gewoon heel sterk zijn of veel kennis delen.

Een paar van m’n lievelings.

Vooral sterk/gespierd/inspiratie:
Fitcourtknee
Gracie Walton
The little beast

Veel informatie/kennis:
Catalystathletics
Hailey Barragan

1 like

Natacha Oceane!!! Door haar ben ik gaan trainen voor mijn eerste halve marathon en terwijl ik altijd dacht dat ik hardlopen echt haatte, vind ik het nu zelfs leuk! Op insta is ze niet heel actief, maar haar YouTube staat vol met informatieve (en leuke) video’s over duursport, krachtsport, functionele oefeningen en voeding. Incl wetenschappelijke onderzoeken die ze aanhaalt en ook laat zien. Echt by far de beste fitfluencer in mijn ogen!

5 likes

@Goldengirlgains
Inspiratie qua uiterlijk maar ze heeft ook vaak filmpjes waar haar vorm bijvoorbeeld niet goed is en ze uitlegt wat er aan mankeert. (Al wordt het in de tijd wel steeds meer model/fitspi geloof ik)
@lucydavis_fit Empowerment van girls in de gym, vind ik. En ze weerlegt ook onzinstatements van anderen. Ze heeft een podcast met haar partner + fitness programma maar die heb ik nooit geluisterd/gezien.

Ik vind @coacheugeneteo ook fijn voor tips en tricks qua techniek.

Ik ben wel benieuwd of jullie nog meer tips hebben? Ik vind het vooral fijn als je op beeld kan zien wat er nĆ­et goed gaat + mondelinge uitleg hoe het dan wel moet. Daar leer ik het meest van.

Guusje bijvoorbeeld vind ik leuk om eens in de zoveel tijd me aan te vergapen hoe sterk zij is, dat turnen :o Maar verder heel saai om te volgen.

Hebben jullie wel eens zo’n programma van een fitfluencer aangeschaft? Gigi heeft dat bijvoorbeeld, en ik zie het bij velen anderen, maar ik heb er geen ervaring mee zelf. Ze adverteren dan echt zo van neem dit programma af voor x aantal weken. Maar daarna dan?
Ik vraag me namelijk vaak af wat je dan na die 8 weken bijvoorbeeld gaat doen.

3 likes

Ik volg gains by brains ook graag! @Kauai
En meg, ben as we speak via haar app aan het trainen. Bevalt echt zo goed

2 likes

Ik ben ook echt fan van kateryna, zij en haar vriend weten echt veel over hypertrofie trainen.

3 likes