Fitnesstopic

Ik ben nog steeds fan van Gymshark. Wel specifiek de Vital leggings en de oversized shirts. En de high support bh’s zijn allemaal fijn. Qua shorts vind ik de Flex-lijn dan weer fijn. Koop eigenlijk altijd hetzelfde maar dan in andere kleuren.

3 likes

Ik heb wel een vraag over die oversized shirts van gymshark. Ik zie dat ze van 100% katoen zijn, maar krijg je daar dan geen zichtbare zweetplekken in?

3 likes

Klopt, die krijg je zeker. Maar mij boeit dat niet zo. En als het echt te heet is tijdens de workout trek ik hem uit.

ohhh goeie!!

Aah dat is jammer, vind ik bij mezelf niet zo chill😅. Als er anderen zijn met een tip voor oversized shirts dan hoor ik het graag!

Mijn favoriete legging is van Lululemon, maar :money_with_wings: dus ik heb er ook van Nike. (Ook niet goedkoop, maar een stuk betaalbaarder.) Ik heb er ook een van Adidas, maar die vind ik eigenlijk te low waisted. Shirtjes en bh’s heb ik van het huismerk van Decathlon, Domyos of zo?

2 likes

Mijn sportkleding is vooral van Gymshark en Adidas. Heb nu een setje besteld van Oner Active, ben benieuwd hoe dat gaat zitten.

3 likes

Qua leggings vind ik Lululemon het beste, maar superduur. Voor 1/3e van de prijs heb ik ook Under Armour (Motion) en Puma (Move) waar ik erg tevreden over ben. Zitten goed, stevig, schijnen niet door, zakken niet af. Ze pillen wel iets sneller dan Lululemon, maar zelfs met dat meegenomen een prima koop voor een uitstekende prijs. Allemaal ongeveer €40 vergeleken met €128 voor Lululemon.
Qua tops draag ik graag tanktops en die heb ik van Puma (move tank en essential racerback) en Asics.
Sportbeha’s vind ik H&M prima.

3 likes

Ff een heads-up: Lululemon heeft een geschiedenis van racisme, fatshaming en kinderarbeid, dus weet wat je geld ondersteunt

6 likes

Ik heb een chille legging van Stronger en een joggingbroek van Nike, die laatste gebruik ik graag tijdens krachttraining.
Qua boven kleding raad ik Drymove van H&M aan.

1 like

De naam ‘Lululemon’ is bedacht omdat de baas het grappig leek om Aziatische mensen dit te horen uitspreken. Goed alle grote bedrijven zijn kut maar ik vind het wel heel wat om je hele merknaam een racistische grap te maken.

En nog een waarschuwing: via Vinted is er heeeel veel nep Lululemon in omloop (is namelijk heel goeie nep te koop, gewoon op Aliexpress e.d.).

Ik heb heel veel van mijn favoriete sportkleding in de kringloop gevonden, grappig genoeg laten mensen dat gedeelte vaak links liggen (toch een beetje viezig misschien?). De beste spullen die ik heb zijn toch van good old Nike. Favo joggingbroeken zijn van New Balance.

En ik heb de afgelopen tijd via Vinted veel van Gymshark gekocht, vind het wel allemaal vrij strak zitten, maar vind de kwaliteit goed.

2 likes

Ik vind gymshark echt kut zitten en AYBL ook niet geweldig draag eigenlijk alleen H&M move en oner active

3 likes

Ik vind ook zo lastig om sportkleding te vinden, want ik wil geen logo’s op m’n kleren.
H&m vind ik daarom ook nog best ok, de logo’s zijn relatief klein. En ik vind de kwaliteit van veel items dik ok, al wisselt het wel per stuk. Alleen jammer dat ze opvallend minder items hebben, vooral loopkleding is er nu veel minder.

2 likes

Ik heb leggings van aybl, shirts en sportbh’s van gymshark. Heb ook een keer een sportbh van aybl geprobeerd, maar 1 jumping jack en de boel vliegt eruit :smiling_face_with_tear: die van gymshark moet ik ook altijd wel even omhoog trekken als ik veel heb moeten springen, maar zonder springen blijft alles op zijn plek. Dus mocht iemand een aanrader hebben voor echt goede fijne sportbh’s, let me know! Heb nu meestal medium support, want bij high support heb ik het gevoel dat het alles platdrukt en dan heb ik echt net twee american pancakes op mn lijf zitten en dat ziet er echt niet uit en zit ook niet fijn

1 like

Heb veel Nike en ook wat Aybl en Gymshark, maar die laatste twee zijn toch wel wat minder van kwaliteit. Aybl wel de mooiste scrunch shorts wat mij betreft (hoewel ik wel af en toe twijfel die aan te trekken… too much of zo. Wat jullie?)

Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waarom je zo veel focus zou willen leggen op je bilspleet haha, maar bij mij in de sportschool hebben zo veel vrouwen dat soort shorts aan dus ben zeker in de minderheid. Dus lekker aantrekken zou ik zeggen als je het zelf mooi vindt!

5 likes

Ik hoor altijd goede dingen over het merk Anita!

4 likes

Voor de vrouwen die Oner Active hebben, heeft 1 van jullie de tall versie en is die ook echt lang? Zit erover te twijfelen om daar 1 van aan te schaffen (de Unifiedmove highwaist)

Jep ze vallen bij mij goed op maat met 1.86 en lange benen. Ik draag ook de tall versie van nike one en gymshark legacy, rest is allemaal te kort

1 like

Haha ja daarom vind ik ze ook too much denk ik… maar vind wel dat mijn billen er mooi in uit komen

1 like