Fitnesstopic

Een joggingbroek lijkt mij vooral wat warm, maar verder denk ik niet dat je heel erg opvalt. Misschien kan je een kort sportbroekje kopen als je dat niet hebt? Oversized shirt is prima en het belangrijkste is dat jij je comfortabel voelt in wat je draagt.

1 like

Gewoon dragen waar jij het fijn in voelt! Oversized shirt is zeker niet gek, daar zie je echt wel veel mensen in sporten. Joggingbroek is misschien wel wat warm idd. Je hebt eventueel bij Zeeman of Primark ofzo altijd wel goedkope sportleggings die lekker zitten en ook lang mee gaan.

2 likes

@boonie @lisaanna oh ja misschien idd te warm… Een sportlegging lijkt me wel lekker zitten maar ik vind het niet fijn dat je dan alles ziet :grimacing: maar met een oversized shirt erover valt dat misschien wel mee

Ja je kan het eens passen en dan kijken of je het prettig/mooi vindt (met oversized shirt)! Ik vind het vaak ook juist wel flatterend. Maar anders een kort sportbroekje? Voetbalbroekjes (al dan niet voor mannen) vind ik bijvoorbeeld wel fijn omdat ze wat langer zijn.

3 likes

Ik zie nog wel regelmatig joggingbroeken hoor. Wel minder dan vroeger, maar het is zeker niet gek. Maar goed, bij mijn sportschool dragen mannen soms een spijkerbroek en afgelopen vrijdag zag ik zelfs iemand in een buitenjas fietsen. Of mensen dragen badlippers met sokken bij het weightliften haha. Denk dan echt 2 seconden huh en dan vergeet ik het, niemand is bezig met wat de ander aan heeft dus gewoon lekker doen wat je fijn vindt zitten.

3 likes

Gewoon gaan in wat jij fijn vind! Je komt daar toch voor jezelf en niet voor een mode show.

1 like

Ik wil vooral niet opvallen haha! Heel fijn dat jullie van alles langs zien komen, ik ga inderdaad maar even kijken waar ik me het fijnste in voel. Bedankt allemaal!

1 like

Tenzij je in een mega felle kleur komt en met een hoop bombarie gaat sporten val je wss niet op hoor! Plus er zijn vaak zoveel verschillende mensen.

2 likes

Ja idd, ik heb een keer iemand zien sporten in een leren jas zonder shirt en met mocassins. Dus tenzij je dat van plan was zal het wel meevallen.

10 likes

Ik ging laatst sporten in een joggingbroek, ook omdat ik het fijn vond dat het wat minder exposed was, zegt mijn schoonvader ja het is wel minder charmant.

Ja precies, dat is het punt. Go comfi!

7 likes

Je hebt ook soort van hardloop broekjes. Die zitten niet zo strak.

1 like

Als je een legging niet zo fijn vind, kun je ook nog voor zoiets gaan (zoiets heb ik ook, dit is wel meer katoen dus als je heel veel zweet niet even fijn, maar wel luchtiger dan een joggingbroek :))

2 likes

Ik iemand met sportkleding en zo’n voile sjaaltje om de nek.
(Ze kon natuurlijk iets willen verdoezelen, maar het leek wel een beetje vreemd)

Jaa! Die heb ik nog in de kast! Had m ooit gekocht voor yoga. Nu kan ik m wel aan in de sportschool.

Woensdagavond intake en meting :grinning:

Ik sport zelf altijd in een lange sportlegging, topje en T-shirt. In mijn sportschool looen sommigen erbij als die types die jij noemt, maar ook genoeg mensen zoals ik. Persoonlijk vind ik een sportlegging wel het fijnste, omdat die lekker strak zitten. Maar ik vond een legging in het begin ook erg ongemakkelijk. Inmiddels denk ik: als jij dat niet fijn vindt om te zien is het jouw probleem en trek je maar een zak over je hoofd.

4 likes

Is misschien een beetje een lame personal record dit. Maar na mn training doe ik cardio en t was ooit mn doel om 5 min te runnen hardlopen op de treadmill. En t lukte me tot 3 min en toen was ik weer afgeleid en had ik dat doel een beetje laten varen. Maar vandaag zag ik mensen een half uur hardlopen. Dacht jaa zij doen dat en ik kam niet eens 5 min. Dus heb na mn incline walk gewoon die 5 min gepakt! Nu toch op naar de 10 min.

35 likes

Das helemaal geen lame personal record! Goe bezig vrouw :heart_eyes:

1 like

Wow ik vind dat wel impressive na een incline walk hoor! Helemaal geen lame personal record

6 likes

Lekker! De meesten redden 5 minuten echt niet hoor. Die zijn na een klein stukje rennen naar de trein al bekaf.

1 like

Ohhh deze ziet er best leuk uit! Voor zover dat kan met cardio… Hoe was het?

2 likes