Wat vinden jullie van mensen die een heel trainingscircuit voor zichzelf uitzetten in de gym?
Ik zit bij een heel kleine, rustige (female only) sportschool, waar normaal iedereen heel vriendelijk is voor elkaar. Maar vanmorgen toen ik binnenkwam was er een meid die de hele gym bezet hield. Ze had een matje, core bag, step, kettlebells, en van die lange touwen voor zichzelf neergelegd. Vervolgens ging ze rustig op de loopband. Iedereen moest om haar klaargelegde spullen heen werken.
Vervolgens ging ze haar circuit doen. Ik vroeg of ze een stukje kon opschuiven met een van de onderdelen, zodat ik ruimte had voor een deadlift en niet met de gewichten in haar buurt kwam. Toen zei ze ânee, liever niet, ik heb dit allemaal al klaargezetâ. Nb er was ruimte zat om op te schuiven.
Uiteindelijk pal naast haar die deadlift gaan doen (als ze een gewicht op haar teen krijgt, so be it, ik heb haar gewaarschuwd) maar ik ergerde me inmiddels dood en ben eerder naar huis gegaan.
Heb overwogen het tegen het gym personeel te zeggen maar ik dacht ook, wat ga ik zeggen? Ze neemt teveel plek in? Daar zijn niet echt regels voor.
Ik twijfel nu aan mezelf of dit gewoon een BEC situatie is of dat ik iets had moeten doen ipv weggaan. Wat denken jullie??