Vandaag m’n Front Squat PR verbeterd: 65kg, in maart was dat nog 60. Denk dat er misschien zelfs nog meer in de tank had gezeten, maar de tijd was op (deed een CrossFitles).
Knap hoor!
Meiddddd tering!!! Vooral je delts zijn niet normaal hoor
Ik heb laatst voor het eerst inclined bench met de smith machine gedaan (geinspireerd door Sam Sulek) nou guuurl spierpijn vandaag niet te doen au au
Holy shit, lekker bezig!
Wow!
Dit is zo’n mindfuck met je username/avatar
Damn sexy!
Haha dit denk ik ook altijd. Ik kreeg tips over pullups en zag in mijn hoofd maarten pullups doen.
Hebben jullie doelen voor aankomend jaar? Ik wil eigenlijk 1 plate benchen, 2 squatten en 3 deadliften.
Een echt goede pull-up. Hoopte dat het dit jaar zou lukken maar het duurt blijkbaar heel lang voordat je dat kan haha. Verder eigenlijk geen doelen qua kg want dat vind ik zelf niet zo belangrijk en wil juist focussen op me goed en sterk voelen en welk gewicht daarbij hoort boeit me eigenlijk niet echt (zo lang ik maar vooruit ga zeg maar).
Maar hoeveel kg is een plate? Zijn toch allemaal plates haha?
Wat doe je nu als training voor je pull-up? Misschien heb ik nog tips voor je als je wilt ik ben toe aan pull-ups met gewicht
Een plate is 20kg! Dat is zeg maar een volledige. 5kg is 1/4 plate, 10kg is 1/2 plate etc. Dus 60kg bench, 100kg squat en 140kg deadlift. Zit nu op 50, 80 en 100 met 60kg bodyweight maar heb deadlift al lang niet getraind dus geen idee hoe ver ik kan komen haha.
40 kg bench, 90 kg deadlift en 60 kg squat! Moet te doen zijn. Jij tilt echt sicke gewichten voor je bw ook hoor, goals!
Veel sterker worden in de dingen die ik nu doe,
Een pull up kunnen, en qua cardio langer kunnen rennen + zwaardere incline walk langer kunnen volhouden.
En ik wil mn split schema nog iets aanpassen misschien wat dingen toevoegen.
Ohja en squatten met zon bar ipv zon machine.
Voor 2024 wil ik graag 100 kg hip thrusten en 70 kg deadliften. Netjes kunnen squaten met een stang ipv op de smith machine. En ik wil iig de bruggenloop doen eind van het jaar (15 km).
En voor 2025 een marathon haha maar dat is wel vrij ambitieus voor nu want ik kan nu niet eens een hele kilometer achter elkaar hardlopen ben ik bang.
Nog een beetje een noobie goal, maar ik wil volgend jaar echt volledig overstappen van e-gym naar gewoon de normale machines, losse gewichten enzo. Ben nog steeds een beetje te bang dat ik de verkeerde houding aanhoud en weet nog niet zo goed wat voor schema ik kan aanhouden, maar ga binnenkort met iemand samen dus hopelijk helpt dat
Leuke goals ook en thanks!
@Soy.peor ohh squatten gaan oefenen, is zo leuk! Doe je het al met de bar alleen?
@lisaanna ohja hiptrust is ook een leuk goal!
@nightlife is een superleuk goal juist! Dat is zo spannend hè die eerste keren dat je daarheen gaat en geen idee hebt wat je aan het doen bent. En losse gewichten is ook echt wel een stap hoor, maar als je eenmaal het gewend bent dan gaat de rest vanzelf
Ik wil trouwens wat meer (loaded) mobility gaan doen ook, ik twijfel nog of ik daar een aparte dag per week voor ga reserveren.
Nee ik doe het met zon machine waar je gelijk in een goeie positie staat. En dan heb je van die dingen op je schouders. ( ik ben heeel slecht met namen van die apparaten haahh)
Squat machine denk ik? Dan kan je het al wel proberen met een losse bar als je wilt je hebt ook female bars, die zijn wat korter en 15 ipv 20 kg. Wat makkelijker te hanteren en balanceren.