Fitnesstopic

Ik vind de sportkleding van h&m tegenwoordig ook best chill! Bij de hardloopleggings zitten in elk geval een aantal leggings met zakken en blind trekkoord.

Heb ook brede (lage) heupen en smalle taille, zit bij mij goed!

@Trademark

2 likes

Ooh, dat merk was ik vergeten! Waren vrienden vroeger erg tevreden over maar toen had ik een ander budget en dus buiten mn bereik. Daar ga ik ook nog even naar kijken. Dankjewel :relaxed:

1 like

H&M is meestal niet squatproof, dus daar zou ik ook goed opletten @Trademark

2 likes

Ik wil eigenlijk gewoon blijven proberen om 4 - 6 keer per week een groepsles mee te pakken, ook al wordt mijn leven drukker vanaf volgend jaar. En wellicht hier en daar zelf wat trainen, want doe nu alleen nog groepslessen. Wel verschillende dingen overigens: Zumba, 1 a 2 keer Body Attack, soms Body Balance, Spinning, soms Sh’bam (deze doe ik wel thuis), kickbboksen. En ik hoop vooral wat minder kleinere blessures op te lopen waardoor ik weer een halve week op de bank zit thuis ipv te sporten, haha.

1 like

Vandaag was het eindelijk rustig, dus ik dacht dit is mn kans om andere dingen te proberen.
Ik begon “simpel” met kickbacks. Snapte ik al niet eens hoe ik die enkelband om kreeg​:joy::sob:
Daarna probeerde ik RDL’s maar voelde me ook een malloot. Groot succes dus.

Wel nieuwe pr’s dus vaker koffie als pre workout nemen😂

3 likes

Zei hij ook iets waarvoor het was? Krijg je de foto’s opgestuurd?

2 likes

Hahah heel herkenbaar, maar wel chill om even in alle rust te kunnen prutsen. Ik kijk een nieuwe oefening vaak ook eerst af bij iemand anders.

2 likes

Ik ging even snel op TikTok kijken voor de kickback :joy:

3 likes

Leuk!!! Deel je ze ook hier?

Ik heb mijn bicep vandaag ook midden in de gym op de foto gezet omdat het licht in de kleedkamer KUT is en in de gym juist goed. Maar dan een heel snelle en awkward foto :laughing: mijn arm staat er wel goed op itt mijn hoofd

20 likes

Nice! Hopelijk zijn ze mooi!

1 like

Tip voor de kickbacks zet de kabel ongeveer op kniehoogte. Dan kan je wat dichter bij het apparaat staan. En dan sta je wat stabieler zo kan je ook wat zwaarder trainen.

Dank je wel! Nu ik weet hoe ik de band überhaupt om krijg ga ik het eens proberen :grimacing:

2 likes

Heeft iemand hier barre gedaan? Heb morgen mijn eerste les om te kijken of het wat voor mij is. Ik heb een bindweefselaandoening en heb daardoor niet altijd door wanneer ik overstrek, dingen zoals yoga mag ik daardoor ook niet doen van mijn fysio. Normaal doe ik pilates en krachttraining maar mijn instructeur vandaag zei dat barre ook wel goed zou zijn voor de stabilisatiespieren. Ben heel benieuwd!

En hoe was het? Ik ken eigenlijk alleen yoga barre, is dit hetzelfde?

Ik heb gisteren 90 kg deadlift gedaan :mechanical_arm:!!

(En 2 hilarische pogingen om 80 kg te squaten waarbij ik niet meer omhoog kwam, safety rack to the resque!)

13 likes

Ik heb nog nooit yoga barre gedaan want ik blesseer mezelf heel snel met yoga en dat gevoel (soort van angst dat ik mijn gewrichten pijn ga doen door bepaalde oefeningen) had ik totaal niet tijdens de les. Dus ik denk niet dat dat hetzelfde is? Ik vond het echt heel leuk, intenser dan dat ik had verwacht maar op een hele fijne manier! Mijn lichaam voelde ook echt heel goed toen ik naar huis liep, een beetje hetzelfde effect als wat ik krijg bij Pilates maar intenser. Meer cardio dan Pilates ook. Ben er zeker fan van maar weet niet zo goed hoe deze les gisteren in mijn routine qua herstelling valt (heb wat meer tijd nodig dan normaal) - als dat geen probleem zou zijn zou ik zo weer een les boeken!

2 likes

Hoe bevalt jou die creatine?

1 like

Goed! Heb wel t idee dat ik mede daardoor wat sterker word.

1 like

Ik was begonnen met egym maar doordat ik niet goed kan zitten moet ik daar mee stoppen. Ik wil wel graag verder sporten maar weet even niet hoe of wat. Ik ben op zoek naar fitness schema’s, om mee te beginnen. Waar kan ik die vinden? De sportschool heeft half januari pas plek voor een afspraak.

1 like

Ik ben toch maar weer gestopt met creatine. Houd echt van het effect op m’n prestaties, maar schrok wel toen ik de foto’s van een fotoshoot terugkreeg: zonder dat het me was opgevallen enorm veel vocht in m’n gezicht vastgehouden en dus nogal een bol hoofd inclusief onderkin :frowning: