Tommy cropped van girlfriend?
Voor mijn (korte) lichaam is de stof onder de borsten te lang. En qua materiaal heb ik het graag iets steviger/ sweatproof
@quarterlife yes zoiets! Ga deze eens goed bekijken!
Dank beiden!
Die tommy is toch ook te lang. Dit komt bij mij stuk lager en zit dan niet relaxt. Dit vind ik leuk als op zichzelf staande top trouwens.
Zoiets? Met sluiting.
Deze lijkt erg op die je plaatste
Op vinted @ellegirltalk
https://www.vinted.nl/items/4181286045-hunkemoller-sportbh-80e?referrer=catalog
https://www.vinted.nl/items/4173198462-nieuwe-sportbh?referrer=catalog
https://www.vinted.nl/items/4120674252-sportbh-myprotein-maat-l?referrer=catalog
https://www.vinted.nl/items/4038230099-sport-bh-h-m-move
https://www.vinted.nl/items/3160665662-sportbh?referrer=catalog
https://www.vinted.nl/items/4184187047-zwarte-sportbh?referrer=catalog
https://www.vinted.nl/items/4028217216-sportbh?referrer=catalog
Ik koop zulke wel eens bij NewYorker!
Ik vind het zoooo leuk om te zien dat mân spieren groeien door het sporten. Ik ga niet naar een gym en hef geen gewichten, maar ik snap opeens wel waarom mensen dat doen!! Echt cool om in de spiegel te flexen en spier te zien haha.
Ik had ook echt wel hele dunne armpjes, maar nu heb ik ineens zichtbare biceps. En een aantal tops waar mân armen niet meer in passen, dus ik beeld het me niet in, ze zijn echt gegroeid.
Iets anders: ik wil ook mân core versterken, maar ik âvoelâ vaak niet hoe ik die spieren moet gebruiken. Ik doe dan een oefening maar het lukt me dusdanig niet dat ik de spier ook niet echt train. Als jullie snappen wat ik bedoel? Ik maak de connectie niet met de juiste spieren ofzo? Of is de oefening dan gewoon nog te zwaar voor me?
Echt je core voelen is ook best lastig als je t mij vraagt. Ik heb jarenlang verkeerde spieren aangespannen dus ik ben er blijkbaar niet zo goed in
Inmiddels weet ik dat je door je ademhaling erbij te betrekken wel je spieren kan gaan voelen in je core, maar er zijn hier vast mensen die dat beter kunnen uitleggen.
Het lijkt makkelijker dan dat het is vind ik.
Heb je wel eens Pilates geprobeerd? Ik vind dat je daarbij echt leert de spiergroep te vinden.
Ik denk dat dit wel het juiste topic is. Ik ben 3 maanden geleden bevallen en wil graag het sporten weer oppakken. Ik ben lid geworden van een kleinschalige sportschool, met veel begeleiding (hiervoor altijd teamsport gedaan). De fitnessapparaten worden persoonlijk afgesteld, op mijn trainingsgewicht dus dat is heel fijn. De maar is dat je begint met een 3 maanden traject van alleen de apparaten. Je maakt een rondje op de apparaten in totaal 35 minuten heb je een fullbody workout. In praktijk zit er in die 35 minuten ook rust tussen de apparaten in, dus eigenlijk train je volwaardig maar 20 minuten. Ik doe dit nu zoân 3x per week, maar na zoân halfuur denk ik, is dit het nou? Heb ik hier Ă©cht wat aan, in de zin van afvallen, spieropbouw etc. De sportschool zegt natuurlijk ja, maar het voelt zo magertjes. Maar misschien is dit wel heel normaal haha. Iemand ervaring met soortgelijke trainingen?
Hangt er ook een beetje vanaf hoe uitdagend dat rondje voor jou is. Ik heb thuis krachtfitnessfilmpjes gedaan waar ik na 20 minuten gereanimeerd moet worden op de grond. Gezien jouw verhaal denk ik niet dat dat bij jou het geval is. Kan je het mss combineren met wat cardio of wat aanvullende oefeningen?
Ah ja, het is inderdaad niet dat ik na de trainingen denk phoeh heftig. Misschien ligt het er aan dat een training op een apparaat 60-90 seconden is. Daarna 70 seconden rust. Sommige oefeningen zijn wel pittig, maar meer dat mijn benen dan verzuren tijdens een leg workout. Cardio heb ik al over gehad, de sportschool doet na 3 maanden een cardiotest en die voeg je dan toe aan je schema.
