Fitnesstopic

Ja ik vind hem goed werken! Gewoon goed die billen aanspannen zodat je je benen ontziet.

1 like

Dat inderdaad! Waar ik eerst dacht ‘oh shit, wil geen grote benen’ is het nu ‘yessss sterke benen’. Anders had ik geen squats kunnen maken met deze serieuze gewichten haha

1 like

Doe je die ook gewoon met een barbell?

Ja die wil ik nog eens proberen. Ben alleen bang dat die stang dat op m’n gezicht rolt haha

1 like

Ah dat is zo vervelend he! Ik ben ook vaak omringt door alleen jongens, sta ik daar lekker m’n kont te trainen #awkward. Maar niks van aantrekken! En anders een paar keer gaan als het rustig is, om zelf wat zekerder te worden. Het is al goed dat je gaat, gewoon je ding doen.

1 like

Ik zal het eens proberen! Ah dat is wel apart, die glijden er meestal niet af nee. Ik doe ze er toch op omdat ik daarvoor dus bang ben haha.

Lekker motiverende PT dan zeg. Ik moet wel zeggen dat ik dit soms denk, die filmpjes van vloggloss schieten me nu wel te binnen
 En hier op onze sportschool staat een meisje op de flyer die een squat doet met een holle rug
 Maar ik zou me daar zelf niet mee bemoeien, en er niks van zeggen maar wel online zetten vind ik wel heel laag. Doet ze dat van online mensen of echt opnemen in jouw sportschool?

En high five, zit nu zelf ook in de UK. (en ik mis m’n fiets!!!)

Wel raar dat de PT die aparte oefeningen dan weer wel okĂ© vind, zou ik niet denken dan. En wat een rare opmerkingen? Alsof als je naar de sportschool gaat gelijk gezond moet eten? Blij dat ik haar niet heb hoor, kan daar niet tegen. Als ik 2 uur in de sportschool hard werk eet ik daarna gewoon lekker frietjes hoor. Ik heb les op vrijdagavond, die man zegt altijd “begin met je spritzers, daarna wijn en daarna al het andere” vind ik toch wat positiever.

Ongeveer 1 uur vanaf Manchester, nog maar 2 weken! Zit hier voor Erasmus. En jij? Mijn “thuis” sportschool is nu ook begonnen met Les Mills, ben wel benieuwd! Hier doen ze Metapower/Metafit, wel leuk maar niet super zwaar.

1 like

Hij is ook goed inderdaad!

1 like

Thanks voor je berichtje! Ik doe ook die oefeningen en wil mn hip thrusts deze week met 50 gaan pakken. Ook doe ik veel oefeningen van dianaruiz, vooral isolatie workouts van haar werken voor mn billen wel goed want in voel niet alles. De hip thrust schijnt heel belangrijk te zijn voor groei dus die gooi ik elke training erin. Voor de rest varieer ik zodat mn spieren niet teveel wennen. Voeding is voor mij nog wel een dingetje. Ik eet ook vegan, maar shakes zijn voor mij veel te duur om elke dag te pakken helaas en vind heel veel gezond eten echt moeilijk (bijv veel rijst of spaghetti).

1 like

Ga hem nu volgen, thanks!

1 like

Ik probeerde het vorige week met 50, dat was nog iets te zwaar (maar de stang was ook zwaar
) Dianaruiz ken ik nog niet, ik zal eens kijken! Je zou even op kunnen zoeken welke groenten/bonen etc veel proteïne bevatten, dat is vaak ook niet zo duur. Ik ga zelf trouwens naar de Turkse supermarkt, dat scheelt zo veel geld! Dan moet je wel alles gelijk opmaken/invriezen.

1 like

Ja ik denk dat 50 voor mij ook wel veel gaat zijn maar ga het toch proberen haha! Thanks ik ga er even naar kijken. Eet in ieder geval veel spinazie en scrambled tofu haha. Maar echt leuk dat je al zo veel verschil ziet joh. Door jouw post ik ook door blijven gaan dus thanks!

Stang zelf is meestal al 20 kg he, tel je die er bij op? Of ben ik de enige die dat doet hahahah

Ik hoop dat je snel verschil ziet bij je poepgat!

2 likes

Ja die tel ik er wel bij op, maar zo vervelend dat dat er nooit opstaat? Thuis zet ik m altijd op de weegschaal haha. Hier hebben we twee soorten, de zware zal wel 20 zijn, de lichte geen idee.

1 like

Ik houd van tofu!!! Mis dat hier ook echt (ziek duur joh). Ik had voor m’n verjaardag een soort eiersalade gemaakt van tofu, was zo lekker! Dikke tip. Ik droom er nog steeds van.

1 like

Hahaha wow dat zou toch wat zijn als ik dat woord nog eens zou gebruiken, maar dan in de sportschool. Gelukkig ben ik me nu extra bewust van mn vulva
 euh ik bedoel vocabulaire.

1 like

Ahh ja lekker ik doe dat ook vaak maken en scrambled tofu met spinazie, yum! Balen dat het daar zo duur is joh, maar volgensmij is Engeland sowieso duur.

Haha same, vind dat zo irritant! Ik gok maar dat die van de Basic Fit 5 kilo is?
Houd mijn voortgang bij in mijn telefoon en noteer dan altijd links+rechts+5 kilo haha (zolang ik het zelf maar snap)

Heb vroeger bodypump gedaan en nu sinds kort doe ik echt krachttraining. Echt ongelofelijk hoe snel ik nu veel meer kan tillen! Komt ook doordat je veel minder herhalingen hebt natuurlijk. Baal wel van het eelt in mijn handen haha

Ja 5 kilo klinkt wel aannemelijk. Ik ben ook begonnen met bodypump, echt alles met 2,5 kilo in totaal haha. Als ik nu 5 kilo oppak voelt dat zo licht aan, echt gek. Maar doe je echt deadlifts enzo? De zus van m’n vriend is PT, die wil me dat laten doen. Ik ben wel benieuwd, doe nu vooral lessen + zelf een beetje in de gym, vooral billen en core.