Wat voor vestjes?
Om in de sportschool er even overheen te trekken.
Ik heb er twee van intersport eigen merk, energetics.
Ik moet dringend terug wat sportiever worden en gewicht aankomen, heb tot nu toe hier en daar wat op mezelf gedaan maar denk dat ik een âstrengerâ programma nodig heb dus ik vroeg me af of jullie fijne apps kunnen aanraden die je dagelijks (of hoe vaak ook nodig) opdrachten etc geven om je doel te bereiken. Ik wil er gerust ook wat voor betalen als het de moeite is, maar nu zie ik gewoon zoveel opties dat ik niet goed weet wat te kiezen. Ik wil dus vooral sterker en fitter worden en aankomen. Also, ik heb enkel echt basismateriaal, wat gewichten, matje en rekkers.
Sorry ik weet dat jij posts over leggings haat, maar hoe vind je de maat van oner active vallen? Is dat echt veel te klein (zoals ik op reddit lees)
Ik heb weer een crossfit strippenkaart aangeschaft en al mijn leggings zakken af of hebben gaten
Als het over oner active gaat mag het haha
Ik zou zeggen dat ze ietsje aan de kleine kant vallen ja! Als je tussen twee maten in zit zou ik de grotere pakken. Ze zijn op vinted ook goed te vinden vind ik, maar als je maat L draagt én graag de tall versie wil wel wat lastiger
Ik zou zorgen dat je een programma kiest en dat gaat volgen, en aan het begin van de week dagen inplant om te gaan sporten. Ik vind zelf SBTD van Megsquats heel fijn om te volgen, vooral gericht op sterker worden icm spiergroei (powerbuilden). In de app kun je kiezen of je Home of Gym volgt. Je kunt ook thuis de programmaâs van Caroline Girvan op youtube volgen.
Om aan te komen: tracken hoeveel kcal je nu dagelijks binnen krijgt en dat ophogen. Bijv in de app Food kun je een doel opstellen adhv je beweging en verbranding (grofweg geschat).
Een app die je dagelijks meldt dat je aan de gang moet ken ik niet zo zeer, maar ik denk dat je met een goede motivatie en bovenstaande tips al een eind komt.
Ahh super! Dan weet ik inderdaad wat ik op vinted in de gaten moet houden, denk dat ik dan voor de grotere maat ga inderdaad!
Ik kan mezelf nog niet redden als ik van een klif hang, maar heb er wel 5 kg bij op mijn lat pull down. Pull up here I come!!
Wat is jullie workout split?
Mijne op het moment:
- maandag rug & bicep
- dinsdag chest, schouder, tricep
- woensdag lower body
Dan op donderdag t/m zondag doe ik vaak 1x yoga, 1x hiit/crossfit, en soms nog 1x full body, maar die sla ik ook regelmatig over en dan neem ik een extra rust dag.
Ik probeer ook zo nu en dan abs sets toe te voegen maar heb daar geen vaste dag voor.
Op het moment werkt mijn split goed, maandag tot woensdag zijn de ânon-negotiablesâ en dan de rest van de week skip ik indien ik bijv een weekendje weg ben.
Hebben jullie nog aanraders voor sportrokjes/jurkjes met een zakje op de shorts die eronder zitten?
Ik heb een jurkje van Stronger en die gebruik ik heel graag voor hardlopen/padel. Veel jurkjes/rokjes die ik kan vinden hebben wel een zakje voor tennisballen (dus met een insteek van onder), maar als ik ga hardlopen wil ik mijn mobiel mee kunnen nemen. Dus dan heb ik ook een zakje met een insteek van boven nodig. Ik dacht wellicht hebben jullie nog fijne tips.
Ik heb een rokje van girlfriend die dat heeft en volgens mij hebben die dat allemaal
Oh tof! Dit merk kende ik nog niet, hoe vind jij de maten vallen?
Ja heel chill echt top kwaliteit! Gewoon goed op maat eigenlijk
Ik ben 1,80 en zoek een kwalitatief goede sportlegging die lang genoeg is. Ik kan het nu mooi oplossen met sportsokken er overheen te doen maar dat wil ik eigenlijk niet meer. Naast ASOS en de bekende merken als stronger, under amour etc kom ik niet. Ik heb altijd alleen maar sportleggings gehad van H&M, Björn Borg (die zijn 2x kapot gegaan, wel goede lengte) en Decathlon.
Is er iemand die een tip heeft?
Gymshark heeft tall leggings en broeken
Lululemon heeft verschillende lengtematen. Ik vind de kwaliteit heel fijn.
Oner active tall, nike one valt ook lang (ik ben 1.86)
Ik ben zelf ook lang(186) en bij mij zitten de leggings van Hummel echt goed qua lengte ook. Er zijn verschillende, de meeste zijn echt chill. Dit vind ik de beste: Hummel lclea seamless mid waist legging bij z.ala.ndo
Ik word gek van sportleggings. Ik kan gewoon geen vinden die niet doorschijnt en beetje lang is. Zelfa het merk âSquatproofâ is niet squatproof . Ik heb al gezocht hier, maar vind vooral oude berichten of alleen een merk, maar niet specifiek model.
Iemand de gouden tip voor een fijne sportlegging; specifiek model, high waist, geen enkellengte, maar gewoon lang, en vooral niet doorschijnend.
Is Stronger iets?