Lululemon heeft verschillende lengtematen. Ik vind de kwaliteit heel fijn.
Oner active tall, nike one valt ook lang (ik ben 1.86)
Ik ben zelf ook lang(186) en bij mij zitten de leggings van Hummel echt goed qua lengte ook. Er zijn verschillende, de meeste zijn echt chill. Dit vind ik de beste: Hummel lclea seamless mid waist legging bij z.ala.ndo
Ik word gek van sportleggings. Ik kan gewoon geen vinden die niet doorschijnt en beetje lang is. Zelfa het merk âSquatproofâ is niet squatproof . Ik heb al gezocht hier, maar vind vooral oude berichten of alleen een merk, maar niet specifiek model.
Iemand de gouden tip voor een fijne sportlegging; specifiek model, high waist, geen enkellengte, maar gewoon lang, en vooral niet doorschijnend.
Is Stronger iets?
Geen idee ik draag alleen korte leggings waar je dwars doorheen kunt kijken! En verder deel ik nooit tips voor kwalitatieve leggings, al helemaal niet drie posts boven je
Kwalitatief zegt niks over doorschijnend. Want ik heb van die merken geprobeerd en schijnt door. Binnen een merk heb je verschillen. Dus daarom wellicht een specifiek model.
Handig als je er dan bij zet wat je hebt geprobeerd? En welke kleur?
Kleur allemaal zwart/donker. Niet altijd duidelijk welke omdat sommige van Zalando komen.
Gymshark: Adapt Fleck Seamless Leggings
Squatproof Epoc
Under Armour tech
Hummel seamless high waist
Nike Performance Universa
Mijn hack is geen ondergoed onder je legging, dan is alles squatproof (en geen randjes)
Mee eens!
Heb al veel ondergoed merken geprobeerd maar beste vind ik toch de string van zeeman!
Door omstandigheden en gebrekkige ruggengraat echt al maandenlang niet gesport, dus zondag een kort Caroline filmpje gedaan om er weer even in te komen. Mijn god wat een slapjanus ben ik geworden zeg, moet bijna huilen als ik op sta of naar de wc moet.
Ik heb de 2x de signature en geen problemen! Alleen zijn ze wel van enkele jaren terug. Ik durf niet te zeggen of de huidige dezelfde samenstelling qua stof heeft. Gezien merken graag wisselen van fabrikant/leverancier en hierdoor het eea kan veranderen.
Redelijk dikke stof, maar geen compression verder. Ik vind ze heel fijn!
Misschien ook checken of je niet een te kleine maat draagt
Ja dat dacht ik ook eerst, dus toen maat groter gekozen, maar die zakte weer af.
De Reebok Lux speed high waist (heeft een zakje aan de zijkant) in zwart schijnt echt niet door bij mij. Heb er al jaren twee in gewoon mijn eigen maat. Enige nadeel is dat hij nu wat begint te pillen. Ik draag ze denk ik twee of drie keer per week. Je ziet wel randjes van sommige wat dikkere onderbroeken, maar valt niet zo erg op.
De leggings van girlfriend schijnen echt niet door en ik was ze al minimaal 3 jaar meerdere keren per week en ze blijven perfect. Maar ik heb deze tip al een triljoen keer gegeven haha dus dit was de laatste keer
Ik kom dit merk de laatste tijd heel vaak positief tegen op buitenlandse fora en blij om te lezen dat er hier ook iemand is die heel positief is! Nu durf ik de koop in ieder geval aan
Lol over doorschijnende leggings gesproken.
Op Vinted kwam ik er een tegenâŠ
Foi roze Nike air. Je ziet gewoon helemaal haar zwarte string haha. Ze is wel eerlijk
Haha maak niet net zoals ik de fout om in hun webshop te kijken, ze verschepen niet naar Nederland. Dus je moet bestellen bij iets van Zalando en daar hebben ze niet het complete assortiment.
Wilde idd op hun eigen website gaan kijken, maar dat doe ik dan maar niet. Op Zalando zijn veel artikelen uitverkocht, ook enkele items die ik graag had willen hebben balen! Hopelijk wordt het nog aangevuld.