Fitnesstopic

Ik had laatst een keer zulke zieke spierpijn (meer dan een week), was echt niet meer leuk. Ging fietsen met mijn ouders, zij op elektrisch en ik op een normale. Heb op een gegeven moment gezegd dat ze hun motor moesten uitzetten ondat ik ze niet kon bijhouden. Bleken ze dat al lang gedaan te hebben :clown_face:. Ze zijn beide rond de 70 :sob:. Ben toen naar een ander sportclubje gegaan, houd wel van uitdaging maar wil ook dat het leuk blijft om te gaan.

Betreft de spierpijn, veel water drinken, ev. met een pijnstiller. Blijven bewegen, zodra je stil zit wordt het erger. Of als je stil zit: Warm bad, een kruik of hittepit is ook fijn tegen de verstijving.

En de spierpijn wordt minder als je de oefening steefs vaker doet. En als je echt zo veel last ervan hebt, zou ik volgende keer proberen minder reps oid te doen, en vanuit daar langzaam opbouwen. Beetje spierpijn is wel goed, maar teveel is echt niet leuk.

2 likes

Zijn er nog meer mensen die gaan bulken deze winter? Ik zit er al lekker in, wil een paar kilo aankomen en zo hopelijk ook een paar kilo erbij op squat/bench/deadlift, meer spiergroei en dan vanaf februari weer rustig cutten

Aybl duurt wel echt achterlijk lang met bezorgen. Ik heb meer dan een week geleden besteld en heb nog steeds niks ontvangen :smiling_face_with_tear: Hoor van veel mensen dat het hetzelfde valt als gymshark die ik nu heb, maar vind gymshark aan de binnenkant van mijn bovenbenen altijd snel kapot gaan en als je een fijne legging van ze hebt, krijg ik op de website vervolgens nooit meer exact dezelfde gevonden

3 likes

Mijn aybl legging was echt binnen 3 maanden kapot (wel zo een scrunch legging) :smiling_face_with_tear: Misschien heb ik gewoon een slechte gehad als ik de reacties hier lees maar wel echt zonde. ik heb verschillende gymshark leggings al 2 jaar dus niet het idee dat het ligt aan hoe ik er mee om ga

1 like

Ik had altijd Lululemon Invigorate leggings, daarna Wunder Train omdat Invigorate niet meer verkocht werd, maar ik vind de kwaliteit echt achteruit gaan. De stof wordt dunner en dunner met elke nieuwe die ik koop. Ik heb nu Nike Go gekocht, ook een stevige stof met compressie, maar die moet ik toch vaak ophijsen. Dat hoeft met Lululemon dan weer nooit.
Heeft iemand nog een tip voor een ander merk dat hierop lijkt? Hoge taille, stevige stof, wat compressie en die netjes op z’n plaats blijft zitten?

Ik vind sweaty betty erg fijn en heeft dit alles. Wel aan de kleine kant kopen want hij loopt iets uit

Wat goed, dank je voor de tip! De Power denk ik, als ik hun verschillende types bekijk?

Yes, klopt! En denk dat ze mss ook wel zo black friday sale hebben als je paar dagen kan wachten (en je krijgt geloof ik 20% korting als je inschrijft voor de nieuwsbrief)

1 like

Ja haha precies ik dacht rond black friday is een mooie tijd om een nieuwe legging te kopen, overal is vaak wel korting en dat scheelt op die prijzen behoorlijk!

2 likes

Haha ja vaker doen helpt om minder spierpijn te krijgen

1 like

Ja ik zit sinds september in een (klein) overschot en de eerste 2 kilo’s staan al op de teller! Ik richt me qua training vooral op glutes, die waren echt slappe hap maar nu al veel voller. Ik denk idd nog een maand of 3 a 4 en dan eens kijken wat er van overblijft :slight_smile:

2 likes

Mijne na 2 keer dragen, maar viel toen net buiten de garantieperiode, dus ze konden niets voor mij doen. Dus heb nu een legging met een gaatje waar ik niets mee kan.

1 like

Wat karig!

Volgens mij doet sweaty betty aan stapelkorting (of dat deden ze voorheen) dus hoop dat je ze met leuke korting kan kopen

2 likes

Oh ik hoop het echt dat het zo werkt ja, donderdagavond ga ik weer :crossed_fingers:t4:

2 likes

Urghhh ik vind de kwaliteit van Lululemon ook echt zo kut tegenwoordig. Zeker als je dijen gewoon tegen elkaar aankomen ben je echt zo door de stof heen

Ja het is echt zonde want ze waren geweldig en betrouwbaar. Jammer dat het dan zo gaat.

Ik heb het volgens mij al honderd keer gezegd hier haha. Ik heb geen aandelen ofzo, maar ik kan de leggings van girlfriend collective ook echt aanraden. Ik heb lange leggings, legging shorts en bh’s en de meeste dingen was ik al zeker vier jaar lang elke week 1 keer of vaker. En ze zijn echt nog steeds perfect!

3 likes

Ik moet bekennen dat ik niet echt een plan heb :joy: ik heb mijn calorie-intake nu een paar 100 hoger gezet maar ga daar op sommige dagen heul ruim overheen (ik ben dus ook niet heel clean aan het bulken :crazy_face:). Meer eten vind ik dus niet heel moeilijk! Maar train ernaast ook 4 keer en probeer eens in de week te wielrennen. Aankomen lukt voor nu prima en ik vind het ook nog leuk en makkelijk dus ik laat het even zo, misschien over een tijdje de teugels wat strakker trekken.
Jij? Ik ben wel benieuwd naar de mass gainer haha, laat je weten als je hebt getest?

2 likes

Hoe werkt eigenlijk het hele cutten en bulken? Wanneer doe je wat en waarom precies?

2 likes