Thanks voor je berichtje! Ik doe ook die oefeningen en wil mn hip thrusts deze week met 50 gaan pakken. Ook doe ik veel oefeningen van dianaruiz, vooral isolatie workouts van haar werken voor mn billen wel goed want in voel niet alles. De hip thrust schijnt heel belangrijk te zijn voor groei dus die gooi ik elke training erin. Voor de rest varieer ik zodat mn spieren niet teveel wennen. Voeding is voor mij nog wel een dingetje. Ik eet ook vegan, maar shakes zijn voor mij veel te duur om elke dag te pakken helaas en vind heel veel gezond eten echt moeilijk (bijv veel rijst of spaghetti).
Ga hem nu volgen, thanks!
Ik probeerde het vorige week met 50, dat was nog iets te zwaar (maar de stang was ook zwaarā¦) Dianaruiz ken ik nog niet, ik zal eens kijken! Je zou even op kunnen zoeken welke groenten/bonen etc veel proteĆÆne bevatten, dat is vaak ook niet zo duur. Ik ga zelf trouwens naar de Turkse supermarkt, dat scheelt zo veel geld! Dan moet je wel alles gelijk opmaken/invriezen.
Ja ik denk dat 50 voor mij ook wel veel gaat zijn maar ga het toch proberen haha! Thanks ik ga er even naar kijken. Eet in ieder geval veel spinazie en scrambled tofu haha. Maar echt leuk dat je al zo veel verschil ziet joh. Door jouw post ik ook door blijven gaan dus thanks!
Stang zelf is meestal al 20 kg he, tel je die er bij op? Of ben ik de enige die dat doet hahahah
Ik hoop dat je snel verschil ziet bij je poepgat!
Ja die tel ik er wel bij op, maar zo vervelend dat dat er nooit opstaat? Thuis zet ik m altijd op de weegschaal haha. Hier hebben we twee soorten, de zware zal wel 20 zijn, de lichte geen idee.
Ik houd van tofu!!! Mis dat hier ook echt (ziek duur joh). Ik had voor mān verjaardag een soort eiersalade gemaakt van tofu, was zo lekker! Dikke tip. Ik droom er nog steeds van.
Hahaha wow dat zou toch wat zijn als ik dat woord nog eens zou gebruiken, maar dan in de sportschool. Gelukkig ben ik me nu extra bewust van mn vulva⦠euh ik bedoel vocabulaire.
Ahh ja lekker ik doe dat ook vaak maken en scrambled tofu met spinazie, yum! Balen dat het daar zo duur is joh, maar volgensmij is Engeland sowieso duur.
Haha same, vind dat zo irritant! Ik gok maar dat die van de Basic Fit 5 kilo is?
Houd mijn voortgang bij in mijn telefoon en noteer dan altijd links+rechts+5 kilo haha (zolang ik het zelf maar snap)
Heb vroeger bodypump gedaan en nu sinds kort doe ik echt krachttraining. Echt ongelofelijk hoe snel ik nu veel meer kan tillen! Komt ook doordat je veel minder herhalingen hebt natuurlijk. Baal wel van het eelt in mijn handen haha
Ja 5 kilo klinkt wel aannemelijk. Ik ben ook begonnen met bodypump, echt alles met 2,5 kilo in totaal haha. Als ik nu 5 kilo oppak voelt dat zo licht aan, echt gek. Maar doe je echt deadlifts enzo? De zus van mān vriend is PT, die wil me dat laten doen. Ik ben wel benieuwd, doe nu vooral lessen + zelf een beetje in de gym, vooral billen en core.
Haha om heel eerlijk te zijn zit de deadlift nu nog niet in mijn schema, komt vast snel 
Ik doe nu vooral hip thrust/squat/lunges/deadlift met de barbell, en dan nog allerlei dingen met losse gewichten.
Wel fijn om een PT in de buurt te hebben, dan weet je in ieder geval dat je het goed doet! Gewoon proberen 
Haha ben echt benieuwd naar de theorie achter dit soort onzin
Ja dit lijkt me pure onzin. Heb dit wel gehoord voor mensen die bv. prikkelbare darmen hebben.
Ja in alcohol zit stiekem nog veel cal haha. Mijn probleem is vooral na het drinken, ik krijg altijd lekkere trek. Maar ik drink minder dan eens per maand, dus dan mag het wel vind ik. Maar goed dat je dry january gaat doen! Misschien ontdek je dan lekkere alcoholvrije drankjes?
Oh wat gaaf! Ja vind het hier leuk, maar toch een andere cultuur dan in NL vind ik. En heel vaak helpen mannen mij, vooral in de trein met bagage enzo, super lief, gebeurt in NL echt nooit. Maar gisteren ging ik die gewichten op mijn stang doen (zoān schijf van 20kg), en toen kwam een man mij ongevraagd helpen⦠Voelde me echt een puppy, en die man āzou het wel ff doenā. Ik kan dat makkelijk zelf, thank you. Maar hij bedoelde het vast goed.
Ik heb laatst een PR clean neergezet na een avondje wijn tanken op een borrel. Bijzonder was dat. Had geen kater ook haha.
Gebruiken jullie naast extra proteĆÆne nog iets anders om te herstellen? Ik merk dat proteĆÆne toch niet altijd afdoende is en ik wil wel minstens 3 keer per week kunnen knallen. En ik wil niet meer proteĆÆne eten en drinken dan ik nu doe, want ik krijg puistjes ervan.
Gebruik je al BCAAās? Tijdens en na de training? Dat zegt mijn trainer altijd, dat dat herstel van de spieren nog verder ten goede komt.
Ik drink af en toe een blikje Nocco, maar is best duur haha. Zal eens kijken naar BCAAās in poedervorm. Thanks!
Ik doe zo lang over mn glute activation. Minstens een half uur. Echt wat ik ook doe ik voel amper pijn in mn billen
. Die van mij slapen altijd ofzo denk ik pff.