Dank voor je uitgebreide antwoord.
Ik denk dat ik het er al uit haal als ik twee keer per maand een les doe en dat lijkt me niet heel onrealistisch
Ik ben blessuregevoelig en heb al twee jaar niet op regelmatige basis gesport. Dus begeleiding vind ik wel belangrijk. Er is ook nog een optie tot PT, dat zie ik niet per se zitten, maar wellicht wel op eerst even op te starten. Daar zijn overigens wel kosten aan verbonden.
Voordelen die 5 min verder op is dat ie 17 euro goedkoper is en hele ruime openingstijden.
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik ga denk ik toch voor de dure. Ik werk ook veel thuis en kan dat dan wel combineren, omdat sportschool dichtbij is.
Openingstijden in het weekend is in mijn hoofd lastig, maar ik vraag me ook af of ik nou zo vaak op zaterdagmiddag zou trainen.
Deze is dus een kleine 20 euro duurder dan andere sportschool. Ik denk dat ik dan toch voor het gemak van dichterbij en de luxe van lessen ga. Ik zeg een streamingdienst op en doe een onverstandige aankoop per maand minder (lees lekker eten, broodje, koffie to go) en ik ben er. Ik ga van het weekend eens een afspraak plannen.
Thanks voor het meedenken. Ook @Dr.Watson en hopelijk kan ik hier binnenkort ook meepraten.