Fitnesstopic

Lekker dragen wat je mooi vindt! Ik denk dat niemand er bij stil staat wat een ander draagt, in ieder geval ik niet.

Ik draag overigens altijd wel zwart, maar meer omdat het praktisch is en wij eigenlijk alleen maar donkere was hebben. :sweat_smile:

3 likes

Huh, waarom zouden ze dat zelfs vervelend kúnnen vinden? Hoe kleurrijker hoe beter hoor, vooral in deze mistige, grijze dagen.

:raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:
Niet meer verder over nadenken. Jij voelt je er lekker in. Je staat daar niet in een of ander piemel kostuum mensen af te leiden.

4 likes

Als je nu ook nog had benoemd dat je xxxxxxxs hebt, had je al je usp’s weer kunnen benoemen

3 likes

Die mensen zijn echt nul met jou bezig.

3 likes

Ja alleen dat is het gewoon, je post daar ook vaak over. Je kunt in de meest random posts altijd wel benoemen dat je zo klein bent, dun bent, kleding altijd te groot of te lang is.

2 likes

1 like

Heb jij een fotografisch geheugen? Lees vaak post van jou en dan verbaast het me dat je dat allemaal weet/onthouden hebt.

1 like

Schermafbeelding 2025-01-17 om 13.32.29

Heb het even voor je getest online! Ja heb ik

11 likes

@Pantalones ik sport nog niet zo lang in een groepje en merkte vandaag ook op hoe iedereen eigenlijk in het zwart was. Niet dat mijn groen en blauwe outfit mega kleurrijk is, maar vond het wel opvallend :joy:

2 likes

Wie heeft ook een plek bemachtigd voor HYROX Thialf Heerenveen? :star_struck: ik ga zondag 11 mei!

3 likes

Zijn de leggings van Nike Pro een beetje chill? Heb nu twee leggings van Stronger maar nu ik vaker ga wil ik nog 1 of 2 leggings aanschaffen.

1 like

Ik vind die legging met die band met witte letters erop echt verschrikkelijk. Hij zakt op de ene manier altijd af, het gaat lubberen.
Ik ben dan weer fan van de Nike One leggings!

3 likes

Thnx voor je reactie! Ga ik daar naar kijken :relaxed:
Vind ze qua prijs ook nog wel betaalbaar

1 like

Ik ook!

2 likes

Dat laatste topic vind ik wel bijzonder in dit rijtje :joy: :joy:

3 likes

Superleuk! Ik ga 'm aankomend weekend doen. Ik las wel dat Heerenveen heel snel was uitverkocht!

1 like

Ik ga naar Rotterdam. Ben nog aan het twijfelen over Heerenveen, wil eerst even afwachten of ik het wel echt leuk vind.

3 likes

Ik ook:-) doubles women

1 like

Iemand tips voor fijne vestjes ? Vind de prijzen belachelijk!