Als je een legging niet zo fijn vind, kun je ook nog voor zoiets gaan (zoiets heb ik ook, dit is wel meer katoen dus als je heel veel zweet niet even fijn, maar wel luchtiger dan een joggingbroek :))
Ik iemand met sportkleding en zo’n voile sjaaltje om de nek.
(Ze kon natuurlijk iets willen verdoezelen, maar het leek wel een beetje vreemd)
Jaa! Die heb ik nog in de kast! Had m ooit gekocht voor yoga. Nu kan ik m wel aan in de sportschool.
Woensdagavond intake en meting
Ik sport zelf altijd in een lange sportlegging, topje en T-shirt. In mijn sportschool looen sommigen erbij als die types die jij noemt, maar ook genoeg mensen zoals ik. Persoonlijk vind ik een sportlegging wel het fijnste, omdat die lekker strak zitten. Maar ik vond een legging in het begin ook erg ongemakkelijk. Inmiddels denk ik: als jij dat niet fijn vindt om te zien is het jouw probleem en trek je maar een zak over je hoofd.
Is misschien een beetje een lame personal record dit. Maar na mn training doe ik cardio en t was ooit mn doel om 5 min te runnen hardlopen op de treadmill. En t lukte me tot 3 min en toen was ik weer afgeleid en had ik dat doel een beetje laten varen. Maar vandaag zag ik mensen een half uur hardlopen. Dacht jaa zij doen dat en ik kam niet eens 5 min. Dus heb na mn incline walk gewoon die 5 min gepakt! Nu toch op naar de 10 min.
Das helemaal geen lame personal record! Goe bezig vrouw
Wow ik vind dat wel impressive na een incline walk hoor! Helemaal geen lame personal record
Lekker! De meesten redden 5 minuten echt niet hoor. Die zijn na een klein stukje rennen naar de trein al bekaf.
Ohhh deze ziet er best leuk uit! Voor zover dat kan met cardio… Hoe was het?
Vandaag m’n Front Squat PR verbeterd: 65kg, in maart was dat nog 60. Denk dat er misschien zelfs nog meer in de tank had gezeten, maar de tijd was op (deed een CrossFitles).
Knap hoor!
Meiddddd tering!!! Vooral je delts zijn niet normaal hoor
Ik heb laatst voor het eerst inclined bench met de smith machine gedaan (geinspireerd door Sam Sulek) nou guuurl spierpijn vandaag niet te doen au au
Holy shit, lekker bezig!
Wow!
Dit is zo’n mindfuck met je username/avatar
Damn sexy!
Haha dit denk ik ook altijd. Ik kreeg tips over pullups en zag in mijn hoofd maarten pullups doen.
Hebben jullie doelen voor aankomend jaar? Ik wil eigenlijk 1 plate benchen, 2 squatten en 3 deadliften.
Een echt goede pull-up. Hoopte dat het dit jaar zou lukken maar het duurt blijkbaar heel lang voordat je dat kan haha. Verder eigenlijk geen doelen qua kg want dat vind ik zelf niet zo belangrijk en wil juist focussen op me goed en sterk voelen en welk gewicht daarbij hoort boeit me eigenlijk niet echt (zo lang ik maar vooruit ga zeg maar).
Maar hoeveel kg is een plate? Zijn toch allemaal plates haha?
Wat doe je nu als training voor je pull-up? Misschien heb ik nog tips voor je als je wilt ik ben toe aan pull-ups met gewicht
Een plate is 20kg! Dat is zeg maar een volledige. 5kg is 1/4 plate, 10kg is 1/2 plate etc. Dus 60kg bench, 100kg squat en 140kg deadlift. Zit nu op 50, 80 en 100 met 60kg bodyweight maar heb deadlift al lang niet getraind dus geen idee hoe ver ik kan komen haha.