Ik gebruik het en ik merk dat ik veel beter een workout door kom. Ik ben minder snel leeg en kan langer meer tillen. Wat het doet voor spiergroei kan ik niet zeggen, daar let ik niet op met oly gewichtheffen en crossfit.
Wat fijn! Gebruiken jullie het beide dagelijks? En maakt het moment van inname nog uit?
Ik gebruik het dagelijks, meestal in de ochtend na het ontbijt. Maar dit is alleen omdat ik dan ook mijn vitamine pillen neem en het niet vergeet.
Ook is het wel echt van belang dat je genoeg drinkt op een dag, dit heeft te maken met het feit dat creatine ervoor zorgt dat je wat meer vocht vasthoud. Hierdoor kan het trouwens ook zo zijn dat je iets ‘‘aankomt’’ in gewicht
Dat had ik inderdaad gelezen dat je echt genoeg moet drinken. Welk merk heb jij trouwens?
momenteel van esn
Ik neem het nu ook een tijdje en merk echt dat ik sinds ik het consistent neem wat langer door kan, sterker ben geworden en wat meer spierdefinitie heb. Probeer het 's ochtends direct na opstaan te nemen, maar ben chaoot dus het is vaak genoeg ook een random moment op de dag (maakt verder niet uit). Je wordt er idd ietsje zwaarder door, maar dat heeft dus te maken met dat je meer vocht vasthoudt en niet dat je dikker wordt ofzo. Heb zelf eerst myprotein gehad met een smaakje, maar heb nu XXL nutrition zonder smaakje. Hoewel ik sinds XXL wel meer merk kan ik het eigenlijk niet vergelijken want toen ik die van my protein nam was ik nog veel minder consistent In ieder geval wel tevreden met de laatste en het is niet zoo duur als sommige.
Fijn jullie antwoorden ! Ik heb net creatine bij esn besteld ivm de korting én omdat ik van hun ook eiwitpoeder heb die echt mega lekker is.
Heb je de creatine los?
Of ook nog met smaak of samengesteld
Ik heb met smaakje gekozen (fresh cherry) omdat de smaakloze uitverkocht was (300gr) en die wou ik graag. En dan kan ik het ook meteen 2,5 maand proberen en kijken of ik het wat vind. De losse zijn genoeg voor een maand en dat is (denk ik) te weinig om eventueel resultaat te zien.
Ik heb de laatste tijd het sporten weer een beetje opgepakt, al ga ik maar een half uur het is allemaal beter dan 0 minuten. Alleen nu mijn ergernis omdat het zeer doet, na een minuut of 20 crosstrainer, gaat mijn halve voet vanaf midden tot teen zegmaar slapen. Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Of kan iemand me uitleggen waar dat vandaan komt?
Zitten je veters van je schoen misschien te strak? Als je voeten warm worden zwellen ze wat op, misschien wordt die daarna afgekneld.
Niet waar ik me bewust van ben, was idd al een rondje aan het googlen. Maar ik zal er is op gaan letten. @Tessje2 M’n schoenen zitten vrij los, iets te los misschien.
Er stond ook iets van dat ik oefeningen voor de Heup- en Kernspieren (geen idee wat kernspieren zijn) zodat mijn houding sowieso wat meer recht wordt. Volgens mij hang ik in het dagelijks leven sowieso al wel een beetje wat naar voren.
Dit heb ik inderdaad ook.
Ik heb er geen oplossinf voor. Maar denk omdat het komt omdat dat deel van de voet stil staat?
Ze hebben sinds kort een hack squat bij mijn gym en die heb ik uitgeprobeerd en zit inmiddels al op dag 3 spierpijn echt janken dit
Oeh herkenbaar! Ik had dit ook en toen nam ik mij voor om nooit meer op dat duivelse apparaat te gaan. Toen de spierpijn over was deed ik het weer en het wordt beter!
Kernspieren is een slechte vertaling van core muscles = rompspieren. Dus buik, rug, heupen.
En slapende voeten komt vaak voor bij de crosstrainer omdat je op dat apparaat veel druk op de voorvoet hebt. Sommige mensen gaan op hun sokken maar je kan ook af en toe even een minuutje pauze nemen en er vanaf stappen zodat de doorbloeding weer op gang komt.
Ik ging net op mijn bek in de woonkamer. Ik wilde mijn gewichten opruimen. Die zitten altijd in een koffer. Maar ik dus helemaal niet aan het nadenken en geef een enorme ruk aan die koffer omdat die zwaar is als al die gewichten erin zitten. Maar goed, hij was dus leeg
Anyway, dag 1 is weer compleet
Ik ga stuk om die foto, ze hebben haar hoofd erop geshopt lijkt het maar het is echt veel groter dan normaal ofzo
Tell me more over die koffer met gewichten. Ik ben net nog tegen losse gewichten aangelopen met sokken
Hele specifieke vraag die ik ook al in t smartwatch topic had gepost maar geen reactie en denk dat dit topic passender is haha.
Voor mensen met een Apple Watch die aan krachttraining doen op machines in de sportschool (dus leg press, pec fly, etc) welke workout stellen jullie dan in? Functionele of traditionele krachttraining of alle oefeningen los?