Het was wel leuk! Ik had gehoopt dat het iets minder oefeningen in korte tijd zouden zijn en dus wat langer per oefening/wat meer compound oefeningen ofzo, zodat je ook echt tijd hebt om een oefening goed te doen.
Het was warming up in de vorm van buikspieroefeningen (haha lolll alleen daarvoor al wel goed voor mij want ik heb de discipline daarvoor niet), en dan geloof ik iets van 20 minuten lang 6 verschillende oefeningen, waarbij je dan 20 seconden 1 oefening deed en dan wisselde naar de volgende. Dus zonder echt rust behalve de wisseltijd. Na 20 minuten een minuut rust en water drinken en dan waren er 6 andere oefeningen die we elk 20 seconden deden voor 20 minuten lang, en toen weer een minuut rust en water drinken en dan uiteindelijk in 10 minuten nog een keer álle oefeningen en dan wat stretchen. Ik vind dat heel de tijd doorwisselen kut en er is dan ook weinig tijd je gewicht zorgvuldig te kiezen en ik heb dan ook het gevoel dat ik de oefening snel moet uitvoeren ipv gecontroleerd 
Ik zou liever in duo’s ofzo wat minder oefeningen doen maar goed. Voor nu is dit prima, ik ga dit denk ik wel een tijdje doen en misschien dat ik op den duur toch over ga op vrij trainen.
Wel een leuke sportschool, klein en lokaal en nu in elk geval volgens mij nog rustig.