Fitnesstopic

Ik heb een maandabo op Caroline Girvan en doe daar nu een programma van 10 weken. Zit nu op week 9. Als het goed is, brengt ze daarna weer nieuwe programma’s uit die je ook weer via daar kunt volgen. Maar ze heeft er ook losse workouts op staan bv.

@vitaminwater ik vind Gainsbybrains echt zo saai geworden. Alleen maar meer van hetzelfde telkens.

1 like

Hmm ja snap ik ook wel! Je moet natuurlijk ook wel veel van hetzelfde doen qua trainen voor resultaat. Maar vind haar resultaten qua looks wel echt inspirerend. Wat @ellegirltalk ook zei, die doet gewoon de hele dag niks anders dan met trainen en eten, content en brand bezig zijn. Lijkt me ook doodsaai eigenlijk

Oh dat vond ik nooit zo erg, veel dezelfde oefeningen enzo. Maar die hele bulkingfase vond ik heel saai. Daarvoor juist wat afwisselender. Ja, lijkt me ook een saai en eenzaam bestaan eigenlijk.

1 like

Ik voel me echt het alfamannetje van de gym als ik als enige vrouw in het krachthonk concentration curls zit te doen

Foto van ~internet~

LOVE IT

8 likes

Jaa! Lijkt me weleens tof met jou te trainen! Je woont vast niet in de buurt van Groningen? :sweat_smile:

1 like

Ah leuk!! Al ben ik wel geïntimideerd (/geïnspireerd) door jouw biceps. Laat maar weten als je een keer in de buurt van Amsterdam bent :smile:

1 like

Deal :grin:

3 likes

Echt heb je dat? Ik zal wel in m’n stadse bubbel zitten, maar ik dacht dat dat niet meer zo was al een paar jaar. Meer vrouwen in het krachthonk!!

3 likes

Was toevallig zo vandaag! Normaal wel een paar. En het komt denk ik ook doordat er een ladies only-hoekje is in deze specifieke gym, al weet ik nog niet zeker wat ik daarvan vind…

Fijn voor degenen die daar behoefte aan hebben, maar eigenlijk nog beter als de gym zo’n safe space is dat die behoefte er niet is. Het is een klein beetje afgeschermd met een leg press, hip ab-/ en adductor, smith machine, dumbbells tot ong 18 kilo en twee benches en zo’n
Ik was laatst bezig met de leg press met schijven en vroeg of ik een vijfje mocht pakken bij een guy naast me. Zegt ‘ie “ja hoor, er is trouwens in de ladies only hoek ook een leg press”. Dus ik zei ja maar ik wil deze gebruiken :slightly_smiling_face:. Beetje apart, I don’t know

2 likes

Opgeflikkerd naar de vrouwtjes aub

(Denkt hij)

3 likes

Ja je gaat toch geen vijf kilo per kant aan de leg press hangen! Gewoon opbouwen met 20 kg per set zoals een echte MAN

1 like

Ik heb vanavond mijn eerste personal training sessie, ben heel benieuwd! Heb nog spierpijn van de nieuwe bodypump release van afgelopen zaterdag, dus dat wordt wat haha.

Ik vind het wel een hele leuke release, veel nieuwe bewegingen en een aardig tempo. Hebben anderen hem ook al gedaan?

5 likes

Wij hadden alleen de eerste 4 nummers, vond hem wel heel leuk! Vooral die oefening bij rug vond ik pittig.

Ik ga donderdagochtend!

1 like

Ik heb creatine HCL gekocht van Bulk Zo goor. Net of je een hap zout met een citroen doorslikt.

2 likes

IMG_7470

Er mag nog wat meer definitie bij (mist ook door lichtinval) but we growing!

Edit: wauw echt 3 pixels

11 likes

Kan met de zoekfunctie even niet iets concreets vinden, maar ik wil graag pre workout gaan gebruiken voor m’n kracht training aan. Merk dat een koffie of espresso wegtikken mij net niet die kick geeft die ik soms na een lange werkdag nodig heb.

Heeft iemand een tip? Hoeft niet perse vegan…

10 weken, 50 workouts, :heavy_check_mark:

Oké ben twee dagen te laat omdat ik die laatste niet op zondag kon doen, maar toch :relaxed:

27 likes

voor geen goud

(maar wel knap van je)

1 like

Gefeliciteerd, je bent bij deze direct geslaagd voor de medische keuring van politie, brandweer en het leger

2 likes