Ik had mijn weg naar 1 pull up opgegeven omdat ik maar niet vooruit kwam ondanks 2x per week echt met volledige toewijding mijn rug te trainen. Volgens mij was mijn weg ernaartoe gewoon geen goeie haha. Uiteindelijk gestopt toen ik bleef hangen op 4,5 kg tegengewicht op die assisted pull up/dip machine. Uiteindelijk kan ik nu 3 met een neutrale grip(?) iig een met je handen naar elkaar toe i.p.v. zo’n wijde. Misschien toch maar weer een doel van maken voor dit jaar met behulp van de gegeven tips hier!
Er zijn ineens superveel bro’s in mijn gym en mijn oordopjes zijn leeg dus ik heb net naar een gesprek moeten luisteren over wanneer je het best een soa-test kunt doen (beter na je vakantie bro)
Nou, eerste workout van deze reeks zit erop. Dacht dat ik het heel kut zou vinden want ik haat circuits en cardio. Maar eigenlijk ging de tijd heel snel. Ga alleen wel extra gewichten bestellen want ik heb nu zo’n dumbbell set die ik de hele tijd moet wisselen tussendoor en dat kost zoveel tijd.
Nou, dat was dus helemaal weg. Maar zul je altijd zien dat ik vannacht verkeerd heb gelegen en het nu weer pijn doet
Vandaag gaat het over start-ups
(Wel keihard benen getraind na een lange werkdag én 15 seconde negative pull-up-met-elastiek-record)
Wel lekker bezig!
Boeit mij niet! Lekker dragen wat je fijn vindt! En wel verfrissend iemand die niet alleen zwart draagt.
Als dit andere mensen iets boeit dan ligt dat 100% in de probleemsfeer van die mensen. Gewoon lekker dragen wat je wil.
Lekker dragen wat je mooi vindt! Ik denk dat niemand er bij stil staat wat een ander draagt, in ieder geval ik niet.
Ik draag overigens altijd wel zwart, maar meer omdat het praktisch is en wij eigenlijk alleen maar donkere was hebben.
Huh, waarom zouden ze dat zelfs vervelend kúnnen vinden? Hoe kleurrijker hoe beter hoor, vooral in deze mistige, grijze dagen.
Niet meer verder over nadenken. Jij voelt je er lekker in. Je staat daar niet in een of ander piemel kostuum mensen af te leiden.
Als je nu ook nog had benoemd dat je xxxxxxxs hebt, had je al je usp’s weer kunnen benoemen
Die mensen zijn echt nul met jou bezig.
Ja alleen dat is het gewoon, je post daar ook vaak over. Je kunt in de meest random posts altijd wel benoemen dat je zo klein bent, dun bent, kleding altijd te groot of te lang is.
Heb jij een fotografisch geheugen? Lees vaak post van jou en dan verbaast het me dat je dat allemaal weet/onthouden hebt.
Heb het even voor je getest online! Ja heb ik
@Pantalones ik sport nog niet zo lang in een groepje en merkte vandaag ook op hoe iedereen eigenlijk in het zwart was. Niet dat mijn groen en blauwe outfit mega kleurrijk is, maar vond het wel opvallend
Wie heeft ook een plek bemachtigd voor HYROX Thialf Heerenveen? ik ga zondag 11 mei!
Zijn de leggings van Nike Pro een beetje chill? Heb nu twee leggings van Stronger maar nu ik vaker ga wil ik nog 1 of 2 leggings aanschaffen.