Is er een vanille proteïne poeder die minstens net zo lekker is als die van Women’s Best?
Upfront vind ik zelf goed smaken en vanille ice cream van esn
Ik vind de whey delicious van XXL Nutrition heel lekker. Drink de vanille dagelijks - ook lekker met een espresso erin als soort van ijskoffie-achtig drankje. De chocolade vind ik ook heel lekker, die drink ik regelmatig 's avonds als toetje of als ik zoete trek heb.
Die whey delicious bedoel je dan? Vind XXL altijd wel chille producten hebben
@Mette12 thanks! Die van ESN klinkt goed (blijk toch gevoelig voor de term designer en vanilla ice cream klinkt ook lekkerder dan alleen vanilla )
Mag je dan zelf niet bepalen of er wat cardio achter te plakken?
Ik heb toen ik begon in de sportschool ook een paar maanden die rondes gedaan (wel 3 rondes per keer, maar zie dat dat bij jou niet kan). Hoewel het niet altijd even zwaar voelde merkte ik wel echt dat ik spieren in mn benen en armen er van kreeg en dat ik ook wel sterker werd doordat ik bij de krachttest elke 6 weken vooruit ging. Ik plakte er altijd 30 min lopen op de loopband bij (met incline, dus dat 12-5-30 idee) en had daarna wel het idee van een prima workout, maar weet niet of dat bij jou dus kan?
Ik vond het in ieder geval een fijne manier om comfortabel te worden in de sportschool omdat de drempel zo laag is en ook om een routine te creëren. Ben uiteindelijk na een paar maanden overgestapt naar losse gewichten omdat ik dezelfde 8 oefeningen toen wel saai vond worden.
Oeps ja die bedoel ik! Zal het even aanpassen.
Ik heb gisteren voor het eerst single leg elevated glute bridges gedaan (daarnaast ook lunges en lateral band walk) en nu na heel lang weer eens spierpijn in mijn billen!
@RosaB ik doe nu ook zo’n egym circuit (ook omdat het me lekker laagdrempelig leek) en ik herken inderdaad wel wat je zegt. Voel het wel als ik bezig ben, maar heb ook nog geen spierpijn gehad na die trainingen. Ik heb deze week volgens mij de laatste van de eerste zes keer en dan krijg ik weer een krachtmeting, dus ben benieuwd of er dan iets verbeterd is.
Zelf wissel ik inderdaad ook af met wat cardio en doe ik daarnaast ook lessen in de sportschool, omdat het anders wel vrij saai wordt. Maar dat kan bij jouw sportschool dus niet? Of wordt die cardio nog afgeraden vanwege je recente bevalling?
Dankjewel voor je reactie! Fijn te horen van de herkenning. Cardio is iets wat ze pas na 3 maanden krachttraining willen toevoegen, helemaal de reden weet ik niet precies. Er zijn wel groepslessen, maar meer voor de flexibiliteit. Ik denk dat het ook interessant wordt als ik inderdaad verschil ga merken met de krachtmeting. Ik ga nu maar 3x pw om beetje voldoening uit te halen haha
Ik heb zo’n 2 jaar circuittraining gedaan, maar in the end werd ik daar niet gelukkig van. Uiteindelijk heb ik zelfs met een extra vestje met gewichten aan getraind om het zwaarder te maken. Ik ben toen naar een normale sportschool gegaan en daar haalde ik veel meer voldoening uit.
Superleuk plan! Ik zou op een wat rustiger tijdstip gaan om lekker te kunnen klooien. Het enige waar in mijn ervaring mensen voor naar je toekomen is vragen hoeveel sets je nog moet. De strong lifts zijn wel allemaal complexe oefeningen, dus ik zou wel of een lesje/pt boeken of iemand met veel ervaring meevragen. Tenminste, als je zelf niet zoveel ervaring hebt (denk ik in je post te lezen).
Klinkt alsof je een lekkere basis hebt, ben benieuwd! En gewoon gaan dus, no one cares wat je aan het klooien bent haha
Klinkt alsof je veel ondersteuning (kan) krijgen!
Ik heb zelf een PT van sportcity die wel fijn is haha!! Maar ik zou sowieso ze eerst even observeren voor je een les boekt, zodat je kan zien wat voor vlees je in de kuip hebt !
Doen jullie wel eens een groepsles bodypump? Komen daar vooral vrouwen of mannen op af? Of 50/50?
Ik zou zeggen 70/80% vrouwen.
Bij mij is het op één man na die af en toe komt alleen maar vrouwen
Wat ik heb gezien is dat het inderdaad 80% tot 90% vrouw is
Bij mij wisselt het per les/instructeur of er veel mannen komen. Vaak is het 90% vrouw bij ons en soms dus 70% vrouw en meer mannen.
Zijn er hier meiden met ervaring met lifting grips (liefst met haken) met kleine handjes? Ik leen ze nu van mijn PT maar die zijn heel groot, maar ik kan op internet niet echt iets vinden over of er maten zijn.
Bij mijn sportschool is het 60/40. Maar bij andere sportscholen ben ik ook gewend dat er overwegend vrouwen komen.