Dank @uprooted en @Baratheon, ga de H& M eens proberen! Helemaal niet aan gedacht
Gisteren weer een pr gehaald, dit keer met bankdrukken. 3 weken geleden lukte het maar 5x om een stang de lucht in te drukken en gisteren ging 10x me heel makkelijk af en kon ik zelfs twee keer 1,25 kg toevoegen
en merk dat 5x per week gaan me best makkelijk af gaat eigenlijk. Als ik om 16.00 uur thuis ben van werk en ik nog een uurtje of anderhalf heb voordat ik moet koken, ga ik tegenwoordig gewoon sporten ipv chillen op de bank haha
Ik heb een nieuw schema met een aantal oefeningen die ik nog nooit heb gedaan. Dus ik zat te zoeken naar mn start gewicht maar ik ben sterker dan ik dacht.
Ik deed eerst elke dag een andere spiergroep. Maar nu 3x lower 2 x upper ( aka lulul hahaha)
En bepaalde oefeningen moet ik dus vaker per week doen. Ben benieuwd hoe sterk ik over een aantal maanden ben
Ik ben maandag voor een proefles fitness geweest bij een sportschool op 400meter afstand van mijn huis.
En die proefles viel eigenlijk een klein beetje tegen qua begeleiding maar ik wou eigenlijk woensdag nog een keer langsgaan maar toen speelde mijn gym angst een beetje op en ben ik dus niet gegaan.
En nu ben ik vanmorgen vroeg toch geweest(heb me gewoon verplicht om te gaan haha) en heb me ingeschreven en er was een andere instructeur die me echt super goed geholpen heeft.
Ik heb namelijk ms en wil graag meer kracht opbouwen en meer balans krijgen etc. Nu heeft hij me echt goed op weg geholpen en hij gaat een schema maken. Hij deed ook wat losse oefeningen inplaats van alleen maar apparaten dat vond ik ook wel tof.
Hij wil me 2x in de week been/buik/billen oefeningen laten doen en 1x pw dan armen/borst/schouders.
Vandaag dus de BBB gedaan en mannnn ik ben kapot en mijn benen voelde aan als spaghetti.
Ik ben echt zoo slap niet normaal, voelde me wel voor joker staan met mijn lage gewichtjes en slechte balans, maargoed daar moet ik maar even doorheen.
Ik ben blij dat ik doorgezet heb.
Hopen dat het ook echt goed gaat en ik door kan gaan en wat sterker ga worden. Heb voor de zekerheid wel een flexibel abbo gekozen die maandelijks op te zeggen is want je weet maar nooit.
Ben benieuwd.
Dat sterker worden gaat best snel als je consistent die oefeningen blijft doen! Ik vind het zelf wel kicken als je merkt dat het gewicht wat je nu zwaar vind lichter begint te worden.
Ik ben al 3 uur aan het uitstellen om te gaan sporten, want leg day en dat is niet m’n fave. Maar nu heb ik dit getypt dus nu moet ik wel.
Heb je hem ook uitgeprobeerd?
omdat het hier toch eens per twee dagen over gaat: mijn favoriete sportkledingmerk is famme, Noors bedrijf
verzenden nu ook naar NL!
Wat is er zo fijn aan dit merk? En wat zou je zeker aanraden voor product?
Jazeker! Dat doe ik al een paar weken haha. Ik doe nu basis gewicht en dan drie sets van 10 met 20kg extra gewicht erop. Ik ga echt heel goed op het gevoel dat je zo terug in de zitting wordt geduwd
wel moeilijk is dat mijn Achilles en kuitspieren erg kort zijn, waardoor mijn hak altijd omhoog komt. Dat heb ik ook als ik diep squat.
Duurt nog wel ff voor ik jouw gewicht kan pressen hoor ![]()
Heb je yoga gedaan in de sportschool? Want dan bieden ze waarschijnlijk ook nog andere soorten aan. Yoga is best persoonlijk qua wat je prettig vindt. Als het je gaat om het rekken van je spieren is bodybalance ook heel fijn!
Yin yoga is bijvoorbeeld een langzamere variant en power yoga is veel afwisselender.
Welke sportlegging raden jullie aan die high waist is en niet afzakt
max 50 of 60 euro.
Ik raad de zoekfunctie aan.
Dit ligt toch aan je figuur en het ondergoed dat je aanhebt. Bij mij zit de nike one high waist legging op dit moment het beste.
Ik heb 2 van de H&M en die bevallen echt heel goed. Het is een geribbelde stof, niet van dat gladde spul. Heb ze via Vinted gekocht haha
Ik gebruik leggings van MyProtein (Curve), Nike (One), Gymshark (geen idee welk model) en Reebok (geen idee) en vind die van Nike en MP het fijnst. Jammer dat die Nike One maar in 2 kleuren komt. Die felblauwe heb ik al en zwarte leggings vind ik niks haha
Deze vraag komt echt eeeeeelke week terug haha
Jaa dat idd scroll gewoon omhoog of gebruik je zoekfunctie. Als t nou heel lang geleden is dan zijn er miss nieuwe merken of wat dan ook. Maar ik heb t nu al 5x zowel in dit topic als t gezond leven topic gezien.
Maar echt, ik wil gewoon spierballen zien of lezen over pr’s of fantastische proteinerepen die ik moet proberen oid.
Zoals:

Dit is als een toetje! Beetje machtig maar echt heel lekker 9/10.
En deze is ook heel nice, beetje te melkig voor mij die zelden koemelk drinkt maar toch wel een 8/10.
Maar dit is een soort gel bijna, maar de smaak is wel lekker 6/10.
Ik heb trouwens vorige week b-stance RDL’s gedaan nouuuuuu m’n hamstrings au au au. Is maanden geleden dat ik zo’n spierpijn had!