Ik ben maandag voor een proefles fitness geweest bij een sportschool op 400meter afstand van mijn huis.
En die proefles viel eigenlijk een klein beetje tegen qua begeleiding maar ik wou eigenlijk woensdag nog een keer langsgaan maar toen speelde mijn gym angst een beetje op en ben ik dus niet gegaan.
En nu ben ik vanmorgen vroeg toch geweest(heb me gewoon verplicht om te gaan haha) en heb me ingeschreven en er was een andere instructeur die me echt super goed geholpen heeft.
Ik heb namelijk ms en wil graag meer kracht opbouwen en meer balans krijgen etc. Nu heeft hij me echt goed op weg geholpen en hij gaat een schema maken. Hij deed ook wat losse oefeningen inplaats van alleen maar apparaten dat vond ik ook wel tof.
Hij wil me 2x in de week been/buik/billen oefeningen laten doen en 1x pw dan armen/borst/schouders.
Vandaag dus de BBB gedaan en mannnn ik ben kapot en mijn benen voelde aan als spaghetti.
Ik ben echt zoo slap niet normaal, voelde me wel voor joker staan met mijn lage gewichtjes en slechte balans, maargoed daar moet ik maar even doorheen.
Ik ben blij dat ik doorgezet heb.
Hopen dat het ook echt goed gaat en ik door kan gaan en wat sterker ga worden. Heb voor de zekerheid wel een flexibel abbo gekozen die maandelijks op te zeggen is want je weet maar nooit.
Ben benieuwd.