Dat lijkt op zoân milon cirkel of iets vergelijkbaars. In principe laagdrempelig om mee te starten (en kost weinig tijd) maar als het je niet bevalt zou ik dat gewoon aangeven. Ik heb het nooit consistent lang genoeg volgehouden om wat te zeggen over de effectiviteit hahaha
Hoeveel/wat voor oefeningen (reps en sets) doe je in die 35 minuten? In theorie kan alles mogelijk zijn, maar in de praktijk denk ik wel dat het moeilijk is om in zo weinig tijd resultaten te boeken, zeker als je met een âWas dit het?â gevoel achterblijft, haha. Ik denk wel dat het een heeele fijne laagdrempelige manier kan zijn om aan krachttraining en de apparaten te wennen! Ik ben vorige maand begonnen in de sportschool en heb juist de tegenovergestelde ervaring - ik sta nu met de schemaâs die een PT voor me heeft gemaakt drie keer per week minstens anderhalf uur tussen de apparaten en gewichten. Ik vind dat zelf best fijn (ik ben wel een alles-of-nietstype
), maar ik merk dat het zeker op een drukke dag of wanneer ik me down voel de drempel om te gaan wel hoger maakt.
Ik zou als je het niet uitdagen genoeg vindt het zoals anderen zeggen gewoon aangeven bij je trainer!
Dit vind ik ook wel voor ze spreken, je hoort toch veel vaker dat mensen met een PT uit het niets een bizar schema moeten volgen inclusief dieet en dat is lange termijn voor de meesten niet houdbaar. Vooral nu je recent bent bevallen is opbouwen goed. Aan de andere kant vind ik het ook weinig persoonlijk afgestemd dat er pas na 3 maanden dan uitbreiding mogelijk is, dat is best een lange periode en verschilt gewoon erg per individu. Kan me ook voorstellen dat dat op den duur demotiverend gaat werken.
Zou idd kijken of daar niet iets meer een mouw aan te passen is of er niet eerder voorzichtig uitgebreid kan worden. Ik vind 20 minuten op apparaten ook echt minder zwaar dan die filmpjes thuis, dus zo gek is het niet dat je wat meer uitdaging zoekt.
Dankjewel voor je reactie en ook @Bunnyslippers
Ik doe 8 oefeningen in een kwartier. Komt neer op 2 sets en 20 herhalingen totaal. Ik ga vanavond weer en dan spreek ik een trainer aan. Fijn om even te lezen dat het idd niet heel uitdagend klinkt en dus niet aan mij ligt haha
Maar je bent pas 3 maanden geleden bevallen, toch? Dan zou ik het ook niet té fanatiek aan gaan pakken nu, zeker als je hiervoor niet op deze manier sportte.
Ik doe zoân ronde ook maar merk in een paar maanden aanzienlijk meer kracht. Er zit een app bij daar zie ik de vooruitgang. Begon met een apparaat bijvoorbeeld op 68 en nu 85kg. Na 6x is er een krachtmeting en dat gaat ook elke keer vooruit. En ipv 60 seconden wachten tot het begint ga ik gewoon al eerder beginnen en doe ik ipv 20x de herhaling hem 28x. Bij mij is het ene benen, armen, buik, benen dus dan vind ik dit top werken. Ook zet ik elke ronde het gewicht een kilo zwaarder. En soms doe ik 3 of 4 rondes en ben ik een uur bezig.
Ik vind het zelf ideaal dat je niks hoeft te onthouden en instellen maar wel erg saai. Vandaar dat ik er zelf zo mee omga en ook het steeds zelf wat zwaarder zet/net een keer extra doe.
Helaas kan ik maar 2 rondes doen omdat mensen echt per ronde reserveren. Maar dankjewel voor de tips, een kilo zwaarder in de tweede ronde ik vanavond al toepassen!
Ja klopt! Misschien wil ik idd wel te snel
Je kan dit! Misschien kan je een keer gaan op een rustig tijdstip? En slim om lekker zonder gewichten te starten, om eerst je houding goed te hebben. Mijn ervaring is dat als je lekker zelf bezig bent, eventueel met koptelefoon, er weinig mensen zich met je bemoeien!