Ik wil wel wat proteine rijke maaltijden delen haha.
Deze vond ik persoonlijk echt 9/10 geen rare bijsmaak, maar smaakte echt naar snickers
7/10 lekker, maar toch een nasmaak en hij viel een beetje uiteen
Ik ben vorige week zondag voor het laatst geweest en heb sindsdien alleen maar ziek op de bank gelegen. De spierpijn gaat echt crazy zijn volgende keer ![]()
De hazelnoot variant hiervan is ook echt top!
Ik vind de double chocolate bars van action ook wel goed te doen!
Kan je een pull up? Met de machine telt even niet voor deze poll (sorry)
- Ja eentje!
- Ja 2-3!
- Ja 3+!
- Nee wel chin up(s)!
- Nog niet geprobeerd dus geen idee
- Nee maar wel met een band
- Working on it!!!
0 stemmers
Al is het meer: nog niet geprobeerd en ik weet wel zeker van niet haha.
Zou het wel willen kunnen, maar dat moet je dan wel specifiek trainen denk ik. Misschien ooit als ik me weer aanmeld voor de sportschool.
Ik baal echt dat ik dit niet kan, dus ik train er nu gericht voor. Met Australian pullups, latpulldowns en assisted pullups. Ik heb geen idee of het gaat werken eigenlijk, is toch best wat gewicht wat ik omhoog moet krijgen.
Ik heb niet specifiek getraind en kon het opeens toen ik al een tijdje trainde! Dus wie weet
en leuk @Hemakoekjes, dat gaat echt wel lukken als je er specifieken voor traint! Wat zijn Australian pull-ups? En doe je ook chin ups?
Ik kan er maar 1, al 1 jaar sta ik stil op eentje. Maar ben er wel echt heel erg trots op. Best lang voor getraind en ik moet ook zeggen dat met significant gewichtsverlies het mij is gelukt. Want je moet heel je lichaamsgewicht omhoog halen.
Ben nu hard bezig voor een 2e pull up ![]()
Oh ik hoop het echt. Misschien raar maar is echt een van mijn levensdoelen hahaha.
Australian pull-ups zijn dit:

Ja, ik sport thuis met dumbbells tot 8 kilo en Caroline Girvan videoâs dus dat bedoel ik meer met niet specifiek trainen haha. Ik ben wel echt veel sterker geworden, en je ziet ook definitie, maar ik zal nooit een krachtpatser (hiermee iig niet) worden. Mijn groei gaat lang niet zo snel, denk ook deels door mijn bouw en hypermobiliteit? En ik train en eet natuurlijk ook niet optimaal.
Vind het altijd wel heel cool om te zien, net als die hierboven gepost zijn. Of mensen die calisthenics doen.
Ik denk dus dat t m in mijn gewicht zit, ik kom veel spier aan, maar dat moet je natuurlijk ook omhoog trekken. Dus hoe meer ik sport, hoe zwaarder ik word. Maar ooit zal ik een soort sweetspot vinden, denk ik.
Wow goals dit echt maximaal moeilijk! Wel een grote flex als je dit kunt.
Ja, dit lijkt me ook lastig. Want als je weer licht bent met minder spieren kom je ook niet ver.
Ohja love deze. Echt verbazingwekkend zwaar ook! Na 10 ofzo denk ik echt jeeeeetje wat is dit
@Bunnyslippers groei heeft idd met voeding te maken maar ook met de gewichten die je gebruikt. Vrouwen hebben schijnbaar relatief een stuk zwaardere gewichten nodig om gespierder te worden dan mannen. Ik ben van nature vrij petite maar 20% aangekomen met trainen ![]()
Geloof ik meteen. Ik sport nu al vrij duurzaam 3x per week en mijn vriend stopt lange periodes. Maar ALS hij weer begint hoeft hij enkel te kijken naar een bench press en zân pump is meer dan ik in 1,5 jaar heb verzameld haha. Echt zuur. Maarja ik houd teveel van lekker eten/ snacken/ uit eten gaan om er echt volle bak voor te gaan, dus dit voldoet voor mij nu prima. Doe het vooral om me fit te voelen, maar zou het stiekem wel echt tof vinden om te kunnen.
Zo herkenbaar! Mân vriend traint nu iets van 7 maanden en is met sommige dingen al echt een stuk sterker dan ik met mân inmiddels (bescheiden) 3,5 jaar ![]()
Ik denk trouwens dat je prima lekker en veel kunt eten en hard trainen kan combineren, of ik houd mezelf voor de gek
3x pw is wel goede discipline! Zeker als je het alleen doet met Caroline, moet je echt uit jezelf halen dan.
Ik klaag ook heel veel, maar ik weet dat ik me beter voel als ik het doe. Ik smokkel soms met een korter filmpje etc, als ik het maar doe.
Trainen en lekker eten gaan deels samen, maar ik merk dat ik echt niet lekker ga op harder trainen en mijn huidige eetpatroon (deels gezond en veel eiwitten vezels, maar ook wijntjes, kaasplanken, snacks, zoetigheid etc en op de proteĂŻnebar en pudding na geen whey etc). Plus ik wandel ook 11 km per dag, en als ik meer train word dat gewoon echt teveel (en ik geniet daar wel weer van om dat te vervangen).