Fitnesstopic

@Flexican Wat vet, gefeliciteerd! Lijkt me inderdaad leuk om zoveel inhoudelijke kennis te hebben!

Met mij gaat het even niet zo lekker, ben 2 keer achter elkaar een lang weekend weg geweest en daardoor minder kunnen sporten dan normaal. Ik keek er echt naar uit om vandaag weer te gaan! Maar nu heb ik mijn hoofd gestoten, waarschijnlijk een lichte hersenschudding. Ik baal er echt van maar moet toch even rustig aan doen.

1 like

Ik heb een nieuw schema en vandaag tijdens de lower body stonden m’n billen al in brand voordat m’n schema klaar was :sweat_smile: Ben benieuwd of ik morgen al als een pinguin rond waggel.

2 likes

Welke oefeningen heb je gedaan?

Squat 4x6
Leg curl 4x6
Step up box 20’’ L/R 3x10
Hyperextension + gewicht 3x10
Hip thrust 4x6
45 degree leg press 3x12
Reverse lunge L/R 3x12
Seated leg press (calf raise) 3x10

3 likes

Nice!

Woooh! Hoe lang ben je hier mee bezig?

Uurtje ongeveer

Ik heb eergisteren benen getraind en gisteren merkte mn vriend ineens op dat ik rare blauwe plekken had:

Samenvatting

Hoe dan??? Misschien door leg extensions of leg curl?

Ja he? Gek wel dat het op 1 been zit. Hahah ja verder zitten er ook overal blauwe plekken verspreid, loop overal tegen aan in de gym

1 like

Heb je geen ritsje of iets daar zitten in je sportbroek?

Nope! Geen idee, maar thanks voor t meedenken en jij ook @Booklover, ga volgende keer met benen trainen ff opletten waar t nou door kwam

1 like

Ik heb de sleek sculpture 2.0 van Gymshark en daar heb je aan de zijkant een grote zak! Ik heb zelf een iPhone 8, maar een 8 plus moet ook zeker passen lijkt me. Is een hele fijne broek en lekker hoog. Mocht je tussen twee maten in zitten zou ik wel de grotere bestellen!

1 like

Kent er iemand nog webshops om shakes op te bestellen naast Body en Fit?
Ik heb shakes nodig als aanvulling op mijn voeding om bij te komen in gewicht, maar buiten B&F ken ik geen shops.

Myprotein? Zelf gebruik ik Huel

1 like

Xxlnutrition? Ik heb zelf alleen maar ervaring met b&f trouwens.

1 like

Ik heb ervaring met jakefood.com, is wel prijzig (en vegan). De shakes zijn bedoeld als maaltijdvervanger, dus weet niet of dat iets te veel wordt als aanvulling op je voeding. De vitaminbars zijn dan misschien wat geschikter (19 gr eiwit per reep en 332 kcal), die vind ik zelf superlekker (hoewel een paar vrienden van me het naar konijnenvoer vinden smaken).

1 like

Myprotein! De salted caramel whey daar is mijn favoriet.

3 likes

Ik weet niet of deze vraag al eens ooit gesteld is, maar wat doen jullie als je ziet dan iemands onderbroek door hun legging heen schijnt? Of zou het zelf wel of niet fijn vinden als iemand dit tegen je zegt? Ik had net een les met veel squats en zag dat de legging van de persoon voor mij flink doorscheen, maar wist eigenlijk niet zo goed of dit oké was om te zeggen.

Ik zou het wel fijn vinden om te horen, maar dan wel aan het einde van de les. Anders ben je je er de hele les bewust van dat je legging doorschijnt en dat is ook niet prettig!

1 like

Ja aan zoiets dacht ik zelf ook inderdaad, dank je!

1 like