Fitnesstopic

Ja haha precies ik dacht rond black friday is een mooie tijd om een nieuwe legging te kopen, overal is vaak wel korting en dat scheelt op die prijzen behoorlijk!

2 likes

Haha ja vaker doen helpt om minder spierpijn te krijgen

1 like

Ja ik zit sinds september in een (klein) overschot en de eerste 2 kilo’s staan al op de teller! Ik richt me qua training vooral op glutes, die waren echt slappe hap maar nu al veel voller. Ik denk idd nog een maand of 3 a 4 en dan eens kijken wat er van overblijft :slight_smile:

2 likes

Mijne na 2 keer dragen, maar viel toen net buiten de garantieperiode, dus ze konden niets voor mij doen. Dus heb nu een legging met een gaatje waar ik niets mee kan.

1 like

Wat karig!

Volgens mij doet sweaty betty aan stapelkorting (of dat deden ze voorheen) dus hoop dat je ze met leuke korting kan kopen

2 likes

Oh ik hoop het echt dat het zo werkt ja, donderdagavond ga ik weer :crossed_fingers:t4:

2 likes

Urghhh ik vind de kwaliteit van Lululemon ook echt zo kut tegenwoordig. Zeker als je dijen gewoon tegen elkaar aankomen ben je echt zo door de stof heen

Ja het is echt zonde want ze waren geweldig en betrouwbaar. Jammer dat het dan zo gaat.

Ik heb het volgens mij al honderd keer gezegd hier haha. Ik heb geen aandelen ofzo, maar ik kan de leggings van girlfriend collective ook echt aanraden. Ik heb lange leggings, legging shorts en bh’s en de meeste dingen was ik al zeker vier jaar lang elke week 1 keer of vaker. En ze zijn echt nog steeds perfect!

3 likes

Ik moet bekennen dat ik niet echt een plan heb :joy: ik heb mijn calorie-intake nu een paar 100 hoger gezet maar ga daar op sommige dagen heul ruim overheen (ik ben dus ook niet heel clean aan het bulken :crazy_face:). Meer eten vind ik dus niet heel moeilijk! Maar train ernaast ook 4 keer en probeer eens in de week te wielrennen. Aankomen lukt voor nu prima en ik vind het ook nog leuk en makkelijk dus ik laat het even zo, misschien over een tijdje de teugels wat strakker trekken.
Jij? Ik ben wel benieuwd naar de mass gainer haha, laat je weten als je hebt getest?

2 likes

Hoe werkt eigenlijk het hele cutten en bulken? Wanneer doe je wat en waarom precies?

2 likes

Bij bulken eet je boven je calorie behoefte om zo meer spiermassa op te kunnen bouwen.
Bij cutten eet je juist eronder, maar zorg je wel voor veel eiwitten om zoveel mogelijk spiermassa te behouden, maar vetmassa te verliezen.

1 like

Dankje!

——
Voor iedereen die het hier over aybl had, ik zou er niet bestellen. Heb er echt spijt van. Pakket lijkt kwijt, want zou al een week onderweg zijn en track and trace wordt ook niet meer bijgewerkt. De aybl klantenservice heb je niks aan. Lezen wel je berichten, maar antwoord krijg je niet. Ondertussen kun je fluiten naar je bestelling en je geld

1 like

De stof van ll is veranderd om langer mee te gaan, althans bij de align. Die zijn wel wat minder zacht nu. Maar vind ze minder snel pillen dan voorheen.

Dat is dan op zich wel weer goed nieuws! Ik heb nooit align gehad omdat ik ze niet stevig genoeg vond zitten, maar las wel altijd dat iedereen ze geweldig vond maar ze helaas niet lang mee gingen. Zou jij ze nog wel kopen nu ze minder zacht zijn?

Ja heb nu 4 leggings en 2 shorts van de nieuwe stof en ben er heel tevreden mee. Zakken niet af en vind ze kwalitatief de beste leggings die ik heb. Enige wat anderen misschien vervelend zouden kunnen vinden is dat je in bepaalde kleuren wel zweetplekken kunt zien.

Wat ik dus vervelend vind is dat de Align in 8 inch alleen nog maar in zwart en donkerblauw bestaat. 6 inch vind ik te kort en niet prettig zitten maar ik wil leuke kleurtjes of printjes :pleading_face:.

Van lange leggings vind ik de fast & free fijn. De lange aligns bleven bij mij dus boven niet goed zitten? Heel raar.

3 likes

Ik vind de Lululemon Align echt zo heerlijk zacht he, maar best dun bij mijn dikke bovenbenen waardoor ik bang ben dat het snel stuk gaat. Maar welke merken hebben nog meer zulke leggings? Ik heb er ook een aantal van Nike en Zizzi, maar die zijn niet zacht. De align voelt een beetje fluweelachtig ofzo?

https://www.amazon.com/dp/B09P1G2952?linkCode=ssc&tag=onamzkhennedy-20&creativeASIN=B09P1G2952&asc_item-id=amzn1.ideas.BLUKLUMRK4LV&ref_=aip_sf_list_spv_ons_m_asin
Deze heeft ook echt letterlijk hetzelfde materiaal en zit heel goed

4 likes