Helaas uitverkocht
Ik ben nu ook weer sinds november te vinden in de sportschool! Voel me er zo ontzettend fijn bij, ook al zijn metingen etc echt confronterend (ben behoorlijk aangekomen en zit echt niet lekker in mn lijf). Het voelt goed om er weer actief mee bezig te zijn, 2x in de week. Ga proberen om nog een keer extra te gaan in de week, maar dat is even passen en meten.
Dus ik lees hier weer gezellig mee ook!
Respect!!
Wat is dat afhalen van de gewichten bij de hipthrust toch altijd weer humbling
Hahahahaha dit is echt zo. Ik wilde laatst ook aan beide kanten zo’n 20 kg gewicht eraan bevestigen en moest ze letterlijk over de grond rollen als een soort van wiel. Die dingen zijn zo onhandig groot, dik en zwaar.
Ik heb vandaag leg day gedaan en vind dat toch altijd zo kut. Zweet op mijn voorhoofd, tussen mijn borsten, op mijn rug, OVERAL. Daarbij was het ook ZO heet in de sportschool, hielp ook niet mee, maar wel een PR van 100 kg bij de leg press gehaald, dus dat was fijn
Ik zweet me ook altijd helemaal kapot bij legday. Ik train dan wel zwaar maar het is absurt hoeveel ik dan zweet tegen over andere dagen.
Same, is natuurlijk ook niet heel gek, aangezien het ook een grote spiergroep is vergeleken met borst/rug, maar toch. Als ik mijn bovenlichaam train kan ik makkelijk gewoon in een joggingbroek en iets met lange mouwen rondlopen, maar met leg day no way
Ik wil zo graag kunnen optrekken en ik doe daar ook wel de goede oefeningen voor, maar het duurt gewoon zoooo lang haha. Ik ga zo blij zijn als ik het eenmaal kan dus daarom lukt het me wel mezelf te motiveren om door te oefenen, maar wel echt zo frustrerend soms om iets zo lang niet te kunnen.
Eindelijk mijn 250 kilo legpress pr gehaald
Damn, goals
Moet je niet ff wat upper body doen dan
Doe ik 2 keer per week!!!
Jezus wauw wat goed!!
Hier vandaag ook legday, en achteraf ook vaak zo moe na een training. Maar, wel, vandaag pr 105 kg deadlift. Zo trots haha.
Vandaag voor het eerst producten van esn geproefd en ik weet waar ik voorlopig moet halen
Of het in dit topic thuishoort weet ik niet
Maar ik zie vaak fitness influencers die veel pillen en dergelijke slippen, zoals toegevoegd omega 3 etc. Weet iemand of dit handig is om te doen en waar je dit het beste kan halen
Ik zou eerst kijken naar je voeding en hoeveel je daar al uit haalt. En daarna kijken of je iets kan toevoegen en of dar echt nodig is.
Sport je veel?
Aardig wat 3 keer per week en daarnaast ben ik actief in het dagelijks leven
Ik zou niet zomaar beginnen met allemaal supplementen omdat je het online bij anderen ziet. Je haalt al een heleboel uit je eten, dus waarschijnlijk heb je het grootste deel niet nodig. Het is zonde om straks geld uit te geven aan onzinproducten. Track inderdaad eerst een paar weken je voeding zoals @Soy.peor zegt en kijk dan waar je eventueel tekort komt.
Zo’n online testje van een vitaminen verkoper zal je namelijk altijd wat aansmeren.
Woow echt heel veel! Hoe heb je dat bereikt en op wat voor machine doe je dat? Ik ben ooit begonnen met 50 kg op onderstaande machine
En doe nu een paar maanden verder 90 kg. Maar ik
vraag me af of je op deze machine nou minder hoog kan qua gewicht dan op deze:
Want bij die bovenste duw je ook je eigen gewicht op dat stoeltje weg.
Ben op die bovenste begonnen met 70 en toen langzaam boven de 100 weet niet hoeveel ik daar nu kan want heb die al een tijdje niet meer gebruikt.
Toen ben ik naar die onderste gegaan omdat je die ook voor je glutes enzo kan gebruiken. En dat ding weegt zelf al 70 kilo ( dus eiglk doe ik meer dan 250 maar ik tel t apparaat niet mee) dus toen ben ik begonnen met 100 en dat dan per week verhoogt met 10 kilo. Na de 200 werd het wel zwaar en duurde het verhogen wel wat langer. Moet wel zeggen dat ik zelf zwaar ben en al wat gewicht mee til op mn benen wss ben ik daarom ook wat sterker in mn benen haha.