Fitnesstopic

Ladies! Geen idee of de vraag al gesteld is, maar wat zijn nou echt goede sport leggings? Ik zie regelmatig bij vrouwen dat de legging doorschijnt, mn als er squats worden uitgevoerd. Iemand ideeën? Ik las eerder iets over gymshark?

Dit is meestal wel twee uur denk ik, maar dan met z’n tweeën en heel uitgebreid rollen enzo. Misschien lukt het in je eentje in 1,5/1,25 uur?

Ojaa side kick was de bedoeling 4x10 maarja energie he haha

Ik vind de naadloze van myprotein heel erg fijn!

1 like

Oh chill dat merk kende ik nog niet! Erg betaalbaar ook. Thanks!

Zijn er toevallig ook nog fijne Nederlandse Facebook groepen voor fitness?

Klopt, en een fijne dikke stof. Ik heb die zwarte met rode band boven nu een aantal maanden en hij is nog mooi en lubbert niet :slight_smile:

Heeft iemand wel eens leggings geprobeerd van Til You Collapse of Buff Bunny?

Hoe vallen hun maten?

Ik heb van deze legging een S en heb normaal ook een S. Voor mij normaal dus.

1 like

Ja ik ben ook fan van MyProtein!

De verschillende modellen (en zelfs kleuren) vallen bij mij wel anders qua strakheid: ik heb er 3, allemaal maat s maar eentje zit perfect, eentje strak en eentje wat hoger in de taille en iets losser. Heb ze wel allemaal gehouden want nu zwanger en geen idee hoe mijn lichaam gaat worden/herstellen de komende maanden :see_no_evil:

1 like

Ik ben letterlijk nog nooit in een sportschool geweest, maar ik wil er eigenlijk wel mee gaan beginnen. Maar ik weet nu al dat ik me heel ongemakkelijk ga voelen, omdat ik van niks weet hoe of wat haha. Loopt er de eerste keer iemand mee van de sportschool om alles uit te leggen ofzo?

Woohoo got my gracefit bootyband. Jeetje wat is hij sterk, ik hoop dat het gaat lukken haha. Donderdag proberen.

3 likes

Ik ook! Vandaag geprobeerd (medium), chill wel!

Ligt denk ik aan je sportschool! Vaak kan je sowieso een uitleg van de apparaten krijgen van een personeelslid. Ik sport bij mijn universiteit en daar kan je een rondleiding, trainingssessie en een programma vragen. Ik zou het bij de balie vragen.

3 likes

Oh nice! Ik heb dus heavy en het is… heavy. Ik twijfelde nog tussen medium en heavy

1 like

Ik heb ook sinds kort de heavy, vind hem voor dingen als glute bridge, hip thrust, squats, leg press, stiff leg deadlift heel fijn, maar ik zou er echt geen crab walks (noem je die zo?) mee kunnen doen

Vandaag schouder, borst en rug getraind.

Warming up: 10min spinfiets
bench press barbell 1x12 (20kg) en 3x8 (30kg)
incline bench press barbell 1x12 (20kg) en 3x8 (30kg)
assisted chest dips

dumbbell lateral raise 3x10 (4kg)
dubbell front raise 3x10 (5kg)
upright barbell row 3x12 (15kg)
dumbbell shoulder press 3x10 (8kg)

assisted pull ups 3x10
seated one arm cable row 3x12 (25kg)
one handed lat pull down 3x15 (20kg)

3 likes

Vandaag:

Warming up met banded side Walks

Hip thrust 1x normaal 12 reps,1x banded met medium 10 reps en 1x met heavy 9 reps (120 kg)
Glute bridge zelfde idee (60 kg)

Cable abductions 3x10 (per been) (7,5 kg)
Superset met een oefening waarbij ik squat en als ik omhoog kom kick ik 1 been naar achter. Met een medium band om. Gegarandeerde burn (20 reps, wisselen per been. Dus 10 reps per been)

Cable kickbacks 3x10 (10 kg)
Superset met seated banded heavy abductions 20x voorovergebogen, 20x rechtop en 20x leunend naar achter

Gister(niet in deze volgorde trouwens)
Upper body trainen is heel erg zoeken nog voor mij

Lateral raises 3 sets met 8-10-12 reps (4kg)
Single arm shoulder press 3x 10 per arm (6kg)
Lat pulldown 3 sets met 8-9-9 reps (40 kg)

Dumbbell Bent over single arm row 3x10 per arm (8kg)
Superset met tricep extension 3x8 (8kg)

Dumbbell front raises 3x8 (3kg)
Assisted pull up machine 3x8 (zet m op 28kg)
Dumbbell chest press 3x10 (6kg)

1 like

Wauw 120 kg hip thrust! Zo zwaar. Hoe lang ben je al bezig?

Goed bezig @Hondje!

Ik heb vandaag m’n hip thrusts met 4x6 100kg kunnen doen! De laatste paar herhalingen waren wel echt zwaar :sweat_smile:

2 likes