Fitnesstopic

Jazeker! Dat doe ik al een paar weken haha. Ik doe nu basis gewicht en dan drie sets van 10 met 20kg extra gewicht erop. Ik ga echt heel goed op het gevoel dat je zo terug in de zitting wordt geduwd :joy: wel moeilijk is dat mijn Achilles en kuitspieren erg kort zijn, waardoor mijn hak altijd omhoog komt. Dat heb ik ook als ik diep squat.

Duurt nog wel ff voor ik jouw gewicht kan pressen hoor :joy:

1 like

Heb je yoga gedaan in de sportschool? Want dan bieden ze waarschijnlijk ook nog andere soorten aan. Yoga is best persoonlijk qua wat je prettig vindt. Als het je gaat om het rekken van je spieren is bodybalance ook heel fijn!
Yin yoga is bijvoorbeeld een langzamere variant en power yoga is veel afwisselender.

Welke sportlegging raden jullie aan die high waist is en niet afzakt :weary: max 50 of 60 euro.

Ik raad de zoekfunctie aan.

8 likes

Dit ligt toch aan je figuur en het ondergoed dat je aanhebt. Bij mij zit de nike one high waist legging op dit moment het beste.

2 likes

Ik heb 2 van de H&M en die bevallen echt heel goed. Het is een geribbelde stof, niet van dat gladde spul. Heb ze via Vinted gekocht haha

2 likes

Ik gebruik leggings van MyProtein (Curve), Nike (One), Gymshark (geen idee welk model) en Reebok (geen idee) en vind die van Nike en MP het fijnst. Jammer dat die Nike One maar in 2 kleuren komt. Die felblauwe heb ik al en zwarte leggings vind ik niks haha

Deze vraag komt echt eeeeeelke week terug haha

4 likes

Jaa dat idd scroll gewoon omhoog of gebruik je zoekfunctie. Als t nou heel lang geleden is dan zijn er miss nieuwe merken of wat dan ook. Maar ik heb t nu al 5x zowel in dit topic als t gezond leven topic gezien.

2 likes

Maar echt, ik wil gewoon spierballen zien of lezen over pr’s of fantastische proteinerepen die ik moet proberen oid.

Zoals:
image
Dit is als een toetje! Beetje machtig maar echt heel lekker 9/10.

En deze is ook heel nice, beetje te melkig voor mij die zelden koemelk drinkt maar toch wel een 8/10.

Maar dit is een soort gel bijna, maar de smaak is wel lekker 6/10.

Ik heb trouwens vorige week b-stance RDL’s gedaan nouuuuuu m’n hamstrings au au au. Is maanden geleden dat ik zo’n spierpijn had!

6 likes

Ik wil wel wat proteine rijke maaltijden delen haha.

https://vm.tiktok.com/ZIJn5BL6c/

https://vm.tiktok.com/ZIJn5A1FV/

2 likes

Deze vond ik persoonlijk echt 9/10 geen rare bijsmaak, maar smaakte echt naar snickers

7/10 lekker, maar toch een nasmaak en hij viel een beetje uiteen

4 likes

Ik ben vorige week zondag voor het laatst geweest en heb sindsdien alleen maar ziek op de bank gelegen. De spierpijn gaat echt crazy zijn volgende keer :hot_face:

2 likes

De hazelnoot variant hiervan is ook echt top!

Dit is lekker :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik vind de double chocolate bars van action ook wel goed te doen!

1 like

Kan je een pull up? Met de machine telt even niet voor deze poll (sorry)

• Ja eentje!
  • Ja 2-3!
  • Ja 3+!
  • Nee wel chin up(s)!
  • Nog niet geprobeerd dus geen idee
  • Nee maar wel met een band
  • Working on it!!!

0 stemmers

1 like

Al is het meer: nog niet geprobeerd en ik weet wel zeker van niet haha.

Zou het wel willen kunnen, maar dat moet je dan wel specifiek trainen denk ik. Misschien ooit als ik me weer aanmeld voor de sportschool.

4 likes

Ik baal echt dat ik dit niet kan, dus ik train er nu gericht voor. Met Australian pullups, latpulldowns en assisted pullups. Ik heb geen idee of het gaat werken eigenlijk, is toch best wat gewicht wat ik omhoog moet krijgen.

1 like

Ik heb niet specifiek getraind en kon het opeens toen ik al een tijdje trainde! Dus wie weet :blush: en leuk @Hemakoekjes, dat gaat echt wel lukken als je er specifieken voor traint! Wat zijn Australian pull-ups? En doe je ook chin ups?