Heeft iemand misschien tips voor sport bh’s waarin je nog wel een beetje boobs hebt als je bent ‘gezegend’ met 2 erwtjes? In een normale bh met padding lijkt t nog wat maar zodra een sport bh aantrek ben ik plat van boven. Mijn billen compenseren het gebrek daarboven ruimschoots dus ik vind dat er zo gek uitzien in de gym. Iemand die aanraders heeft?
Ik ben echt fan van de sportbh’s van Gymshark! En dan het model ‘Strappy back light support sports bra’, deze zit echt heel fijn en het wordt ook niet plat gedrukt
Weet er iemand of de ‘Serena seamless’ sportlegging van Stronger squatproof is?
Echt saai dat het de hele tijd over leggings gaat.
Ik ben voor het eerst gymbuddy’s aan het maken! Had een complimentje gegeven aan een vrouw die met 8 kg lateral raises deed (echt sick) en nu gaan we vaak even kletsen en ga ik misschien binnenkort mee naar haar paaldansles!! Echt leuk
Had echt geen zin in de gym, op het nippertje tóch gegaan, vervolgens op letterlijk iedere oefening een nieuw rep of kg pr neergezet thank u bulk
Ohh wat goed! Ik ben nu van gym veranderd omdat ik juist merkte dat ik helemaal geen aansluiting vond
. Ik ben verhuisd en kreeg toen deze aangeraden omdat hij wat kleiner en exclusiever is ( waarbij je dan verwacht dat er een leuke community is), maar ik krijg nauwelijks contact, over het algemeen zijn de meeste mensen zeker 10’jaar jonger dan ik en helemaal verzonken in hun telefoon of met hun eigen spiegelbeeld. Ik heb ook eens complimentjes uitgedeeld en dan was het echt van “ oh bedankt” - en door.
Nu ga ik naar een keten sportschool in de buurt, en merk nu al dat de sfeer zo anders is, gister ook een leuk gesprek gehad met twee vrouwen, voelde gelijk goed.
Ja leuk! Ik zit ook gewoon bij een keten. Merk wel ook dat de sfeer per vestiging wel al een beetje anders is, echt maar net geluk hebben
Klopt hoor, zat in mijn vorige woonplaats in een basic fit, vond ik echt niet fijn, de sfeer, de mensen.
Nu wel, terwijl deze net zo groot is alleen dan van een andere keten. Hij staat wel wat meer in een woonwijk waar bijvoorbeeld veel gezinnen en wat ouderen wonen, dus studenten zie je hier nauwelijks.( niks mis met studenten verder, maar tot op heden heb ik dus bij sportscholen met overwegend studenten altijd weinig aansluiting gevonden)
Ik heb heeeerlijke spierpijn in m’n hamstrings vandaag haha.
Heb ‘m net besteld met dikke Black Friday korting! Ben benieuwd
Ja je moet er ook maar zin in hebben natuurlijk. Fitness is een individuele sport, ik kan echt overgeven van het woord ‘community’ en daar ben ik dan ook niet naar op zoek in welke sportschool dan ook.
Tuurlijk, als iemand mij non-verbaal dan wel verbaal aangeeft daar geen zin in te hebben dan begrijp ik dat ook. En het is inderdaad ook een individuele sport.
Wat het meer is, is dat ik zoek - naast het uitvoeren van een individuele sport- naar wat sport- inhoudelijk / sociaal contact. En dat kan bijvoorbeeld alleen al handig zijn om bijvoorbeeld even te spotten of adviezen uit te wisselen. Of juist even iemand die zegt “ vandaag even wat kilo’s erbij? Ik help je wel” - ofzo.
Naja moeilijk uit te leggen. Ik heb bij sommige sportscholen ook totaal het gevoel dat als ik even sta uit te vogelen hoe ik een nieuwe oefening / techniek kan doen, ik een soort van weg gekeken word zo van “ als je het niet snapt doe het dan niet”. Maar wellicht ligt dat meer aan mij. Ik voel het bij deze sportschool niet.
Sterkte met overgeven trouwens.
Is groepsverband niet wat voor je? Ik doe nu groepslessen kickboksen, hiervoor crossfit. Dan heb je altijd iemand voor bijv spotten en mensen die je aanmoedigen/motiveren meer gewicht te pakken
Ja! Ik heb bij deze sportschool nu ook lessen in circuitvorm, dat vind ik echt leuk. Komt een beetje uit de hoek van CrossFit / calesthenics en dat vind ik dus ook echt tof en uitdagend.
Bodypump of iets anders met mega luide muziek is niet helemaal mijn ding, mede door dus ook het feit dat die muziek dan altijd zó hard gaat.
CrossFit zelf heb ik ook wel over nagedacht maar vind ik eerlijk gezegd ( althans in mijn stad) wel erg prijzig.
Yaaasss daar gaan we weer. Vorige programma niet helemaal af kunnen maken omdat ik twee keer ziek was en te druk met werk. Dus daar ga ik hierna mee verder. Maar deze maand iedere dag 20 min. moet lukken.
Ik heb vanmorgen een les bodypump gedaan en voor mn bovenlijf meer gewicht eraan gedaan dan normaal en ik heb nu zulke spaghetti armen 🫠 zelfs bij dit typen voel ik het trillen haha
Bovenlijf/armen is wel mn favoriet, vooral schouders
Vandaag voor het eerst pushups gedaan met een gewichtje van 5kg op mijn rug en het ging eigenlijk alsnog zo makkelijk. Voelde me echt even ongelooflijk sterk haha
@MaartenVanRossem @Zitzak hoe gaat jullie bulk? Ik zie nog niet verschil (in spiergroei maar de weegschaal gaat ook te langzaam), heb mn kcal al een keer extra opgehoogd en hou me er braaf aan. Maar misschien ben ik ongeduldig
Nou ik kwam vanuit een cut dus bij mij zag je echt na een maand al verschil omdat mijn spieren veel gevulder waren. En qua gewicht omdat mijn lichaam altijd heel sterk reageert op extra khd, dan hou ik veel meer vocht vast. Weet niet hoe dat bij jou zit?
Ik zit met training nu heel erg op mijn benen qua focus en daar zie ik echt al duidelijk resultaat in mijn glutes, die zijn veel ronder. Maar bovenlichaam blijft daardoor redelijk stabiel, dat probeer ik gewoon bij te houden maar verwacht ik geen enorme groei (ik doe 3x pw full body en dan elke training 3 a 4 leg oefeningen en rest van mijn lichaam 1).
Ik denk dat ik deze maand wel in een groter overschot zit ivm feestdagen, eens kijken wat dat nog doet.
Ah ja cool! Mijn (mini)cut was alweer een tijdje terug, dus vandaar dat het verschil ook minder groot is misschien.
Tof dat je al zo’n duidelijk verschil ziet qua glutes. Ik focus meer op upper body, zie wel wat verschil qua lats maar rug is toch ook wel lastiger te zien voor jezelf! Ben trouwens wel in een aantal oefeningen omhoog gegaan in gewicht dus het werkt wel
Hebben jij of @Zitzak tips voor een bulk? M’n bovenlichaam is naar verhouding veel sterker dan mn onderlichaam. Ik wil eens kijken of ik mn benen sterker en groter kan krijgen door deze winter 2x pw leg day te doen en een kleine bulk.