Fitnesstopic

Als jij lichamelijke klachten hebt zou ik het zelf op internet zoeken naar laten voor wat het is en die afspraak in de sportschool afwachten en misschien wat fietsen/wandelen in de sportschool wellicht.

1 like

Ik heb vroeger wel intensief gesport dus weet wel een en ander, was ik even vergeten te vermelden.

Na hoelang was dat? Als het goed is zou dat na een paar weken ook weer af moeten nemen, toch?

Ik heb een onefit abbo genomen en nu ga ik straks kerst rocyclen (zo lang geleden dat ik niet meer naar binnen durf) en morgen krachttrainen in een groepje. Echt benieuwd!

6 likes

Is CrossFit niks? Meeste plekken hebben coaches die heel goed mee kunnen denken en sowieso veel oefeningen waarbij je niet hoeft te zitten. En als er wel zoiets op het programma staat is het zo aangepast voor je.

3 likes

Adventkalender :heavy_check_mark:

Heb twee workouts overgeslagen omdat ik zo verkouden was en overal al spierpijn had.

En zie zojuist dat we vanaf 8 januari weer verder gaan :sweat_smile: Weer 6 weken onder de pannen.

4 likes

Mooie ballen :melting_face:

8 likes

Hahaha ja sorry

2 likes

Wil je mijn bal(len) ook zien?

12 likes

Ik heb vorige week pre workout gekocht van MP en omg ik hield eindelijk mijn cardio goed vol. Was nog goed te doen qua smaak ook.

1 like

Ik heb er ‘gewoon’ 1 van h&m, van drymove, die is prima maar wel wat stevigere stof, weet niet of je dat zoekt? Hij zit wel lekker :slight_smile:

1 like

En ik ben op zoek naar een lange zwarte sportlegging die niet doorschijnt. Ik heb er eentje gehad van Gymshark maar die zitten zo verschrikkelijk strak, zelfs nog met 2 maten groter… Qua prijs wil ik niet de hoofdprijs betalen, rond de €30 zoiets :slight_smile:

Ik vind deze van de h&m heel fijn.

2 likes

Die heb ik een tijdje terug gepast en die vond ik inderdaad heel lekker zitten maar is hij ook squatproof?

Jaa ik heb de zwarte en lichtblauwe en je ziet er niks doorheen

Gisteren al full body gedaan dus vandaag een rondje mobility. Moet ik aan @vitaminwater denken :laughing:

7 likes

Love it!!

Vraagje. Ik ben dus af en toe in de sportschool sinds kort, vooral om mijn onderrug te versterken want heb vaak pijn. Ben sowieso heel slap en slechte conditie. Maar ik deed dus laatst zo’n hamstringoefening. Leg curl (zittend), en ik vond dit echt vreeeeselijk voelen. Niet dat het pijn deed (in het begin niet althans), maar het voelde gewoon echt heel erg naar. Herkent iemand dit?

Wat voel je precies? Het kan misschien zijn dat je niet goed zit/ de stoel en alles niet goed hebt ingesteld. Toen ik nog niet goed wist hoe het moest vond ik het ook nogal zeer doen.
Ik pak er zelf altijd een filmpje bij van tiktok of youtube ofzo om te kijken hoe ik een oefening goed moet uitvoeren. Je kan ook bijv de eerste paar keer heel licht of zonder gewicht oefenen om die spieren te laten wennen/ je vorm onder controle te krijken.

1 like

Ik denk dat ik hem op zich wel goed deed want had mijn partner bij me die me hielp en hij weet er wel iets vanaf, maar ik vond het gewoon heel naar voelen. Een beetje vergelijkbaar met het gevoel dat ik krijg wanneer iemand in mijn achillespees knijpt (ook heel vervelend). Gewoon die spier gebruiken voelt heel erg vervelend. Pak ik hem dan te zwaar? Was 15 en 20 kg dus volgens mij valt dat mee toch? Maar het gevoel van die spier gebruiken op die manier vond ik gewoon echt iew.

1 like