Pff ben net sinds een week lid van de sportschool maar heb er nu al spijt van. (en dan met name van de keuze van de sportschool)
Het is gewoon druk waardoor je echt veel moet wachten tot je kan doen wat je moet doen.
En ik ben nu totaal 5 keer geweest (verschillende tijden en dagen) en heb al 3x een andere instructeur gezien die allemaal een andere mening/visie hebben. Gevolg is dat er nu al 2x een heel nieuw schema is gemaakt voor mij omdat ze elkaars dingen niet goed genoeg vinden.
Maar vanmorgen zat ik naar dat schema te kijken en zag allemaal dingen die ik niet wil doen en ik had er meteen geen zin meer in.
De vorige keer had ik ma en vrij BBB oefeningen en de woensdag upperbody dat vond ik wel leuk maar nu heeft ze dus 3x per week fullbody erin staan maar met de nadruk op armen.
Dus ik heb me vanmorgen een schop onder mijn kont gegeven en ben toch gegaan maar wel stiekem naar binnen gesneaked want zij die mijn nieuwe schema heeft gemaakt was aan het werk.
En toen ben ik gewoon benen en buik gaan doen op eigen houtje en toen ze niet bij de balie stond ben ik gauw naar huis gegaan. Helaas wel maar effectief een half uurtje kracht gedaan en een kwartiertje warmingup cardio omdat ik dus dat mens wou ontlopen…
Had er echt geen zin in, blijf elke keer vertellen waarom ik bepaalde dingen/oefeningen niet kan/wil doen of heel licht moet doen. Zou nu ook assisted chinups en assisted tricep dips moeten doen maar ik heb daar helemaal geen kracht voor. Laat me eerst gewoon een beetje sterker worden en me een beetje op me gemak voelen.
Baal er echt van, wil gewoon voor mijn gezondheid wat krachttraining doen maar ik moet gewoon echt laag beginnen en ik heb de balans/evenwicht/coordinatie van een dronken aarbei dus voel me gewoon niet zo op mn gemak met bepaalde oefeningen.
einde dagboekpost, sorry