Dank je ![]()
Nee ja meer middenweg in type training ook voor nu naast het rennen waar dat mân hoofdfocus is. Dus dan zou ik waarschijnlijk gewoon 1 keer per week Pilates doen, met de mogelijkheid tot vrij trainen ernaast ipv vrij trainen met Pilates er naast
Ik heb een proefles Pilates gedaan en ik vond het wel leuk en denk dat het goed voor mij zou zijn maarrrrrr weet inderdaad niet of ik het het geld waard vind. Nu twijfel ik nog tussen een strippenkaart Pilates (17 euro per les) of gewoon een basisabonnement en zelf trainen. ![]()
Als ik zelf ga trainen moet ik even met een goed plan komen zodat ik ook echt ga en wat nuttigs doe
Chat gpt kan je helpen met een plan als je aangeeft waar je nu staat en wat je doelen zijn, hoe vaak je wil trainen ed. Vind het zelf ook heel motiverend om alles bij te houden, zoals ik iedere keer net wat meer reps of gewicht kan doen. Met de app Hevy die ik nu gebruik kan je zelfs je schemaâs met chatgpt maken en dan automatisch in de app zetten. In de app staat ook duidelijke info over hoe je iedere oefening moet doen.
Stronger By The Day!!
Goede tip, die ga ik ook eens proberen.
Ik deed gister voor het eerst een barbell squad (nog zelfs zonder gewichten) en bij het terug willen leggen van de stang ging de stang scheef waardoor ik om hulp moest roepen. Vind dat altijd zo gĂȘnant ![]()
Love Hevy, ook heel leuk dat je vrienden kan toevoegen en volgen!
Is dat echt een programma?
Ik zit een beetje mee dat ik rennen op dit moment als prioriteit heb en dus wil dat mân krachttraining dat ondersteunt - en dat het niet te veel tijd kost. Dus ik ben heel blij als ik nu een ritme/gewoonte kan creĂ«ren voor krachttraining door 2x per week 30, maximaal 45 minuten te gaan. Ik heb veel leuke trainingsprogramma (bijvoorbeeld bijna alles van Natacha Oceane haha) maar die sessies zijn elke keer 60-75 minuten (ook in haar hybrid programma lol).
Ik ga kijken of ChatGPT kan helpen en naar die app Hevy kijken @Marqant thanks!
Ja, wel beetje gemaakt voor minstens 3 x per week. Maar met de express-versie ben ik altijd wel tussen 45-65 min klaar
Ah ja precies, dat is NU even niet wat ik zoek maar wie weet na mân halve marathon ![]()
Ik denk idd dat SBTD wat veel kan zijn als je traint voor een halve marathon. Maar mocht je het daarna een kans willen geven, wees gewaarschuwd: Megâs programma is echt verslavend!
@vitaminwater Wat een goede gainz!
Ik kon 2,5 jaar geleden 7 pull-ups en nu precies 0
Zin om hier werk van te maken!
Ik gebruik deze app nu voor de 3e keer in de sportschool, wat een top-app!
Yesss, wat goed om te horen ![]()
Gaat iemand zich inschrijven voor de hyrox in Rotterdam in april? Ik zou me wel willen inschrijven, goeie stok achter de deur om weer wat serieuzer te gaan trainen.
Adhv jouw bericht deze geĂŻnstalleerd en ik ben na 1 keer al fan !!
Fijn he!
Wat is er zo fijn aan deze?
Ik vind het fijn dat je alle oefeningen erin kunt zetten en bij allemaal zie je een animatiefilmpje erbij met hoe je de oefening uit moet voeren.
Je kunt heel makkelijk invoeren hoe veel gewicht je gebruikt. Als 1 setje klaar je vink je dat aan en zie je hoe veel setjes je nog moet, en gaat de pauzetimer aan (die timer heb je zelf ingevuld) je kunt ook makkelijk bijvoorbeeld + 15 seconden erbij doen.
Ik noteerde het eerst allemaal los ik whatsapp, raakte weleens kwijt bij welke set ik was, deed los de timer op mijn telefoon etc. Nu zit alles in 1 app.
Ohh die set en timer klinkt fijn! Ik ga het proberen. Ook leuk om je voortgang te zien denk ik!
Yes voor de doubles!