Doe je zoiets. Kun je nog redelijk wisselen in gewicht. Godver die link werkt niet. Zo dan.
Oh top, dat ziet er inderdaad handig uit! Veel beter om zo te kunnen wisselen van gewicht
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar: weet iemand waar je, niet al te dure, anti slip sokken kan vinden? Ik heb deze nodig voor reformer pilates en kan alleen de sokken van Lululemon en Falke vinden (beiden best prijzig).
Decathlon heeft ze wel, ik zie nu vooral teensokken van eigen merk (die vond ik de hel), maar ik heb ook een keer gewone daar gekocht.
En bij bol.com zie ik ook goedkope versies.
Als je googlet op yoga sokken vind je er best veel voor een redelijke prijs.
Ik heb gewoon zo’n goedkoop setje van Amazon. €12 voor twee paar geloof ik
Thanks en ook @Babka ! Ik zou ze graag in de winkel willen kopen, zal dan even kijken bij decathlon!
Alles vanaf je voeten met 1 pauze tussendoor?
Voor de bodypumpers, ik heb maandag al de nieuwe been track gedaan en hij is echt mega leuk! Hij gaat heel snel, dus je hebt geen tijd om na te denken, maar je moet gewoon knallen. Zin in de nieuwe release komende week!
Ik ben benieuwd of er weer een keer niet zoveel overhead press dingen in zitten. Bijna in elk nummer moet je weer iets boven het hoofd doen dat ik aan het eind bij de schouders niks meer kan. En het gaat ten koste van het gewicht voor de daadwerkelijke spiergroep. Rug kan ik bijv. zwaar trainen maar met alleen maar presses moet ik minder gewicht doen. Geef me deadlifts en rows!
Hebben mensen misschien tips voor het oefenen van een pull up? Ik doe nu al zo een 1-2 maanden met een elastiek oefenen. Eerst lukte er maar 1, maar nu toch wel 3 setjes met 5-6 pull ups. Ging laatst met een heel dun elastiek proberen maar daar lukt echt maar 0,5/1 (een medium elastiek hebben ze niet). Ik merk de afgelopen weken dat er niet meer heel veel progressie in zit dus twijfel wat nou het beste is… Bijv. blijven oefenen met dat dikke elastiek tot ik 10 haal ofzo, toch met dat dunne elastiek afwisselen of meer focussen op een reverse pull-up?
Pull ff die zoekmachine up
Het is er hier al vaak over gegaan, maar negatives, top holds (al dan niet met een elastiek), en de lat pull-down machine gebruiken!
Edit: en 1-2 maanden is echt kort nog, dus geef het tijd
Haha ja had er ff bij moeten zeggen dat ik dat wel had gedaan. Van de 30-40 berichten was meer dan de helft berichten dat het voor mensen ook een doel is of het gelukt is Wel nice dat het zoveel mensen al gelukt is!
Ik vraag me vooral af welke van de opties ik het beste kan aanhouden om de beste progressie te maken! Ik merk dat ik wel echt een keuze moet maken want als ik 1 van de 3 doe merk ik dat de andere 2 niet echt meer lukken haha
@Dr.Watson Thanks, ik ga top holds ook ff opzoeken! Was ik nog niet tegen gekomen. Lat pull down doe ik al en ben ook wel echt bezig met armen/schouders/rug te trainen Misschien moet ik inderdaad gewoon wat meer geduld hebben, opzich logisch dat er uiteindelijk iets minder snel progressie in zit dan in het begin natuurlijk en ik nu ff 2,5 week blijf hangen
Vooral in je hoofd houden dat het echt heel lang duurt haha. Het is echt een super zware oefening. Ik heb bijna 1.5 jaar erop geoefend voordat ik er 1 helemaal goed kon en nu kan ik er net aan 2 weer een paar maanden later. Van mijn trainer had ik nog wel de tip gekregen om niet alleen met elastieken te trainen, maar ook reversed en ook pull-downs als je dat niet al deed.
Minder zwaar worden/zijn werkt hier ook erg aan mee.
Zei jou trainer dat je qua reversed het beste kon afwisselen of wel beide op dezelfde dag kon doen?
@Karl_Lagerfeld Snap ik, maar echt afvallen is niet perse mijn doel
In mijn schema zaten reversed en pull ups met elastiek niet op dezelfde dag. Wel soms in combinatie met scapula pull ups of knee raises en dat zijn ook oefeningen die helpen. Maar ik had pull ups meer als extra doel zeg maar, dus heb er wel in elke training oefeningen voor gedaan maar het schema was niet uitsluitend gericht op pull ups kunnen!
Mijn sociale angst speelt op
Ik ga zo een groepsles doen bij Basic Fit, moet je dan eerst een pasje halen bij de balie of kun je direct naar de zaal?
Bij mijn vorige (maar tijdens corona) moest je dus wel een pasje hebben.
Thanks! Ik doe het ook gewoon bij 3 van de 4 trainingen in de week dus niet perse alleen op ‘‘pull day’’. Maar ga dan denk ik even een paar weken afwisselen tussen assisted en reversed pull ups en kijken of dat wat doet!