Sowieso niet. Ik ga al dood als ik 10 minuten moet hardlopen
Ik vind het echt geweldig om mee te krijgen hoe je consistent blijft trainen ondanks je er volgens mij een hekel aan hebt. Goed gedaan!
Ja ik haat het echt met een passie. Sta ook de hele tijd te schelden als ik bezig ben Maar mijn prestatiedrang is blijkbaar groter dan de haat.
Ik heb echt nooit meer dan 3 Caroline per week kunnen doen, dus applaus!
Ik heb eind vorige week mijn walking pad binnengekregen, hoop dat dat vooral op regenachtige dagen of dagen dat ik af en toe een serie of zo thuis wil kijken soelaas gaat bieden. Ben soms amper meer thuis laatste maanden.
Probeer nu ook mijn krachttraining wat op te schroeven, maar blijft toch lastig, soms ook zo warm in huis.
Hardlopen is vgm het enigste wat jou kapot krijgt.
Sport hier iemand met korting via een bedrijfsfitnessplan? Ik zie daar netto bedragen staan per maand wat bijna te mooi lijkt om waar te zijn haha. ā¬13pm voor de basic fit bijvoorbeeld. En dan echt per maand en niet per 4 weken onzin
Ja het klopt! Het is met zoān bruto-netto regeling. Ik heb zelfs drie sport-abonnementen afgesloten met bedrijfsfitness haha
Ik zag die walking pad op je insta. Werkt dat een beetje? Het leek zoān klein ding.
Ik moet ām nog proberen! Ben er even heel kort op geweest en dat ging prima. Ding is nog best groot hoor, schrok ook eerst van de doos haha (mijn kat is best groot, dus mss dat het daarom in verhouding klein leek). Zit ook een afstandsbediening bij met touwtje voor om je pols, dat is ook wel fijn.
Nu hopen dat ik er niet vanaf donder, dus niet gelijk de hoogste stand proberen denk ik.
Even shitty foto, maar dan uitgepakt.
Toevallig onlangs een aangeschaft van Dreaver via B0L. Heel blij mee!
Eerst een beetje onwennig, omdat het inderdaad in verhouding een kleine band is. Maar die van ons is ook niet geschikt om op te rennen, echt alleen om te (snel)wandelen. Het voelt een stuk intensiever dan āgewoonā wandelen. De weerstand kan omhoog, dus je maakt het zo zwaar als je zelf wilt. Tijdens het gamen (dat kan! wat een lifehack ), zet ik 'm op sjokmodus. En soms ga ik even iets intensiever wandelen, dan zet ik gewoon een video aan. Als je klaar bent, schuif je 'm zo onder een bank/kast/whatsoever. Echt perfect!
Sporten is even heel lastig voor mij op dit moment, maar dit zorgt ervoor dat ik in ieder geval dagelijks een aantal 1000 stappen zet. #nospon
Ja, doe ik. Mijn abonnement is 55 euro, dat gaat van mijn brutoloon af en netto betaal ik dan maar iets van 30 euro
Mn sportschool krijgt nieuwe aparaten en gaat een stukje verbouwen. Ben echt benieuwd. Ik hoop op een betere plek voor hiptrust.
Ik vergeet soms door te ademen tijdens het sporten valt me ineens op. Dus nu ben ik half aan het puffen om mezelf daarvan bewust te houden. Must be charming
Ik ben weer begonnen met sporten en het lastigste vind ik nog wel het eten. Dat is bij mij altijd al wel een probleem geweest maar nu heb ik er weer last van.
Ik wil graag meer spieropbouw dus ik moet er aan denken om voldoende calorieƫn binnen te krijgen. Nu is dat met pizza en snoepen niet zo moeilijk, maar dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Ik doe echt heel veel moeite om het goed te doen alleen kom ik maar niet aan meer calorieƫn dan dat ik verbruik.
Volgt iemand hier misschien een bepaald eetschema? Wat zijn daar goede websites voor?
Ik luister even mee met de tips want ik zit hier ook heel erg mee. Op een gegeven moment komen de eieren en kwark me echt mijn neus uit en ik krijg er echt heel veel gasvorming van, wat soms edht vrij ongemakkelijk is.
Voor mij wel regelmatig op het werkmenu:
Salades met peulvruchten/ ei / tonijn / feta
Volkoren brood met kipfilet / groenten/ tonijn
Tussendoor vaak kwark met noten / zaden / fruit
Eiwitrepen ( wel duur)
Ik probeer 5 keer per dag te eten. Met drie hoofdmaaltijden en na het warme eten niks meer tenzij ik heb gesport, dan nog een Shake of kwark.
Ik heb toch wel een klein drempeltje overwonnen en durf nu random mensen te vragen of ze me willen spotten met barbell bench press! Net daardoor een PR behaald van 7 reps keer 30 kg. Die guy was ook helemaal blij voor me haha
Ik sport nu een maand ongeveer 4x per week (cardio), maar ik kom eigenlijk alleen maar aan volgens de weegschaal. Meer mensen die dit herkennen?
Dat is heel normaal! Daarom zegt de weegschaal heel weinig. Geen zorgen
Dankje!
Ahh goed! Ik voel me altijd gewoon op mijn gemak in de sportschool maar dit vragen durf ik ook nooit. Terwijl ik weet dat ik zwaarder kan dus het is zo irritant. Je hebt me geĆÆnspireerd haha ik ga het binnenkort ook maar eens vragen